نه کوتاه قصه‌ها شما نمودید درباره نمای کامپوزیت طرح سنگ

ابتدا نبشیهای آهنی را به پروفیلهای آهنی متصل میکنند و روی این نبشیها آهنی، نبشیهای آلومینومی را کار میگذارند، و بعد اتصال براکت آلومینیومی (ناودانی) به پروفیل آهنی انجام میشود.در واقع نبشیهای آلومینیومی نقش نگهدارندهی براکتهای آلومینیومی و براکت ها نقش نگهدارندهی پانلهای کامپوزیت هستند.از مزیت های این روش ، درزبندی مکانیکال که نیازی به استفاده از لاستیک و چسب سیلیکوم نمیباشد. پانلهای آلومینیومی به صورت ریلی ( براکتهای آلومینیومی یا ناودانی ) کنار هم قرار میگیرند و بعد از اینکه ورق کامپوزیت برش و خم داده شدند بر روی این براکت ها قرار میگیرند این ریلها قابلیت رگلاژ را نیز دارند. لایه خارجی نمای کامپوزیتی از یک لایه پوشش آستراپوکسی رزین و همینطور یک لایه PVDF برای تثبیت رنگ ایجاد شده است. فضای خالی پشت ورق های کامپوزیت باعث ایجاد خاصیت آکوستیک می شود که عایق صوتی خوبی محسوب می گردد.پنل های کامپوزیت از شکل پذیری بالایی برخوردار هستند و به وسیله ابزار مخصوصی که دارند می توان آنها را تا زوایای 135 درجه شکل داد.ورق های کامپوزیت از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار است.این ورق ها به خاطر پوشش رنگ PVDF مقاومت فوق العاده ای در برابر اشعه ماورای بنفش، مواد اسیدی و قلیایی و نور خورشید دارند.  This article w​as c​reat ed wi​th behsaznama Conte nt Gen᠎erat or Demov er​sion !

راز نهایی نمای کامپوزیت

از دیگر مزیت های این روش عایق بودن در برابر سرما و گرما و مقاومت بالای آن در برابر زلزله میباشد و با توجه به ریلی بودن پانل ها ، امکان تعویض بعد از نصب هم ، برای مجری نمای کامپوزیت مقدور هست . کارخانجات متعددی در ایران هستند که انواع ورق های کامپوزیت را به بازار عرضه می نمایند. انواع روش های اجرا نمای کامپوزیت هر پروژه ای بسته به نوع طرح و مکان اجرا ، می تواند روش اجرایی متفاوتی را داشته باشد. در برابر آتش سوزی مقاومت زیادی دارد.قابل شست و شو می باشد.پنل های آلومینیومی خیلی آسان و سریع نصب می شوند و قابلیت جابه جایی دارد و در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعویض است.قابلیت اجرایی برای تاسیسات تو کار مانند لامپ ها و چراغ ها و… نما به عنوان پوشش نهایی ساختمان تاثیر به سزایی در جلوه ی ساختمان دارد که می توان از مصالح مناسب برای نماسازی ساختمان استفاده نمود. نمای کامپوزیت طرح سنگ از زیبایی طبیعی خاصی برخوردار است و ظاهری بسیار مدرن و شیک را به نمای خارج و دکوراسیون داخلی محل مورد نظر می بخشد . از این رو رنگ مد نظر شما با بهترین کیفیت و بهینهترین مقاومت آماده میگردد. This h as be᠎en creat​ed by behsaznama  Content Gene ra tor DEMO.

این طرح از نما به هیچ عنوان فرسوده نخواهد شد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. در خارج از ایران از رنگ استاتیک برای تولید این نما استفاده میشود؛ از همینرو ذرات معلق به هیچ عنوان جذب نما نمیگردد. از دیگر معایب نمای ترموود میتوان به هزینه بالای استفاده از این نما در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی اشاره کرد. از جمله این مزایا می توان به گزینه های زیر اشاره کرد. اشاره کرد. بهطور کلی میتوان گفت نمای ترموود به دلیل داشتن ظاهر طبیعی، گزینه مناسبی برای طراحی و اجرای نمای ساختمان محسوب میشود. نمای کلی با توجه به جاده ها و خطوط دید چگونه باید تنظیم شود؟ به صورت کلی طراحی نمای کلاسیک با سنگ اجرا می شود . امروزه بیش از 200 تولید کننده ورق کامپوزیت در سرتا سر دنیا فعالیت می کنند. بعد از پایان اجرای این نما در صورت عدم استفاده از رنگ مخصوص، ممکن است نمای ترموود مقاومت لازم در برابر اشعه فرابنفش خورشید را به همراه نداشته باشد. بعد از گذر زمان سنگ کیفیتش را از دست نمی دهد و به دلیل صیقلی بودن سطح آن هیچ گرد وغباری بر آن نمی نشیند. یکی از معایب روش هنگ ، هزینه بالای تمام شده آن میباشد . Th is da ta w as done with t he  he​lp  of ᠎behsaznama  Co᠎ntent Genera᠎tor DEMO᠎!

با توجه به موراد ذکر شده خریدار باید در هنگام انتخاب ورق کامپوزیت نمای ساختمان تمام مشخصات ورق ها به همراه شرکت سازنده را از پیمانکار در خواست کند. برای نصب و اجرا کردن نمای کامپوزیت حتما باید از ابزار مخصوص و اکیپ ماهر کمک گرفت. در حالی که لمینت دندان و کامپوزیت ونیر در کنار سفید کردن دندانها برای اصلاح فرم و رفع فواصل بین دندانی به کار می روند. از معایب دیگر آن فاصله ای است که ما بین نما و دیوار پیرامونی نما به خاطر آهن کشی ایجاد می شود در این صورت فضای مناسبی برای حشرات و خزندگان ایجاد می شود. هر گونه بلندی که از مواد وجود دارد باید گرفته شود تا از ایجاد لب پریدگی جلوگیری شود. بیشتر از این روش ، در طرح های قوس دار که قابلیت استفاده از کاست کردن پانل ها نیست استفاده میشود.امکان تعویض ورق کامپوزیت بعد از نصب هم در این روش وجود دارد و از مزیت های این روش سرعت بسیار بالای نصب ورق کامپوزیت است. در صورت اجرا به صورت خشک، اجرای نمای سنگ سرعت و تمیزی بالایی دارد. هر چه در طراحی نما هزینه ی بیشتر و دقت اجرای بیشتری داشته باشید حتما فروش بیشتری نیز خواهید داشت. A​rticle was g​enerat ed  by behsaznama C onte᠎nt Generator D emov er sion .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید