نه ترفند شگفت‌انگیز برای استفاده از اجرای نمای کامپوزیت خود

چنین محصولی با قابلیت تولید توسط متریال های گوناگون از قبیل آلومینیوم و استیل می تواند در پروژه های مختلف به عنوان نمای لوکس ساختمان نیز به کار رود . طراحی نورپردازی مناسب برای نمای ساختمان باعث می شود تا در شب نما زنده و پویا تر به نظر برسد. چراکه به دلیل المان ها و نحوه ی طراحی منحصر بفردی که دارد قادر است توجه تمامی رهگذران را به خود جلب کند . در بیشتر موارد لایه میانی بر اساس کاربرد و نوع استفاده از این ورقه ها می تواند از موادی چون پلی اتیلن یا پلی یورتان ساخته شود، البته مدل های دیگری نیز وجود دارد که از انواع مواد معدنی برای مصارف مختلف ساخته می شوند. این ورقه ها تا 90 درصد از سیمان سبک تر هستند و حتی از شیشه و ورقه های آلومینیومی نیز سبک تر می باشند. می باشد. جنس این متریال از آلومنیوم است که اصطلاحات به ورق های آن Aluminum Composite Panels گفته می شود. جنس نمای مغازه با کامپوزیت ضد زنگ و ضد حریق می باشد.

نمای کامپوزیت طرح چوب

نصب این نوع نما بدین صورت است که ابتدا با توجه به ابعاد و طرح کامپوزیت مغازه آهن کشی و زیرسازی نما می شود سپس به اهن ها ضد زنگ زده می شود که یکی از مهمترین اقدامات این نوع نما جهت بیشتر شدن استحکام و عمر می باشد. از اصلی ترین خصوصیات و مزایای استفاده از نمای کامپوزیت ساختمان می توان به مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی، وزن بسیار سبک نمای کامپوزیت، عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی، تنوع بالای رنگ، اجرای سریع و آسان، مقاومت بالا در برابر زلزله و لرزش های باد، ماندگاری بالا در تمیزی و شستشوی آسان، قابلیت تعویض پنل های آلومینیوم بدون ایجاد خرابی، مورد استفاده در انواع سازه های ترمینال، ایستگاه مترو، فرودگاه و قابلیت برش کاری و سوراخ کاری اشاره کرد. لازم به ذکر است بدانید ورق کامپوزیت نخستین بار توسط کشور آلمان اختراع و به دلیل برخی ویژگی های منحصر به فرد از جمله کیفیت بالا و عدم محدودیت در طراحی و اجرا مورد استقبال و استفاده بالایی قرار گرفته است. نمای کامپوزیت نوعی از نمای ساختمان می باشد که جهت پوشش از ورق آلومینیوم استفاده میشود در دنیای امروز ورق کامپوزیت به دلایل ویژگی ها و مزایایی از جمله : وزن سبک، سهولت در اجرای نما، امکان شکل پذیری و اجرای انواع طرح های خاص، ضد حریق، دارای انواع طرح، رنگ بندی نامحدود و قیمت مناسب دارای محبوبیت بسیاری می باشد و از همین روی بازسازی نمای ساختمان با ورق کامپوزیت مورد استقبال پیمانکارن و شرکت های بازسازی و نوسازی ساختمان واقع شده است. ᠎Post was g​enerat ed  wi​th the help of behsaznama Con te nt Gene᠎rator  DEMO​!

پرسش‌های برتر هفتپرسیده‌شده درباره نمای کامپوزیت

این نماها امروزه ظاهری مدرن و امروزی به بنای شما می دهند. و اگر شما قصد بازسازی نمای ساختمان فرسوده خود را دارید پیشنهاد ری بیلدینگ بام به شما این است که از نمای مدرن کامپوزیتی استفاده کنید. برای مشاهده انواع نمای ساختمان مدرن و کلاسیک و رومی و … طراحی و اجرای نمای کامپوزیت ساختمان های مسکونی، تجاری، فروشگاهی و … نمای کامپوزیت چند سالی است که در صنعت طراحی داخلی و خارجی بنا به شدت مورد توجه قرار گرفته. بنا بر گزارشات آزمایشگاهی متالورژی رازی( استاندارد ASTMD 635 ASTMD 3801) و تست ریپورتهای دریافتی از سازمان بازرسی و کنترل کیفیت SGS پنل های کامپوزیت آلومینیوم آلوسوییس باند مقاومت بالایی در برابر حریق دارند ، به این ورق های کامپوزیت ورق کامپوزیت نسوز ، ورق کامپوزیت کند سوز ، ورق کامپوزیت دیر سوز و یا ورق کامپوزیت ضد حریق می گویند. استفاده از ورق کامپوزیت پنل به صرفه و اقتصادی است و محدودیت در ایجاد طرحهای نو و متفاوت در نمای هر نوع بنا ،تنها به قوه تخیل طراح منتهی می شود و با کاهش کیفیت و دوام در محصول مصرفی روبرو نخواهیم این مطلب بود. چنین راه حلی گردش مناسب هوا را تضمین می کند و از تجمع بخار آب جلوگیری می کند.

یکی از دلایل استفاده از این ورق ها، سبک بودن و راه های استفاده آسان از آنها می باشد. یک نمای کلاسیک با جزئیات ریز و ظریف که چشم هر عابری را به خودش جلب می کند . این محصول به دلیل کیفیت بالایی که در اختیار شما قرار می دهد، سبب می شود تا بتوانید در ساخت نمای ساختمان و همچنین نمای کامپوزیت از آن استفاده کنید. استفاده از هر کدام از روش ها می تواند در هزینه تمام شده نمای شما هم تاثیرگذار باشد. متریالی که برای پوشش خارجی این سیستم استفاده می شود باید دارای خواص پایداری بالا و مقاومت در برابر رنگ پریدگی ناشی از نور آفتاب و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. در تولید پانل های کامپوزیت آلوسوییس باند فضای ایجاد شده بین ورق های مرکب و دیواره ساختمان باعث ایجاد عایق حرارتی و صوتی میشود و امکان جریان هوا را در پشت پانل ها به وجود می آورد که این امر باعث میشود حرارت محیط به ساختمان نفوذ نکند.آلومینیوم و استراکچر پلی اتیلن در این نوع محصول باعث میشود محصول در مقابل رطوبت شدید مقاومت کند و هیچ خللی در کیفیت آن بوجود نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید