نگرانی؟ نه اگر استفاده می‌کنید اجرای نمای خشک آجر مناسب راه!

بر خلاف پشت بندهای قائم فولادی، اتصال نمای آجری بر روی دیوار پشتیبان بلوك سیمانی وابسته به پیچ است. نمای آجری مدرن داخل ساختمان نیز با اجرای آجرنمای سنتی در انواع زوایا و جهت ها نمایی بسیار خلاقانه و زیبا را ایجاد کند. خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد. نماهای خشک بیشتر در ساختمان های بلند سرویس های بهداشتی بیمارستانها آزمایشگاه ها بوستان ها اماکن ورزشی استفاده می شود که کارایی بسیار بالایی دارد. از دیگر اجزای تشکیل دهنده نما خشک ساختمان می توان به فضای تهویه اشاره کرد.

اتصالات نمای خشک

This has ​been cre ated  wi​th the  help  of https://behsaznama.com C ontent Gen​er​ator D emover​sion .

اجرای نمای خشک آجری یکی از مدرن ترین روش های اجرای نما می باشد که امروزه از طرف معماران، ساختمان سازها و… مفتول مسلح کننده نما و بستهای لرزهای در درون درز ملات نمای آجری جاسازی میشوند. قطعه اول نقش مسلح کننده درز ملات را دارد و در دیوار پشتیبان جا داده میشود. بست لرزهای باعث اتصال مفتول پیوسته مسلح کننده به نما میشود. این روش، معمولاً در نماهای آجری دارای پنجرههای پیوسته به کار میرود. نمای آجری باید به دور از تنش های کششی که از خمش ناشی می شود، قرار گیرد. این جزء در زیر کار قرار گرفته و به صورت کاملا مستقل و توسط چسب و یا اتصالات مکانیکی به بنا وصل می گردد. همان طور که از نام این نما بر می آید، به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای ملاتی در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. نحوه عملکرد انواع سرند سنگ شکن به همراه توری فروش با قیمت مناسب. که تاثیر به سزایی در امر هزینه و تعرفه شست شوی نمای ساختمان دارد و در صورت تایید کارفرما می توان سنگ هایی که در گذر زمان از بین رفته اند.

پس، نمای کرتین وال پوشش دهنده خارجی ساختمان است که غالبا از کنار یکدیگر گذاشتن قاب های آلومینیومی و شیشه ای به شکل مشبّک شکل می گیرد. قبل از اجرای نمای آجری، سطح خارجی دیوار پشتیبان، بلوك سیمانی با استفاده از یک ماده مخصوص کاهش دهنده خرابی در برابر آب و هوا (آبی رنگ) پوشانده میشود. این نوع نماها در برابر آب و هوا نیز مقاومت بالایی دارند. تمامی اتصالات نمای خشک کرتین وال مدرن به واسطه پیچ و مهره و یا چفت و بست انجام می شود، به همین دلیل نما خشک نیز به آن می گویند. اصلی ترین تفاوت میان دو گونه رومی و یونانی ظاهر شدن سیمان پوزولانی ، شن در ترکیب با آهک بود که این مخلوط سیمانی را شکل می داد که پس از ترکیب با آب به شدت غیرقابل نفوذ می شد. به منظور تناسب مواد به کار رفته در داخل، یک قاب برای برخی از نماهای خشک مورد نیاز است. نمای سیمانی بخاط هزینه کم و عمر بالا در بین پیمانکاران بسیار محبوب است.امروزه نمای سیمانی بدلیل سبک بودن وزن و هزینه اجرایی و همچنین قیمت متریال اولیه و عدم ریزش و نداشتن خطرات محیطی نیبت به متریال و نما های دیگر مورد توجه دربین مهندسان و پیمانکاران ساختمان در برج سازی و ساختمان های مرتفع از جایگاه بالایی برخوردار است.

موسسین شرکت کوثر پروفیل اراک با تجربه 20 ساله حضور قوی و مستمر در این صنعت در سال 1388 اقدام به تاسیس کارخانه کوثر پروفیل در شهرک صنعتی شماره 2 اراک با هدف تولید انواع مقاطع آلومینیومی, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, کلیک پروفیل پنجره کشویی مطابق با استاندارهای بین المللی نمودند. قیمت سنگ شکن سنگ ساده استفاده می شود کارگران معدن در مقیاس کوچک 27 ژوئن 2016 برای سنگ شکن سایز های کوچک مور و چهارم مورد استفاده قرار می فروش سنگ شکن فکی درحال قیمت دستگاه سنگ شکن فروش سنگ از . سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. در اجرای این نما، فاصله میان آجر و ساختمان شما مسیری بسیار مناسب برای عبور دادن لولهها و سایر تاسیسات ساختمانی است. برای رسیدن به سختی بالا باید تغییرشکلهای پشت بندها کنترل شده و به مقدار بسیار کوچکی محدود شوند. مقدار فاصله پیشنهادی بیشینه جهت درزهای انبساطی قائم، ۸ متر در قسمت میانی نما و ۳ متر در گوشههای نما است.

دیدگاهتان را بنویسید