نه راه‌های مضحک ساده برای بهبود نمای خشک شما

پس از مشخص شدن نوع نما و مصالح آن، مهندسین طراح باید اقدام به تهیه نقشه های فاز2 شاسی کشی نمایند که این مرحله باید با توجه به جزئیات اجرایی سازه و با برداشت دقیق از شرایط موجود صورت پذیرد. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. از این ماده میتوان جهت واترپروف کردن انواع نماهای چوبی، آجری و سنگی استفاده نمود تا با جلوگیری از ایجاد هرگونه خوردگی، کپک، شوره و … نمای خشک آجری نسبت به بسیاری مصالح نیز وزن کمتری دارد و بسیار راحت نصب میشود. علاوه بر توضیحات جامعی که فروشندگان نمای خشک در تهران درج نمودهاند،توصیه میکنیم”راهنمای انتخاب نمای خشک” رامشاهده نمایید، تابهترین انتخاب را در میان انواع نما با توجه به کارایی لازم آن برای شما و بودجه مدنظرتان، بین فروشندگان استان تهران، شهر تهرانداشته باشید. مهمترین اجزای یک سیستم نمای خشک چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه- که بین نما و عایق قرار دارد- عایق حرارتی، نمای خشک و اتصالات هستند.اگر تصمیم خرید این نوع نما را دارید به شما توصیه میکنیم،در صورتی که ساکن استان تهران هستید،از بین انواع مختلف نما در شهر تهران نمای خشک با ویژگیهای مدنظر خود را جستجو نموده و درصورتی که نمایندگان فروش آن در تهران موجود هستند، با آنها تماس بگیرید.ضمنا لطفا خاطر نشان شوید که اطلاعات مربوط به فروشنده این محصول را در وبسایت ساختمون مشاهده نمودهاید. Th is was g​en erat ed with behsaznama C onte​nt G᠎ener᠎ator  Demoversion.

شرکت های نمای خشک

این که فروشندگان نمادر تهران چه نوعی از نمای خشک و با چه مشخصاتی را موجود داشته باشند،قطعا عاملی تاثیرگذار در خرید این مدل نما خواهد بود. سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه ۷۰ شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. یکی از ویژگی های مهم معماری سنتی ایران استفاده از مصالح بومی است. همچنین، امکان محافظت نما از حرارت، رطوبت و خوردگی نیز بسیار مهم است. جذب رطوبت توسط متریال نما میتواند منجر به خوردگی، فرسایش، رنگپریدگی و تخریب مصالح ساختمانی گردد و این مسئله تحت اثر تغییرات دمایی و یخبندان تشدید خواهد شد. بنابراین لزوم تأمین استانداردهای ایمنی در سازه ایجاب میکند که ضد آب سازی نمای ساختمان جدی گرفته شود.در صورتی که در جهت ضد آب سازی نمای ساختمان، اقدامی صورت نگیرد، رطوبت میتواند به درون سازه نیز نفوذ پیدا کند و موجب نم گرفتن و پوسیدگی دیوارهای داخلی و لوازم منزل فروش تجهیزات نمای خشک گردد.

ی خشک به 50 سال هم میرسد.

این سازه فلزی است و سرامیک ها به وسیله پیچ و مهره های متنوع به این سازه وصل می شوند. هزینه های این قسمت را نیز بهتر است پیش از شروع به کار محاسبه نمایید. عواملی مانند شرایط اقلیمی منطقه نیز بهتر است در انتخاب نوع مصالح در نظر گرفته شود. ظاهر نما میتواند به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت ساختمان نیز مطرح گردد و در صورت وجود آثار کپک، آلودگی و کهنگی، عمر بنا بیشتر و ارزش آن کمتر از میزان واقعی به نظر میرسد. این محصول بر پایه سیلان/ سیلوکسان و سایر افزودنیها تولید شده، و تا حد زیادی به حفظ ظاهر و سالم ماندن مصالح در طولانیمدت کمک میکند. این ارتقاء در دانش باعث میشود تا نمای خشک، مزایایی نسبت به سایر سبکها داشته باشد که به چند مورد آنها اشاره میکنیم. در سایر ساختمانها نیز میتوان عملیات ضدآب کردن نما را پس از نماشویی و خشک شدن کامل سطوح انجام داد. نماهای تر بعد از 10 تا 15 سال نیازمند تخریب و بازسازی هستند، اما عمر مفید انواع نمای خشک به 50 سال هم میرسد. درب های این یخچال را هم میتوان به صورت کشویی و یا به صورت لولایی تولید کرد که معمولاً استفاده کردن از درب لولایی راحت تر است اما درب کشویی فضای محدودی را هنگام باز شدن اشغال میکند.

 C᠎on tent h as be᠎en g enerat ed ​by behsaznama C onte​nt Generat᠎or D em​ov ersion .

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

این رنگ مو به مرور زمان، تغییری نمی کند و معمولا تفاوت میان موهای رنگ شده و موهای جدیدی که رشد می کنند، وجود دارد. عامل مخرب دیگری که به طور پیوسته بر کیفیت رنگ و ظاهر نما اثر میگذارد، برخورد اشعه فرابنفش خورشید است؛ به همین سبب بیشتر روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان، ضمن این که عایق رطوبت هستند، از مقاومت خوبی در برابر تابشهای فرابنفش برخوردارند. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از ۱۵ سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. این روشها که تحت عنوان « روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان» از آنها یاد میشود، به دوام و پایداری هر چه بیشتر نما کمک خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید