نه راه‌هایی که توییتر بدون اطلاع من، روش اجرای نمای خشک من را نابود کرد

استفاده کردن از این روش اجرای نما از هر نظری نیاز به مطالعات مهندسی دارد. همچنین مزایای بسیار زیادی دارد تحمل حرارت بسیار بالایی دارد در رنگ های مختلفی ساخته شده است. به عنوان یک قاعده ی کلی می توان میزان مصرف رنگ نمای ساختمان را اینگونه عنوان کرد که برای سطوح غیر جاذب و هموار می توانند به ازای ۱ کیلوگرم جرم خود مساحتی بین ۶ تا ۸ متر مربع را رنگ آمیزی کنند. البته قبل از شروع کار، کرومبندی انجام میشه تا شیب به درستی اجرا بشه. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. درواقع این میزان دمای محیط است که زمان نهایی را برای خشک شدن کامل رنگ نمای ساختمان تعیین می کند. پس از زیرسازی اولیه در صورت نیاز روی سطوح، عملیات بتونه کاری و پس از آن لایه های آستر رنگ را اجرا می نمایند تا نما کاملا برای اجرای رویه نهایی آماده گردد. ​Th is w᠎as cre ated with G᠎SA C​onte​nt Gen erator Dem​oversion!

طراح و مجری نمای خشک

اما برای سطوح جاذب و و ناهموار برای مقدار جرم مذکور تنها می توان یک مساحت ۵ تا ۷ متر مربع را پوشش دهی کرد. حتما پوشش دهی سطوح با دسترسی سخت مانند زوایا و گوشه های غیر قابل رویت را نیز در دستور کار قرار دهید. زیرا این ترکیبات رنگی علاوه بر افزایش مقاومت سطوح باید بر ارتقاء جلوه های بصری آن نیز تاثیر بگذارند. همان طور که مشاهده می کنید سطوح بدون نقص تاثیر محسوسی بر کاهش مقدار مصرف رنگ نمای ساختمان دارند. پوشش تئوری این نوع از رنگ نمای ساختمان برابر ۹ تا ۱۰ متر مربع به ازای هر لیتر است که با اجرای موارد مذکور می توانید تا ۲ متر مربع به مقدار عنوان شده اضافه کنید که در نوع خود بسیار می تواند در کاهش هزینه های شما در خرید رنگ های بیشتر تاثیر بگذارد. به این سه حالت می توان سه زمان یا تایم مجزا را اختصاص داد که به ترتیب برابر ۱ تا ۲ ساعت، ۴ تا ۶ ساعت، و ۶ تا ۹ روز است. حالت اول نشان می دهد که رنگ نمای ساختمان تنها درصد کوچکی خشک شده است و می توان لایه ی رنگ را لمس کرد بدون آنکه به پوست شما بچسبد.

زمان خشک شدن رنگ نمای ساختمان آکریلیک به شدت تحت تأثیر شرایط آب و هوایی محیط بالاخص دمای آن است. در اجرای سیستم نمای خشک غیرنمایان، پس از نصب نما، بست های مورد استفاده در نصب نما مشاهده نمی شوند. سیستم ویزیبل با کلیپس تک و دوبل آهنی : در این سیستم پس از زیرسازی با قوطی های آهنی و سپری های آلومینیومی براکتهایی از جنس ورق آهن به ضخامت 1.5 میلیمتر روی سپری نصب می شود که این براکتها دارای گیره هایی می باشد که پس از نصب ، سرامیک ها روی این گیره ها می نشیند. همان طور که پیش از این گفتیم، لاملها دارای انواع مختلفی همچون لاملهای فولادی، چوبی و آلومینیومی هستند که بهترین نوع آنها لامل آلومینیومی است. بعد از خشک شدن ملات یا همان دوغاب، سنگ بهنما چسبیده است. 1- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . جهت اجرای رنگ روی نمای ساختمانها، باید زیرسازی های لازم را انجام داد که قبل از هرچیز نیاز به داشتن سطحی مسطح است و این سطح معمولا بوسیله سیمانکاری آستر و رویه انجام می شود. به طور واضح ضخامت فیلم رنگ نمای ساختمان در حالت های مرطوب و خشک با یکدیگر تفاوت دارد.

انواع روش های نمای خشک

اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود. رنگ سیمان رویه نیز باتوجه به رنگ مورد نظر در انتهای کار مشخص شده و اجرا می گردد. دمای ۲۵ درجه سانتیگراد را همواره به عنوان مبنا در نظر می گیریم و به هر میزان افزایش از این مقدار شاهد کوتاه تر شدن زمان خشکی رنگ نما و به هر میزان کاهش از این مقدار شاهد افزایش زمان خشکی رنگ خواهیم بود. حال که با هر یک از متریال های سمنت برد و بتن اکسپوز آشنا شده اید، مقایسه ای اجمالی بین این دو متریال خواهیم داشت. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با رازهای بیشتری درباره ی این دو مصالح ساختمانی محبوب آشنا شوید. به همین دلیل توصیه می کنیم تنوع رنگی سازه ی خود را حداکثر تا سه نمونه رنگ در نظر بگیرید. با رنگ آمیزی این سطوح عملا منجر به افزایش سطح زیبایی رنگ نمای ساختمان شده اید. یعنی اگر شما بتوانید، روی سطحی کاملاً صاف و بدون هیچگونه منفذ، در محیطی با دمای مساعد ۲۵ درجه سانتیگراد ، با بهترین تکنیکهای عملیاتی در نحوه ی رنگ آمیزی ، با ایجاد یک فیلم رنگ کاملاً یکدست و بدون نوسان ضخامتی، کار اعمال رنگ خود را روی نمای ساختمان به اتمام برسانید در آن صورت این اطمینان را به شما می دهیم که قدرت پوشش دهی رنگ نمای آکریلیک به مراتب بالاتر خواهد رفت.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شرکت های نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید