نه راه‌های مضحک ساده برای بهبود قیمت اجرای نمای خشک سرامیک شما

همانطور که از نام آن مشخص است در ساخت این محصول یک لایه لعاب بر روی آن قرار می گیرد که منجر به افزایش مقاومت آن کلیک کنید میشود. انتخاب صحیح نما با شناخت انواع نمای ساختمان و ویژگیهایشان ممکن میشود؛ اما، تنوع مصالح نما روند شناخت انواع آن را دشوار کرده است. استان اصفهان و مخصوصا شهر اصفهان از لحاظ مصالح ساختمانی قدمت دیرینه دارد و این مسئله به زمان قبل از اسلام ، یعنی زمان دولتهای مثل دولت هخامنشی و دوران ساسانیان باز می گردد .در این دوران آجرهای خشتی در اصفهان تولید گردیده و حتی به سایرشهرهای ایران زمین ارسال می شود. 20 می ساختند و بعد از آن این آجرها به آجر قزاقی معروف شد و با توجه به قدمت این نوع آجرها، جز آجر های سنتی دسته بندی می شوند. به عبارت دیگر، زمانی به یک نما پیوسته گفته میشود که بتوان آن را به عنوان یک کل نگاه کرد و نه دسته ای از شکلهای پراکنده، که هر یک ساز خود را میزنند. پس از اتمام کل نما سازی با آجر ابتدا ماسه بادی دانه دار پای کار آماده داشته و به هر پیمانه ماسه دو پیمانه سیمان معمولی پرتلند اضافه می کنند وبا مقداری آب به صورت خمیر در آورده پس از نصب داربست برای زیر پای استاد کار بند کش خمیر را در ظرفی نزدیک کار برده با قلم فلزی باریک که عرض آن حد اکثر 10 میلیمتر و ضخامت آن 2 میلیمتر و سر آن نیز منحنی شده باشد ، وسط آن نیز زانویی خورده شده باشد پس از پوشاندن دستهای استادکاربا دستکش های لاستیکی سالم خمیر را کم کم روی کف دست چپ قرار داده و قلم نام برده را به دست راست گرفته دست چپ به زیر درز آجر از چپ به راست حرکت می کند و هم زمان دست راست با قلم فلزی خمیر را به لای درز جای داده پس از پیش رفتن حدود یک متر طول عمل را به درزهای زیر انتقال می دهد سپس از ابتدای هر درز با دست راست قلم را تا آخر ملات یکسره کشیده تا تشخیص داده شود درزها تمیز بند کشی شده و با قطعه پارچه ای لبه های آجر را تمیز می نمایند. Th is ​da ta has been written wi th the  help ​of https://behsaznama.com Conte​nt Gener​at or  Demoversion.

متریال نمای خشک

هنگام شروع نصب کاشی به این صورت اقدام می گردد ابتدا خمیری از خاک رس تهیه و آن را می ورزند این خمیر در ظرفی نزدیک دست استاد کار آماده می ماند سپس با گچ یا سیمان یا ماسه یا خاک رس کوبیده شده زیر رگه اول کاشی در یک ضلع کنار دیوار شمشه کاملا تراز به وجود می آورد تا امکان چیدن رگه اول کاشی به وجود آید. آجر سفید یا رنگی زلال و اعلا که معمولا از بهترین خاک رس خالص به قطرهای 3، 4، 5، 6 ، سانتیمتر بدون مواد گیاهی یا آهکی و یا شنی پخته شده به نزدیک کار آجر تراش حمل می شود و سپس استاد کار آجر تراش با چند نفر شاگرد کار آموخته به وسیله دستگاه برش و تراش آجر ها را بریده و سپس آنها را به ظرف آب موجود وارد می کنند آجر ها حداقل دو ساعت درآب باقی می مانندکه چنانچه مواد آهکی داشته باشد شکسته و با سیراب شدن آن مقاومت و استحکام آجر بالا رفته وثابت خواهد ماند و نیز برای ساییدن لبه های تراشیده شده آماده می گردد. ابتدا بالای یکی از گوشه های هر قسمت ساختمان را مقدم گرفته و یک کروم گچی به یک زاویه نصب می شود، سپس شاقولی آن کروم را به پایین ارتباط داده کروم دیگری به پایین متصل می سازد بعد خط گونیا 90 درجه را به زاویه های دیگر انتقال داده به طوری که عمل کروم بندی چهار گوشه هر قسمت را زیر پوشش دهد بعد ریسمانی به بالای هر قسمت روی کروم ها گرفته و هر دو متر یککروم به زیر ریسمان به وجود آورده که این عمل پایین نیز انجام می شود بعد کروم های قسمت وسط و گوشه ها از بالا به پایین با شمشه چوبی یا آلومینیومی شمشه گچی گرفته روی کروم گچی که سرتاسر ارتفاع دیوار را در چند قسمت گرفته از ملات گچ و خاک یا ماسه سیمان می پوشانند.

نمای خشک چیست

امیران نما سال، های طولانی است که در زمینه تولید و فروش آجر ماشینی یا همان (لفتون) صادراتی، مشغول فعالیت است و بهترین یار و همراه شما برای خرید آجرهای لفتون درجه یک خواهد بود. کارخانه آجر شیل در زمینه تولید انواع آجر بویژه آجر ماشینی و تحت پوشش وزارت کشور فعالیت می کند. این شرکت با برنامه ریزی دقیق و مدون در سال 1390 محصولات شیل خود را روانه بازار نموده و با ارائه محصولات با کیفیت این محصول بهترین تولیدکننده آجر شیل از نظر مشتریان، کارفرمایان و دولت شناخته شود. این واحد تولیدی در راستای طرح توسعه خود آجرهای رنگی از جنس شیل را نیز به تولیدات خود اضافه کرده و در رنگ ها و سایزهای متنوع روانه بازار نموده است همچنین در زمینه تولید انواع آجر نمای کارتنی در ابعاد مختلف فعالیت می کند. همچنین در سال 1393 آجر نسوز را به سبد محصولات خود اضافه نموده و در کوتاه ترین زمان به اولین تولیدکننده ی آجر نسوز با تنوع بالا تبدیل شود و با پتانسیلی که در این مجموعه وجود دارد در سال 1394 تولیدات آجر قزاقی نیز به محصولات افزوده گردید. دارند. از این روش میتوانید در طراحیهای مختلف نما استفاده کنید و لذا انعطافپذیری این روش بسیار بالا است.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

در ایران از دیر باز استفاده از خشت و آجر مرسوم بوده و استفاده از آجر در تمامی بناهای قدیمی به چشم میخورد.در قدیم این خشت ها به صورت دستی تهیه می گردیده و در آفتاب خشک می شده است ولی هم اکنون آفتاب با کوره های آجر پزی جایگزین شده است.رایج ترین آجر قزاقی ، آجر توپر قزاقی و کف فرش قزاقی می باشد. پوشش های سنگ در داخل و یا خارج ساختمان کاربرد دارد ، اما با توجه به نیاز های ویژه در کاربرد های بیرونی ، مانند داشتن خاصیت ضد آب ، برای استفاده در نمای ساختمان مناسب تر هستند. تولید آجر لفتون یا به عبارتی آجر سفال عایق دار تحول عظیمی در صنعت ساختمان ایجاد کرده است. امروزه يكي از روشهاي كاهش مصرف انرژي در بخش ساختمانها، استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان است ، ركن اصلي براي رسيدن به ساختماني با مصرف انرژي پايين وابسته به طراحي معماري صحيح ساختمان ميباشد.

دیدگاهتان را بنویسید