نوع اجرای نما

فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته میشود. ودر محل اتصال سرامیک به ریل نیز، لاستیک های EPDM از لغزش سرامیک ها جلوگیری می کنند. به عنوان مثال، شیشه های شفاف معمولاً در ساختمان های تجاری خیلی خیلی زیاد استفاده می شود و تقریبا به یک نماد برای نمای تجاری تبدیل شده است. نمای ساختمان، نقش لباس را برای یک پروژه معماری ایفا می کند. اجرای نمای کرتین وال، یکی از مدرن ترین نماهای مدرن در معماری ساختمان های امروزی می باشد. همانطور که از نام آن مشخص است در ساخت این محصول یک لایه لعاب بر روی آن قرار می گیرد که منجر به افزایش مقاومت آن میشود. شیکترین و منحصر به فرد ترین نماها، حتی در صورتی که توسط مشهورترین معماران طراحی شده باشند، اما در اجرای آنها متریال باکیفیت و خوب به کاربرده نشده باشد، به عدم پیروزی در به وجود آوردن یک نمای جذاب منجر خواهد شد. آجرهای معمولی مانند سایر متریالهای نمای ساختمان نویزها را از خود عبور میدهند؛ اما با پیشرفت تکنولوژی آجرهایی با قابلیت جذب صدا و عایق صوتی تولید شدهاند. از این جهت به آن لفتون میگویند که در روستایی با همین نام یعنی لفتون تولید شده است اما در حال حاضر از خاک رس در شهرهای دیگری مانند یزد و اصفهان هم تولید میشود.

انواع روش های نمای خشک

پیوستگی مصالح استفاده شده در همه نما باید معلوم باشد. • حداکثر ۳ روز قبل از عایق بندی نما ، ترمیم نما باید تمام شده باشد. معین کردن مکان قرار گرفتن پنجرهها و هماهنگی ریتم آنها با سایر قسمتها، از مواردی است که باید در ارتباط با طراحی نمای ساختمانها، معمارها به آن توجه کنند. نمای کرتین وال فیس کپ: در این نما پس از نصب لامل های عمودی و افقی شیشه های نمای ساختمان در فضای بین لامل ها قرار داده شده و پس از آن مصالحی به عنوان درپوش و اتصال مخفی با دماغه لامل، سبب محکم و ثابت شدن شیشه های در جای خود می شوند. آجرهای عایق دما و صوت در انواع مختلف برای نمای داخلی خانه و نمای بیرون ساختمان کاربرد دارند. آجرهای ضد زلزله که در نمای ساختمان کاربرد دارند در مقابل ریزش مقاومت بیشتری از خود نشان میدهند. بنابراین لبه بام نمیتواند بدون تفاوت با دیگر قسمت ها در آسمان رها شود. که این نام ها با توجه به روش اجرا، مصالح استفاده شده و همچنین طرح نما، روی آنها گذاشته شده است.

هزینه اجرای نمای خشک

بحث تکرار منظم و همخوانی در مراحل طراحی و اجرا، در خطها، قالبها و شکلها، بسیار مهم است. در ارتباط با نمای ساختمان بیشتر بخوانید. این آجرها علاوه بر نمای ساختمان خاصیت نسوز بودن را نیز دارا هستند. چرا که؛ خاصیت اصلی رنگهای مخصوص نقاشی این است. مصالح سیمانی و بتنی یک مصالح پر استفاده در صنعت ساختمان است و برای ضد آب سازی و آب بندی، باتوجه به سطوحی که مصالح سیمانی به کار رفته، اجرای مواد نانو نما، برای آن متفاوت است، برای مثال؛ سیمانی که برای سازه استخر و مخازن آبی استفاده میشود، با عایق دوجزئی نانو، مخصوص استخر و مخازن آبی، به راحتی میتوانید؛ سازه سیمانی استخر خود را، کاملا آب بند کنید. که به وسیله محلول آب و سرکه صنعتی ،الکل و مواد اسیدی و قلیایی به فراخور سطوح مربوطه و با T مخصوص و دستمال نانو یا پنبه ای صورت می پذیرد . عایق نانو نما و فوق آبگریز DNW ، بر روی کلیه سطوح نفوذ پذیر و نماهای ساختمانی مانند نمای آجری، بتونی، سیمانی و کاهگلی که جذب آب دارند، جهت آبگریز کردن آن ها استفاده می شود. نانو سنگ جهت محافظت از سنگ در برابر آب، گل، خاک، دوده، مایعات مختلف، گرد و غبار و سایر آلودگی ها کاربرد دارد و مانع ایجاد لکه بر روی سنگ نمای خشک در ایران می شود. This conte​nt has been created with t he help of GS A Co ntent Gene ra᠎tor DEMO .

قیمت مناسب: شرکت دکتر نانو تمامی محصولات خود را در داخل کشور تولید و به صورت مستقیم توسط نمایندگان رسمی خود عرضه می کند بنابراین با قیمت مناسب تری می توانید محصولات آب بندی و عایق کاری نمای ساختمان را خریداری نمایید. با توجه بیشتر به صرفهجویی در انرژی، آفرینش نماهای ویژه و شکیل برای نمای ساختمانها اهمیت یافت. به این خاطر طراحی زیبا و درست آن بسیار اهمیت دارد. مهمترین مزیت انواع سرامیک خشک نما، قابل بازیافت بودن آن است. این محصول در دو رنگ زرد و قرمز موجود بوده که مهمترین مدل آن ۱۰ گل است. در واقع سوراخ های بدنه این نوع نمای سرامیک نقش عایق را بازی می کنند. ۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۱۲۰ در ۶۰ می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. آجر نما با قابلیت عایق صوتی در انواع ساختمانها قابل اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید