نگاه کن مادر، می‌توانید واقعا یک کسب‌وکار با اجرای نما ساخت

جهت اجرا اول باید یک فرم کلی برای نحوه اجرای بخشهای گوناگون آن نما مد نظر قرار داد و طراحی صورت گیرد و آن فرم ها در حین اجرا استفاده شوند. در طراحی پنجره و بازشوها قابلیت دسترسی به تمام نقاط بازشو جهت رفع آلودگی الزامیست. با توجه به بناهای تاریخی که در گوشه تا گوشه ی ایران وجود دارد می توان به قدمت طولانی طراحی بنا در ایران پی برد. روکش های چوبی مخصوصا در همپتون ها و خانه های سبک معاصر پر طرفدار هستند و می توانند در حومه شهر ها با بافت قدیمی و تاریخی کار شوند. همچنین یاد میگیریم که برای سنگ کاری نما، میشه از سنگ های طبیعی مثل گرانیت و یا سنگ های مصنوعی مثل سرامیک استفاده کرد. سپس با استفاده از پیچ و مهره یا پرچ کاری، ورق آلومینیوم به شاسی کشی فولادی اتصال داده میشود. این مرحله برای صاف کردن سطح زیرین اجرای نما، تمیزی، استحکام و اتصال محکمتر نما به سطح پشتی صورت می گیره. در نتیجه راویز کاری (رابیتس کاری) چسبندگی بین نما و ساختمان رو بیشتر کرده، وزن سنگ های نما رو تحمل می کنه و استحکام و طول عمر نما رو افزایش میده. همچنین سنگ نماهای گران قیمت که کارکردن روی آنها نیاز به دقت و تخصص بیشتری دارد، قیمت پیچ کردن سنگ نمای ساختمان و رولپلاک را هم افزایش میدهند.

اجرای نمای خشک در ایران

Con​te nt has  been g en er​ated  by behsaznama Content Genera tor DEMO!

چرا که اگر هنگام نصب نما پیچ و رولپلاک انجام شود به لحاظ زمان نیز صرفه جویی میشود. اگر در را به عنوان نگین خانه در نظر بگیرید؛ پس رنگش می تواند کمی درخشان تر از بقیه قسمت های نما باشد. حتی اگر بخواهید بعد از مدتی منزل، ملک تجاری یا اداری را خود را برای فروش بگذارید، انتخاب نمای مناسب برای آن، ارزش مادی ملک را بالا می برد! استفاده از مواد نانو برای عایق کردن نمای ساختمان علاوه بر عدم تغییر رنگ نما و مقرون به صرفه بودن، ویژگی های فوق العاده ای نیز دارد که آن را تبدیل به بهترین عایق نمای ساختمان کرده است. از مهمترین ویژگی این محصول میتوان به عایق دما بودن اشاره کرد. هنگام طراحی نما برای خانه فاکتور های زیادی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به سبک معماری، طرح رنگ، متریال ، ویژگی ها، نور پردازی و محوطه سازی و همچنین سبک خانه های اطراف اشاره کرد. مهمترین و برجستهترین ویژگی این نوع نمای ساختمانی، خاصیت ضد پوسیدگی آن است.

تعداد طبقات ساختمان و متراژ آن نیز با قیمت پیچ و رولپلاک نما رابطه ی مستقیم دارد. برای انجام سنگ کاری نما در طبقات بالاتر ساختمان ها، نیاز به زدنِ داربست داریم. نیاز به زمان بیشتر برای نصب. سرعت نصب در این روش بیشتر است. متخصصان نماکاری به سه روش برای پیچ و رولپلاک نما قیمت میدهند. دومین بخش برای نماکاری سنگی ساختمان، داشتن اطلاعات کافی راجع به قیمت انواع سنگ های ساختمانی هست. این سنگ با داشتن رنگ سفید بسیار روشن تا کرم تیره تنوع بالایی در رنگ و نقش دارد و به صورت موج دار و بی موج برش داده می شود. سنگ ها به دلیل مقاومت بالایی که دارن، به اصلی ترین متریال برای نماکاری ساختمان ها تبدیل شدن. به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دیوریت داره در نماکاری ساختمان کاربرد زیادی داره. بعد از این که معمار، نمای سنگی مورد نظر برای ساختمان شما رو طراحی کرد، این طراحی نیاز به اجرا داره.

نوع زیر سازی نما هم برای متریال متفاوت، مختلف هست. با شناخت ویژگی های کلیدی سبک های مختلف معماری و چیز هایی که در مورد شان دوست دارید ؛ شروع کنید. آجرهای آنتنیک: این نوع آجر دارای ۲۰ رنگ مختلف بوده و ۷۰ درصد در مقابل صوت عایق شده است. تراورتن در سطح پشتی خود دارای خلل و فرج فراوانی هست. نصب این پروفیل ها برای صاف کردن سطح زیرین سنگ های نما هست. بعد از این که سنگ نصب میشه، این سیم به ملات پشت سنگ چسبیده و ارتباط خیلی محکم تری رو برقرار میکنه. این مرحله برای حمل و جایگذاری راحت تر سنگ ها در موقع نصب انجام میشه. برای طراحی نمای ویلای خود می توانید از طرح های بسیار متنوعی استفاده کنید. چرا بهتره برای نما از سنگ استفاده کنیم؟ دومین و مهم ترین اقدام برای سنگ کاری نمای ساختمان، انجام زیر سازی هست. 5- در برخی از نماکاری ها هم بعد از مراحل بالا، از توری رابیتس در زیر سازی استفاده میشه که توسط میلگرد به شاسی کشی متصل میشه و روی اون سیمان و دوغاب ریخته میشه.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد هزینه اجرای نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید