نه نکته برای شروع ساختن یک اجرای نما که همیشه می‌خواستید

۲-در صورت استفاده از نما های آجری ، برای جلوگیری از جذب آب ملات توسط آجر های نما ، زنجاب کردن آجرها و نیز بکارگیری ملات با نسبت آب و سیمان و ماسه و آهک مناسب با قدرت چسبندگی و مقاومت مناسب ، در این نما چیدن آجر ها به صورت کله و راسته برای مشارکت آجر های نما در باربری سازه و هم چنین به منظور پیوستگی آجر نما با آجر های پشت کار لازم است . منظور از همیشه سبز، سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در این نما، با محیط و طبیعت است. با توجه به آسیب پذیر بودن چوب، چوب گرمادیده یا ترمووود و چوب پلاست دو جایگزین مناسب برای چوب طبیعی به منظور طراحی نما و ساختمان ها هستند. برای ایجاد جان پناه و تراس باید از مصالحی مناسب استفاده گردد. مصالحی همچون چوب، کامپوزیت و سرامیک حتی اگر عمر و ماندگاری داشته باشند نیز بعد از مدتی خسته کننده و یکنواخت شده و انسان را دچار روزمرگی میکند و این یک امر ثابت شده در علم روانشناسی است. Data w᠎as created with the  help of behsaznama C ontent Gener᠎ator DEMO!

شرکت طراح و مجری نمای خشک

برای مثال استفاده از یک نمای هنری برای یک ساختمان با کاربرد نظامی اصلاً ایده مناسبی نیست. به صورت کلی نمای بیرونی ساختمان مسکونی مدرن بسیار زیبا، ساده و به دور از هرگونه جزئیات بیش از حد هستند. برای محاسبه دقیق و قیمت اصلی و نهایی متر واحد کار یا متر کلی کار می بایست نقشه های اصلی آن موجود شرکت نمای خشک باشد. 4. پس از برپا کردن پروفیلهای قائم، بست های اصلی به پروفیل متصل میشوند. 1. پس از طراحی المانهای نمای سرامیکی بر اساس طرح به دست آمده براکتها به وسیله بستها مکانیکی به دیوار پشتیبان متصل میشوند. 3. در این مرحله پوشش عایق به وسیله بست هاي مناسب به دیوار پشتیبان متصل میشود. به عنوان مثال این تکنیک فقط برای ساختمان های مرتفع یا منازل مسی دوبلکس مناسب است زیرا باید از زمین فاصله داشته باشند. نکته کلیدی رسیدن به تعادل مناسب بین عناصر برای ایجاد نمایی است که نشان دهنده سبک زندگی شما باشد. مقاوم بوده و نیز دست طراحان را در طراحی باز گذاشته است.

᠎Data was gener ated  by G​SA Con tent Generator DEMO.

نمای خشک نمایان

البته نوع مصالح و متریال برای نما بستگی به سوي شرایط و موارد خاصی دارد که طرح ريز بعداز بررسی های مقرون نوع متریال را ارائه می دهد. روش خشک مزایا و ویژگی هایی دارد که باعث شده است رفته رفته کاربرد آن در سراسر دنیا بیشتر و بیشتر شود. نمای سرامیک خشک از جدیدترین نماهای ساختمانی است که د سراسر دنیا در حال اجرا می باشد. همچنین در برخی از نماهای خشک، از یک عایق بین نما و دیوار استفاده میشود تا جلوی تبادل حرارت یا عبور صدا گرفته شود. ساختمانهای مسکونی دیوارهای محکم و یکپارچهای محصور شده بودند که با حداقل نفوذی به بیرون بدنه تشکیل یک فضای عمومی را میدادند و نماسازی برای ساختمانهای مسکونی به مفهوم امروز آن نبود. با این وجود در گذشته بعلت عدم وجود رنگ مرغوب و مقاوم، مهندسین و سازندگان ساختمان در ایران در اغلب طراحیهای خود رنگ را در نما حذف کرده بودهاند. همانطور که انسان ها به ظاهری آراسته نیاز دارند و برای هر موقعیت خاصی لباس متناسب با آن را می پوشند، چنین چیزی برای ساختمان ها نیز صدق می کند، به ظاهر کلی ساختمان، نما می گویند. اجرای نمای سرامیک خشک به صورت کلی به دو روش نمایان و غیر نمایان انجام می شود.

فروش تجهیزات نمای خشک

در این روش تایل های سرامیک خشک توسط قطعات کلیپس ساخته شده از فولاد ضدزنگ (stainless steel)، به ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص متصل می شود. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخاب شده، به وسیله رنگ پلی استر و با روش الکترواستاتیکی، یکسان می شود تا مغایرت نداشته باشند. این معادن خیلی رنگ های خاصی دارند و به ندرت تولید انبوه می شوند. زیرسازی نمای سرامیک خشک با استفاده از پروفیل های آلومینیومی و یا فلزی انجام می شود. برای اجرای نمای سرامیک خشک ابتدا باید زیرسازی به صورت شبکه ای متناسب با ابعاد سرامیک انجام شود سپس سرامیک ها به روش های مربوط به اجرای نما، روی زیرسازی نصب و اجرا می شوند. برای جلوگیری از جلب توجه بستها، میتوان آنها را با رنگهای کورهای متناسب با رنگ سرامیک، رنگ نمود. در روش نصب نمایان برای اتصال سرامیک به پروفیلها میتوان از بتونه نیز استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید