نمای کامپوزیت که برنده مشتریان است

وزن سبک این ورقها، یکی از مهمترین علل سرعت بالای آن برای نصب شده است. یکی از مهمترین علل این موضوع، ویژگیهای منحصر به فردی است که این ورقها دارا هستند. از دیگر ویژگیهای نمای کامپوزیت آلومینیومی، داشتن امکان آب بندی آنها است. 2. سعی کنید در طبقه هم کف، از مصالح قابل شستشو استفاده نمایید تا بتوان به راحتی آنها را تمیز و ضد عفونی کرد. معمولاً وزن ورقهای کامپوزیت در هر متر مربع بین 5 تا 8 کیلوگرم است. علاوه بر وزن با وزق های کامپوزیت می توان انواع شکل ها و طرح های خاص و منحصر به فرد را در نمای ساختمان مسکونی اجرا کرد. در مقایسه با نمای شیشه ای نیز با در نظر گرفتن انعطاف پذیری ورق کامپوزیت و وزن آن این نما کابرد بیشتری دارد. زمانی که یک سازه ساخته می شود به دلیل اینکه نمای بیرونی آن در معرض نمایش عموم است نسبت به قسمت های دیگر ساختمان از اهمیت بیشتری برخوردار است و علاوه بر آن روش اجرای نمای ساختمان می تواند سبب افزایش عمر سازه و مقاومت آن در برابر شرایط جوی مختلف شود و مهمترین نقشی که ایفا می کند افزایش زیبایی و جذابیت یک ساختمان است . ᠎This con te​nt w᠎as creat​ed by behsaznama  Con te​nt G en​erator D᠎emoversion!

نماي كامپوزيتي مغازه

یکی از ویژگی ها و مزایای آنها که بسیار اهمیت دارد این است که اجرای آنها نسبت به نماهای دیگر سهولت بیشتری دارد، بر همین اساس آنها سریعا تولید می شود. وجود دارند که باعث ایجاد ضربه به ورقهای کامپوزیت شده و بر روی سطح آنها تورفتگی و یا ناهماهنگیهایی را ایجاد نماید. به سبب اینکه ورقهای کامپوزیت ضد ضربه نیستند، بنابراین در هنگام حمل و نقل آنها دقت فراوانی نمایید. به طور کلی ورقهای کامپوزیت ضد ضربه نیستند، اما برخی از شرکتهای تولید کننده، به تازگی نوعی از ورقهای کامپوزیت را با پوشش ضد خش ارائه مینمایند. به طور قطع در نگاه اول شاید اجرای نمای کرتین وال و کامپوزیت برای زیباسازی نمای ساختمان امری ساده به نظر برسد، با این حال جهت نصب این نوع نماها شما باید با استفاده از تیم طراحی حرفه ای و تخصصی بتوانید بازدهی بهتری از فعالیت انجام شده به دست آورید. بهطور کلی میتوان گفت نمای کامپوزیت برای اغلب نمای ساختمانهای امروزی و بازسازی ساختمانهای قدیمی به دلیل اهمیت کاربرد ضدزلزله بودن و به دلیل خاصیت عایق حرارتی و صوتی بودن، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم است. بنابراین طراحی نمای کامپوزیت برای تمامی ساختمانهای تجاری، اداری، مسکونی، صنعتی و… ᠎This content h as ᠎been creat ed ᠎wi th behsaznama  C​onte᠎nt᠎ Generator  DEMO.

مزایا و معایب نمای کامپوزیت

همانطور که در جداول بالا مشاهده ی کنید ، کامپوزیت های مختلفی ساخته شرکت ها و کشور های مختلف است که تمامی این برند ها دارای هزینه های متفاوت و کیفیت های متفاوت است. با توجه به نوع آماده سازی، تعداد ورق های مورد نیاز و متریال های لازم برای زیرسازی، هزینه های اجرای نمای کامپوزیت ساختمان متفاوت خواهد بود . قید میشود. برای اجرای نما نیز نیاز به یک قرارداد دارید که بین پیمانکار ساختمان با پیمانکار نما ایجاد میشود. بدون شک، نمای کامپوزیت یکی از زیباترین و مدرترین و در عین حال متفاوتترین سبکهای طراحی نما محسوب میشود. به موازات فناوری های جدید، علایق معماران و درخواست مشتریان ، دائما مصالح ساخت و ساز در حال توسعه میباشند. نمای کامپوزیت ساختمان بسیار منعطف و شکل پذیر است و به راحتی می توان به صورت دلخواه به ورق های کامپوزیت قوس و شیار داد و با هر متریالی ترکیب نمود به همین دلیل است که اجرای نمای کامپوزیت ساختمان از سوی معماران و طراحان سازه بسیار مورد استقبال واقع شده است . طراحان و معماران ساختمان میتوانند در هنگام نصب و اجرای انواع نمای کامپوزیت، به راحتی عملیات برشکاری، سوراخکاری و خمکاری را بر روی آنها انجام دهند.

می‌توانید نمای کامپوزیت بررسی Go؟

نیز استفاده کنید، زیرا علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت، به دوام و استحکام آن نیز کمک فراوانی مینماید. مسلماً هر کدام از مصالحی که برای بنای ساختمانها طراحی و تولید شدهاند، علاوه بر داشتن مزایای فراوان، معایبی نیز دارند. در هنگام انبار کردن ورقهای کامپوزیت، آنها را به صورت کتابی و از سمت طول بر روی زمین قرار دهید. تمامی مراحل ساخت پنلهای کامپوزیت، در کارخانه انجام میشود؛ بنابراین پس از تهیه آنها، در کوتاهترین زمان ممکن میتوان آنها را بر روی سطح خارجی ساختمانها نصب و اجرا نمود. نمای کامپوزیت ساختمان یک نوع نما برای اجرا بر روی ظاهر ساختمان هاست که با استفاده از ورق های کامپوزیت اجرا و پیاده سازی می شود . و امکان سقوط را نیز به خیابان و عابر پیاده خواهند داشت و دچار ریزش بشوند. نمای کامپوزیت به سبب این که از سطح صاف و صیقلی برخوردار است، نور خورشید را منعکس نموده و گرما و حرارت آن را به سوی خود جذب نمیکند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید