نوع کرتین وال

آبساب نوعی سیمانکاری اندودی محسوب می شود که، پس از اتمام سفت کاری نما اجرا می شود. نما آبساب نوعی از نما است که با سیمان اجرا می شود. اولین نمونه های دیوار با تکنیک های مشهور یونان باستان با بیش از یک متر ضخامت از قرن هفتم قبل از میلاد ساخته می شدند و با تنظیم دقیق دهانه دو ستون، بدون استفاده از ملات که به طور کامل با نمای خارجی منطبق می شدند که در نتیجه بخش داخلی دیوار که خلل و فرج کمی داشت با سنگدانه و ملات آهکی پر می شد. بعد ها با شروع قرن دوم بعد از میلاد رومی ها دیوارهای سنگی را ضمن بکارگیری از ساختار مورد استفاده یونانی ها خلق کردند . توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید.

دانستن این 4 راز باعث می‌شود شرکت طراح و مجری نما شما شگفت‌انگیز به نظر برسد. بهبود در شرکت طراح و مجری نما|آیا می‌توانید شرکت طراح و مجری نمای خشک (در شبکه) Discover؟}

نحوه مصرف: بعد از تمیز و آماده کردن زیرسازي باید دو پیمانه حجمی از پودر را با تقریباً یک و نیم پیمانه حجمی از آب مخلوط کرد تا خمیري همگن بدست آید. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های سیمانکاری آبساب و نحوه اجرای آن، بیشتر آشنا کنیم. یکی از ویژگی های این پنل ها که آن ها را از سایر متریال ها جدا می سازد، تنوع رنگی گسترده و منحصر به فرد آن هاست که به شما این امکان را می دهد که قادر به انتخاب رنگ مورد نظر خود از میان طیف وسیع در دسترس باشید. انتخاب رنگ های تشکیل دهنده نما و به خصوص تناسب این رنگ ها با یکدیگر از نکاتی است که در حین طراحی باید مد نظر نمای سنگ قرار داده شود. با پیشرفت تکنولوژی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان را بازگو میکند. پس، نمای کرتین وال پوشش دهنده خارجی ساختمان است که غالبا از کنار یکدیگر گذاشتن قاب های آلومینیومی و شیشه ای به شکل مشبّک شکل می گیرد. علاوه بر مزایای فوق یكی دیگر از محاسن عمده استفاده از شیشه در ساختمان، فراهم شدن امكان دید وسیع و روشنایی كافی برای ساكنان است كه در صورت استفاده از انواع خاص آن این دید میتواند فقط از داخل به خارج باشد و نوری هم كه وارد فضای داخل میشود، عاری از هر گونه اشعه مضر خورشید باشد.

طرح نمای خشک سیستم های مدرن نما برای Develop Greater}

در این مقاله ، به دلیل خواص سرامیک خشک مطالعات بر روی متریال خاص سرامیک خشک پرسلانی را مطرح کرده ایم. همچنین در صورت لزوم و نیاز مشتریان محترم برای پروژه های خاص ، AGK مبادرت به ارایه خدمات نظارتی و اجرای پروژه می نماید . 1. پس از زیرسازی، ملات خمیری سیمان و پودر سنگ نسبتا روانی را با توجه به رنگ مورد نیاز روی دیوار قرار می دهند سپس اقدام به پاشیدن سنگدانه های ریز رنگی (سنگدانه جوشقان از کیفیت مناسبی جهت این امر برخوردار است) می نمایند. 2. پس از زیرسازی، ملاتی خمیری بوسیله ترکیب نمودن سیمان، پودر سنگ و سنگدانه های رنگی ساخته شده و با ضخامت یک الی سه سانتیمتر روی سطح کشیده می شود. از طرفی همزمان با صاف نمودن سطح سیمانکاری روی آن آب پاشیده می شود. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید.

قطعات نمای خشک

᠎This article was ​do᠎ne ​by behsaznama  C​ontent Gener᠎ator  DEMO .

روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . در سیستم نمای خشک متریال نما توسط زیرسازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال می شود که باعث طولانی شدن عمر نما می شود. عمل سابیدن نمای سیمانی آبساب تا نمایان شدن سطح سنگ های استفاده شدن در ملات ادامه پیدا می کند. به طور کلی سیمانکاری آبساب علاوه بر مقاومت بسیار بالا از قیمت ارزان تری نسبت به سایر روش های سیمانکاری برخوردار است. فایبر سمنت یا سمنت برد متشکل از الیاف سلولوز و بافتی از سیلیکات و سیمان می باشد که در محیط های با رطوبت بالا بسیار کاربردی است. در یک کامپوزیت به طور کلی الیاف،عضو بار پذیر اصلی سازه هستند در حالیکه ماتریس آنها را در محل وآرایش مطلوب نگاهداشته وبعنوان یک محیط منتقل کننده بار بین الیاف عمل میکند،به علاوه آنهارا از صدمات محیطی دراثر بالارفتن دما ورطوبت حفظ می کند. شرکت طراحی وب سایت راتین با استفاده از تجربه 12 ساله خود و تجربه کار با صنف های گوناگون، با نیازهای فراوان کافرمایان آشنایی پیدا کرده و توانسته است پس از چند سال نرم افزاری طراحی کند که هسته پیاده سازی نرم افزار است .

دیدگاهتان را بنویسید