نما خشک: چه اشتباهی!

از دیگر روشهای عایق کردن نما در برابر رطوبت، استفاده از رزینهای آبگریزکننده است. نصب این سرامیک بدون نیاز به ملات سیمانی انجام می شود و از این نطر توانسته وزن کلی ساختمان را کاهش داده و آن را در برابر لرزش و فشار مقاوم کند. هر متریال بستر و ملزومات خاصی دارد و هر جایی نمی توان از آن استفاده کرد و نکته ی خیلی مهم دیگر اینکه ترکیب متریال ها اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل در این جا به مواردی که از ملزومات اصلی معتبر بودن یک شرکت مجری نمای خشک است می پردازیم . یکی دیگر از ویژگی های سرامیک خشک مجوف این است که وزن آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته و دلیل آن هم همان سوراخ هایی است که در بدنه این سرامیک وجود دارد. نمای سرامیکی جزء نماهای خشک محسوب می شود و می توان از آن برای نما ساختمان مسکونی ، نمای ساختمان اداری و یا تجاری بهره برد . بنابراین بسیاری از کارشناسان و پیمانکاران ساختمانی پیشنهاد می کنند که در مواقعی که استفاده از سرامیک مجوف چندان ضروری نیست، از نمای سرامیکی خشک فول بادی یا پر استفاده کنید. به رغم تمام ویژگی های منحصربه فرد سرامیک مجوف خشک، از آن جایی که این سرامیک وارداتی است، قیمت تمام شده بالاتری دارد.

ی سرامخیک خشک پرسلانی را تهیه کنید.

بنابراین اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بدون نگرانی سرامیک خشک فول بادی را جایگزین سرامیک خشک مجوف کنید. کرتین وال را می توان به دو نوع اصلی Face cap و Full Frameless تقسیم کرد. استفاده از قابهای فلزی در دو نوع استاد و خرپا برای اتصال و اجرای نمای سنگی از روشهای کاربردی در این زمینه میباشد. اگر چنانچه تمایل دارید از این نوع سرامیک برای نمای ساختمان های خود استفاده کنید، با ما در کاشیران همراه باشید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا بهترین نوع نمای سرامخیک خشک پرسلانی را تهیه کنید. کاشیران بزرگ ترین عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران است که انواع نمای سرامیک خشک پرسلانی را با قیمت عمده به فروش می رساند. در ایران نیز همواره طراحی های متفاوت و زیبای نمای خارجی ساختمان نقش بسیار پر رنگی در ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری دارد.

این ویلاها در هر محیطی قابل نصب هستند و برای افرادی که نمیخواهند درگیر روند ساخت ویلاهای سنتی (صفر تا صد در همان محیط و چسبیده به زمین) شوند بسیار مناسب است. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انشان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. برای داشتن خانه ای سبز کافی است از همان روزهای ابتدایی بازسازی ساختمان یا نوسازی ساختمان به این مورد توجه کنید.

از پانل های بتنی پیش ساخته برای روکش تمام یا قسمتی از نمای ساختمان یا دیوارهای ایستاده ای که برای محوطه سازی ، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده می شود که از انواع نمای خشک محسوب می شود. اما در مناطق گرم و خشک مانند یزد که حالت کویری دارند حالت ولا فرق خواهد کرد. کاربرد آنها در صنعت ساختمان، صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی و سایر صنایعی است که با دمای بالا سروکار دارند. پالرمو یکی از برندهای خوشنام در صنعت کاشی و سرامیک است، برای استعلام قیمت سرامیک پالرمو با ما در کاشیران همراه باشید. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی ما باید سعی کنیم که بتوانیم از زمان حداکثر استفاده را بکنیم.استفاده از نما خشک این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که تا ۵۰ درصد در زمان صرفه حویی کنیم. تجربیات ما را به شما منتقل می کنیم. با این وجود باید این نکته را در نظر بگیرید که نصب نمای سرامیک خشک پرسلانی نیاز به تخصص و تجربه دارد. ​Post w as cre at᠎ed  by behsaznama Content​ Gener᠎ator D em᠎oversi on.

نمای خشک مدرن

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک نمایان لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید