نه کوتاه قصه‌ها شما نمودید درباره متریال نمای خشک

در ارتباط با مزایا و معایب نمای آجر مهمترین مزیت این نوع مصالح در مقایسه انواع نمای ساختمان عبارتند از: عایق صوتی و حرارتی و به دنبال آن کاهش اتلاف انرژی، طول عمر زیاد، استحکام بالای این مصالح در شرایط اقلیمی متنوع، نصب و اجرای آسان و با سرعت زیاد، حمایت از محیط زیست با توجه به ساختار طبیعی که دارند، نداشتن ضایعات ساختمانی و سر و صدا، حفظ هویت تاریخی و امکان ترمیم و نوسازی. از دیگر مزایایی استفاده از پوشش های نانو ضد شوره; می توان به امکان شستشوی لکه ها و چربی ها به آسانی نیز اشاره کرد. یکی دیگر از موارد مهم در طراحی و اجرای نماهای آجری، هماهنگی رنگ آجر انتخابی با سایر مصالح استفاده شده در به وجود آوردن نمای جذاب برای ساختمان است. نمای سیمانی در رنگهای سفید و رنگی در صنعت ساختمان به کار گرفته میشود و در مقایسه انواع نمای ساختمان باید بدانیم که در زمینه قیمت انواع نمای ساختمان نمای سیمانی در مقایسه با سایر نماها ارزانتر است و از مهمترین مزیتی که این نوع نما دارد سرعت بالای اجرای آن در کمترین زمان است. اجرای این نما با هر دو متریال زیبایی فرومايه به مقصد جفت فردار خود را دارند .این نما با سیمان سفید نیز زیبایی مخصوص به طرف نفر مقاوم سوگند به لهنه دارد و گروهی از افراد این نما را براي نمای رومی سنگی بیشتر ترجیح میدهند. A​rt᠎icle was gener​ated ​by https://behsaznama.com Con​tent G enerator  ادامه مطلب Dem᠎ov᠎er​si on.

این سیستم دارای قابلیت ریگلاژ بعد از نصب می باشد.

همچنین سنگ سمنت پلاست در مقایسه انواع نمای ساختمان در مقابل نور خورشید، دمای محیط و باران اسیدی نیز مقاوم است و کیفیت خود را حفظ میکند. در ارتباط با قیمت انواع نمای ساختمان قیمت سنگ سمنت پلاست وابسته به کیفیت ساخت این نوع سنگها در کارخانه است. سنگ سمنت پلاست در مقابل نور خورشید، دمای محیط و باران اسیدی نیز مقاوم است و کیفیت خود را حفظ میکند. ساخته شود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد. در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. این سیستم دارای قابلیت ریگلاژ بعد از نصب می باشد. به معنای آن که، یک نمای آجری جذاب و هماهنگ، باید دارای ریتم باشد. این روش، معمولاً در نماهای آجری دارای پنجرههای پیوسته به کار میرود. به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می شود. چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل کرده و کلیه حرکات ارتعاشی که به زیرسازی و نما وارد میشود را دفع میکند. یکی از پر کاربردترین نماهایی که در گذشته برای نمای ساختمانها مورد استفاده قرار میگرفته آجر، کاشی و سنگ بوده که با پیشرفت صنایع مصالح دیگری نیز وارد این حوزه از صنعت ساختمان سازی شدند.

این محصول چه از نظر سختی و مقاومت فشاری ، چه درصد جذب آّب و چه از نظر تغییر نکردن رنگ در طول زمان یکی از با کیفیت ترین آجر های موجود در بازار است . این نما با قرار گرفتن زیاد در مقابل نور خورشید به مرور زمان کمرنگ میشود. ۱- این روش در مقایسه با روش های دیگر زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارد. همچنین از دیگر معایب نمای سرامیک آن است که چسبندگی لازم را به مصالح نداشته و تغییرات جوی و به دنبال آن انقباض و انبساط مصالح موجب جدا شدن این نما از بدنه ساختمان میشود. به علت استفاده از آلومینیوم ، سازه نسبت به روش ثابت سبک تر بوده و عملکرد بهتری در مقابل انقباض و انبساط دارد. گاهی کاربری ساختمان تعیین کنندهی نوع مصالح و سبک نما میشود. نمای رومی به نوعی سبک کلاسیک داشته و با توجه به این که در این سبک از مصالحی مانند سنگ مرمر و گرانیت و تراورتن استفاده میشود در مقایسه انواع نمای ساختمان کمی گرانتر از بقیه انواع نما به حساب میآید.

همچنین این نما عایق صوتی و حرارتی بوده و بر روی کلیه سطوح نصب شده و دوام بسیار زیادی دارد. صفحات زیرین اشباع شده پشم معدنی فوق العاده فشرده ، الیاف سیلیکات کلسیم ، ورقه های آلومینیوم و کاشی ها و آجرهایی سفالین که گستره ی وسیع از رنگ و بافت راا در بر می گیرد. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. با توجه به بالا بودن قیمت انواع نمای ساختمان در ارتباط با نمای رومی این هزینهها به دلیل استفاده از سنگ کمی بیشتر است چرا که در کنار هزینهای که بابت سنگ و کیفیت آن پرداخته میشود، هزینه زیر سازی نما و اجرت نصب نیز به آن اضافه میشود. استفاده از روش ها و متریال های نام برده شده مانند ورق کامپوزیت در نمای ساختمان که با عنوان نمای خشک معرفی شد، باعث تنوع در انتخاب و هزینه ی نصب آن شده است. ویژگی های ورق کامپوزیت در نمای ساختمان و نمای خشک به شرح زیر است.

Th᠎is was gen erat ed ᠎by https://behsaznama.com  Content Gener ator DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید