نما سرامیک Blueprint – شستشو و تکرار

به وسیله پیچ رولپلاک نما و تمیزی بی نظیر نما به وسیله شست شو با مواد و دستگاه مخصوص خواهید دید که هزینه نماشویی که پرداخت کرده اید بسیار موثر بوده است. پرسلان محصولی یکنواخت با رنگ بعد از پخت سفید و متراکم می باشد که از مواد موجود در طبیعت که در شرایط خاص تحت فشار بالا شکل گرفته و در درجه حرارت بالا تولید می شود.پرسلان جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش مورد استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد، همچنین این محصول جدیدترین تکنولوژِي صنعت سرامیک در حال حاضر می باشد. به دلیل اینکه این چسب ها به علت داشتن خصوصیات و کیفیت خوب در صنعت ساختمان کاربردهای وسیعی دارند . توجه : قبل از اینکه کرم بندی را شروع نماییم باید سطح کار را با جارو از گرد و خاک عاری و مرطوب نمود تا گرد و خاک روی کار از بین رفته و واسطه ای بین دیوار و ملات وجود نداشته باشد . پس از پایان کاشیکاری فواصل بین کاشی ها با ملات پودر سنگ و سیمان سفید که به نسبت ( 1 بر 2 ) ساخته می شود پر شده و با پارچه نرم سطح کاشیکاری از ملات بندکشی تمیز می گردد . Th᠎is a rt᠎ic᠎le h᠎as be en wri​tten by behsaznama᠎ Content  Ge᠎nerato r DE MO!

قیمت نمای خشک

دستگاه واتر جت ،آب را با فشار ۲۰۰ تا ۳۰۰ بار از نازل خارج کرده و جرم و کثیفی را از روی سطح نما و … در انتهای رج های افقی و عمودی اگر طول و عرض محلی که کاشیکاری می شود به اندازه ای باشد که می بایستی کاشی بریده شود با استفاده از الماس کاشی بریده و نصب می گردد . استفاده از شیشه جزاولویت های ساختمان سازی است. اما اگر بخواهیم جدا از نظرات معماری این سبک را بی طرفانه بررسی کنیم، باید به ویژگی های مثبت نمای رومی اشاره کنیم؛ زیرا استقبال عموم از این سبک بسیار قابل توجه است. با این وجود نباید بیش از حد مجاز از شیشه در نمای ساختمان استفاده کرد زیرا تلفات حراتی زیادتری نسبت به سایر مصالح خواهد داشت. محصول فوق آبگریز نما DNW (کنسانتره)، جهت آبگریز کردن کلیه سطوح نفوذ پذیر و نماهای ساختمانی مانند نمای آجری، بتونی، سیمانی و کاهگلی که جذب آب دارند، استفاده می شود و قابلیت تنفس پذیری سطوح پس از اجرا را حفظ می کند. 6- در این مرحله ریسمانی بر سطح کرم b و d می بندیم و مطابق کرم های بالایی اجرا می کنیم . نصب اولین کاشی از نبش در و دربند و از پایین به بالا شروع می گردد .

در بعضی از چسب ها که به صورت بتونه استفاده می شود که این چسب ها نیز از چندین نوع مواد شیمیایی بخصوص ترکیب شده اند ، بنابراین در نصب کاشی ها با انواع چسب ها بایستی اصول ایمنی و حفاظتی رعایت شود . در این شرایط، متریال و مصالح مورد استفاده در بناهای معماری نیز از قافله تغییرات و تحول عقب نمانده اند و متناسب با معماری و نیازهای انسان در هر دوره ای رشد کرده اند. برای قسمت هایی از نمای ساختمان که در مجاورت با انسان قرار دارند، نباید از مصالحی که تیز و برنده هستند مثل شیشه یا فلز استفاده کرد. در بعضی موارد برای چسباندن سرامیک و کاشی از چسب هی مایع مخصوص ویا از بتونه استفاده می کنند. در آخرین رج عمودی می بایستی از کاشی لبه دار استفاده نمود تا اگر کاشی تا زیر سقف نصب نمی گردد و گچ یا سیمان تخته ای کشیده می شود زیبایی خاصی داشته باشد . برای مثال در شهر اصفهان استفاده از نمای شیشه ای و شیشه های رفلکس در نمای اصلی و جانبی ممنوع می باشد. پس از نصب اولین کاشی که بوسیله تراز به طور شاقول انجام می شود ، کاشی های بعدی یکی بعد از دیگری به وسیله مقدرای بسیار کم ملات خاک رس نصب می گردد تا رج اول به انتهای دیوار برسد .

نمای خشک در ساختمان

پس از نصب رج اول عمل دوغاب ریزی پشت کاشی بوسیله ملاقه ، بسیار آهسته و بدون فشار ، دوغاب بر پشت کاشی به طور سرتاسری در چندین لایه تکرار می شود ، تا دوغاب ماسه سیمان بر سطح کاشی رج اول نصاب نمای سرامیک خشک برسد . پس از اتمام رج اول و دوغاب ریزی پشت آن شروع به نصب رج دوم بر روی رج اول نموده و در امتداد بند عمودی نصب و رج های بعدی تا ارتفاع لازم ادامه پیدا می کند . میزان بودجه مورد نظر بعد از تعیین دو مشخصه بالا گام بعدی در انتخاب سنگ نما می باشد. ویژگی فنی سنگ های ساختمانی چیست؟ زیرا با توجه به نحوه ساخت و نصب دارای ویژگی هایی است که به راحتی مراحل آب بندی و درز بندی را در ترکیب با این گونه متریال ها طی می کند و با آنها ترکیب می شود. این چسب ها در برابر رطوبت مقاوم بوده و از آن در کاشیکاری ، حمام ها و دستشویی و آشپزخانه و سرویس های بهداشتی استفاده می شود زیرا در این مکان ها نسبت به سایر قسمت های ساختمان درصد رطوبت تا 70 درصد بیشتر است .

دیدگاهتان را بنویسید