نوع نما خشک

تجهیزات نما خشک مصالح خشک سنگ ورق کامپوزیت شیشه کاشی اجر سفالین سرامیک خشک گیره و چسب می باشد که شرکتهای نما خشک از ان استفاده می کنند. دستمزد نصب بدون وسایل مورد نیاز در سیستم خشک از 95 هزار تومان تا 110 هزار تومان است که با وسایل نصب یعنی آهنکشی و «کلیپس» هر متر مربع بالاتر از 260هزار تومان می شود. پیش از ایجاد سیستم نمای خشک جهت نصب نما از ملات و غیره برای اتصالات نما به سازه اصلی استفاده می شد و این روند محدودیتها و مشکلاتی داشت از جمله اینکه امکان استفاده از عایق کاری وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی زیادی و ورود آلودگی صوتی و هوا به داخل بنا می شد علاوه بر آن فشار و بار باد در ارتفاع بالا استحکام نما را زیر سوال برده و در برخی موارد باعث سقوط نما می شد که خطرات جبران ناپذیری را در پی داشت . Conte nt h as ᠎been c᠎re​ated wi​th the help  of G​SA C on te nt Generator​ Demover᠎si on !

طراح و مجری نمای خشک

برای ساخت سیستم نمای خشک استفاده می کنند که مزیت های فراوانی نسبت به نماهای سنتی دارد. به نسبت اینکه ارتفاع ساختمان افزایش می یابد، آسانسورهای بیشتر، هواکش های بزرگ تر، پلکان و راهروهای عریض تری لازم است. روش نصب نمای خشک به نسبت روش ملات دار مقاومت بسیار بالاتری دارد.همچنین در این روش نصب میتوان در بین دیوارها از عایق استفاده کرد. فاصله ای که میان نمای اصلی و نمای تراکوتا ایجاد می شود به عایق شدن هر چه بیشتر ساختمان و جلوگیری از هدر رفت انرژی کمک می کند. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. ابعاد آجر تراکوتا دارای ابعاد طول تا 1 متر (100 سانتیمتر) دارد و وزن آن بسته به سایزهای تولید شده متغیر است؛ خوب است بدانید محدودیتی در تولید ابعاد مختلف آجر نما قیمت نمای خشک خشک وجود ندارد. تمامی مدیران و مجریان شرکت آلومینیوم نما دارای سالها تجربه اجرایی هستن و همین مسئله باعث می شه که پروژها برای ما جنبه ساخت یک اثری هنری پیدا کنه.

بهتر است با مهندس مشاور، مشورت کنید.|نه نمای خشک غیر سنتی تکنیک‌ها که هستند مثل نیست هر You’ve got Ever Seen. خوب وجود دارد.}

این امر مستلزم بهترین شرکتهای اجرا کننده انواع نمای خشک می باشد تا با تجهیزات نما خشک و قیمت نمای خشک که مناسب است کار با کیفیتی به شما تحویل دهند . ضمن اینکه با انواع شرایط آب و هوایی نیز سازگاری کامل دارد. یکی دیگر از انواع نمای خشک، روکش فلزی کامپوزیت آلومینیوم (ACP) نام دارد. نمای خشک بهتر است یا نمای ملاتی؟ بهتر است با مهندس مشاور، مشورت کنید. البته لازم به ذکر است که برای تعیین دقیق قیمت نیاز به حضور در محل می باشد. ولی از آنجا که به دنبال مد روز پیش می رویم دیگر این نماها کارایی لازم را ندارند باید از نماهای سنگی کاشی سرامیکی آجری شیشه استفاده کرد تا جلوه زیبایی داشته باشند و همچنین با استاندارهای روز دنیا مطابقت داشته باشد. نمای سرامیکی مشکل وزن سنگ را حل کرده است. تنها مشکل نمای سرامیکی عدم پیوستگی سرامیک در نما است که با استفاده از روشهای نصب سعی در حل مشکل پیوستگی اجزای نما وجود دارد. از گذشته تا کنون، انتخاب بهترین و مناسب ترین نمای ساختمان همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. در این گروه بافته هایی از تار و پود طبیعی را بر روی زیر لایه ای از لاتکس آکریلیک یا مانند آن لامینیت میکنند تا هم ثبات در ابعاد دیوار پوش ایجاد شود و هم در هنگام نصب، چسب به سطح نمای دیوارپوش نفوذ نکند.

مجری نمای سرامیک خشک

در آغاز کار صفحاتی که به شکل L می باشند را در امتداد هم روی دیوار نصب می کنیم. قیمت سرامیک های مصرفی در این روش نصب از 25 هزار تومان تا 60هزار تومان است که البته در بازار نوع ایتالیایی آن نیز موجود است که این سرامیکها شیاردار بوده به راحتی به دیوار نصب و قیمت بالای 70هزار تومان در هر متر مربع را دارد. در این روش طراحی نمای بیرونی ساختمان با سرامیک، سرامیک مصرفی باید قابلیت جذب آب داشته باشد. در طراحی نما و اجرای نمای خشک به اصطلاح دست شما در انتخاب مصالح باز می باشد و می توانید هر نوع مصالحی قابل استفاده برای طراحی نما و طراحی داخلی بنا را در هر اندازه و ابعادی از ضخامت ۵ تا ۵۰ میلیمتر استفاده نمایید از مصالح پرکاربرد و رایج در اجرای این نما می توان به ورق کامپوزیت ، سرامیک خشک پرسلانی و غیره اشاره کرد . سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش پوشش نمای خشک میباشد که مهمترین بخش این نوع نما میباشد و میبایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید