نمای کامپوزیت: یک موجودی از 11 مسائل که شما را در وضعیت عالی قرار می‌دهند. | مزاج}

کامپوزیت پانل یکی از مدرن ترین مصالحی است که استفاده از آن، این روزها در میان معماران و طراحان نما رواج یافته است. اکنون نماسازی محدود به این موارد نبوده و پیشرفت کرده و یکی از این نماهای پر کاربرد در ساختمانهای مدرن، نمای آلومینیومی میباشد. این ماده بعلت دارا بودن خصوصیاتی چون سبکی، عایق بودن، انعطاف پذیری، مقاوم در برابر شرایط جوی و جلال خاص خود، تمام نیازهای سازندگان را برآورده کرده است و به همین دلیل به شکل یکی از مصالح خاص و شیک مطرح می شود. ورق های کامپوزیت با توجه به ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیومی لایه ها، نوع رنگ بکار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد بکار رفته در لایه میانی، تنوع وسیعی را به ورق های مذکور می دهد که هر کدام از انواع آن، کیفیت و کاربرد معینی را دارا می باشد. نمای مدرن آراد، به عنوان مجری نما و پیمانکار نما با داشتن مهندسان و معماران نمای خشک توانایی اجرای انواع نمای مدرن ساختمان نظیر نمای کرتین وال (کرتنوال)، سرامیک خشک پرسلانی، آلومینیوم کامپوزیت، نمای شیشه ای اسپایدر، اسکای لایت، تراکوتا، استرچ متال و پوسته دوم نما (پانچ متال) را دارد.

اجرای نمای کامپوزیت در تهران

​Conte nt was gener ated by behsaznama C​ontent​ Gen᠎erator D​em᠎oversi on.

کرتین وال (Curtain wall) یک واژه لاتین میباشد که در لغت به معنای دیوار پردهای و در صنعت ساختمان به پوشش خارجی یا نمای ساختمان گفته میشود. آلومینیوم کامپوزیت، نوعی ورق متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم، یک هسته نسوز (معمولا جنس پلی اتیلن) ،چسب و مواد آلی می باشد. این نما معمولا نیازی به چسب برای آب بندی ندارد اما در برخی از پروژه از چسب هم استفاده می شود برای آب بندی بیشتر. زیرا در این روش نیاز به آب بندی نماکامپوزیت با چسب نیست و این روش استحکام بالاتری در مقابل طوفان و زلزله دارد و درصورت نیاز به تعمیرات نمای کامپوزیت، پنل ها به راحتی جدا می شوند. باید بدانید که کامپوزیت ها هم مثل هر مصالح دیگری، عیب و ایراداتی دارند که قابل چشم پوشی نیست. دسته ی دیگری از ورقهای کامپوزیت، ورقهای کامپوزیت لانه زنبوری و یا هانی کامب هستن، که ضخامت بیشتری دارند و در تولید و ساخت آنها عموما از مواد و متریال باکیفیت بالا استفاده میشود. قیمت ورقهای 0?5 حدود 280? این نسل جدید از تکنولوژی که با پروسه های شیمیایی و مکانیکی ادغام شده است، تولید ورقهای کامپوزیت آلوبوند را به یک پروسه استثنایی در این سطح تکنولوژی تبدیل کرده است. Data has  been created by behsaznama C​on tent Gen᠎erator D​em​ov​ersion .

برخی از نمای ساختمان غولهای فناوری و تکنولوژی امروزه چنان حیرتآور هستند که از همان نگاه اول قدرت و صلابت به ذهن بیننده متبادر میشود. با توجه به اینکه پنل های ورق کامپوزیت به صورت جداگانه و مستقل بر روی نمای ساختمان متصل می گردند در صورت خرابی، همان پنل معیوب جایگزین می گردد و خسارتی به کل نما وارد نمی گردد. وجود رقابت شدید در عرصههای علم و فناوری سبب شده، این شرکتها از هیچ تلاشی بهمنظور شاخص بودن دست برندارند و به بیشتر بخوانید علت اینکه ساختمان… جدا از اینکه به ساختمان شما ظاهر زیبایی میبخشد، به یک مصالح ساختمانی تبدیل شده است که میتوان به راحتی از آن استفاده کرد. نمای کامپوزیت پنل متشکل از سه لایه شامل دو لایه ورق از جنس آلومینیوم به ضخامت 3 تا 5/0 میلیمتر و یک لایه از مواد پلی اتیلنی به ضخامت 3 الی 5 میلیمتر می باشد لایه خارجی دارای یک پوشش آستر اپوکسی رزین و یک لایه PVDF جهت تثبیت رنگ میباشد.

قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان

• دارای ضمانت نامه ۱۵ ساله از کارخانه مادر در امارات و دفتر کارخانه در ایران و ۱۰ سال بیمه نامه از شرکت بیمه ایران. براساس اعلام رئیس سازمان نظام مهندسی درصدهای تعدیل 3 ماهه توسط سازمان برنامه و بودجه در سال 1401 به ارقام فوق افزوده خواهد شد. سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: در همین راستا آتشنشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات ایمنسازی و نجات را به شکل همزمان در دستور کار خود قرار دادند و موفق شدند دو کارگر را که دچار مصدومیت شده بودند، نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دهند. شرکت توسعه نمای مدرن آراد با بیش از ۱۰ سال تجربه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای به کار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راهحلهای خلاقانه و مدرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید