هرچه در مورد اجرای نما به شما گفته اند، اشتباه است…و در اینجا دلیل آن است

مراحل اجرای نما شامل : تخریب ذیوار بنایی موجود جهت گرفتن دستک از تیر و ستون سازه ای ، پلیت و رول بولت کوبی در سایر مواضعی که امکان دستک گیری وجود نداشت ، آهن کشی قائم و افقی با قوطی ۴۰×۴۰ آهنی ، نصب فوم پلی اتیلن پشت چسبدار مابین پروفیل کشی گالوانیزه و آهنی (به دو منظور: اول به عنوان بالشتک لرزه گیر در مقابل بارهای جانبی ناشی از وزش باد و دوم به عنوان پل حرارتی مابین پوسته نمای خارجی و دیوار پیرامونی بنا ) ، زیرسازی گالوانیزه با پروفیل های M و V به فواصل حداکثر ۶۰ سانتیمتر (که در این پروژه به دلیل وزش بادهای قوی منجیل کمتر از 50 سانتیمتر اجرا شد) ، عایقکاری پشت پانل سمنت برد سایدینگ پیش از نصب ، برش و نصب سمنت برد سایدینگ با استفاده از پیچ سر مته بالدار خود خزینه کن (مخصوص فایبرسمنت برد) و چسب سیلیکون و نصب پروفیل آلومینیومی کنج خارجی در محل کنج های خارجی بوده است. این سنگها با توجه به جنس آنها به شکلهای مختلف برش داده شدهاند. خوشبختانه میتوانیم براساس رنگ، طرح و ویژگی دلخواهمان به انتخاب سنگ نمای ساختمانبپردازیم و این امر به دلیل آن است که انواع سنگ نمای ساختمان با جنس و رنگهای متفاوتی وجود دارند که سهولت انتخاب را در اختیار ما میگذارند.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

امروزه عمارت های آجری یا نمای ساختمان با آجر را در نقاط مختلف شهر می بینیم که هرکدام طرح های مختلفی دارد و زیبایی خاصی را به شهر بخشیده اند. در برخی سنگها میتوان حکاکی و طرح دلخواه را ایجاد کرد. نانو سنگ نما تقریباً در مورد کلیه محصولات تمیز کننده استاندارد خانگی و صنعتی مقاوم است. نمایی که قرار است سنگ روی آن نصب بشود باید کاملا تمیز و عاری از آلودگی باشد تا سنگ و ملات به خوبی چسبیده شوند . از طرفی در زمان استفاده از آنها برای نمای ساختمان، به دلیل یکدست نبودن سطح سنگ ها، شکاف های ریزی بوجود خواهد آمد که باعث نفوذ آب می شود. بطور کلی تمام سعی مهندسان این است که از مصالح و سنگ های سفید رنگ و یا روشن برای نمای ساختمان استفاده کنند تا جلوه ی زیبایی به آن ببخشند. برای ساختمان های کوچک و با مساحت کم بهتر است از این نوع نما استفاده نشود. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین. این نوع سنگ نما در نواحی گرمسیر بسیار کاربرد دارد و به دلیل رنگ روشن نور آفتاب را بازتاب کرده و از جذب گرما جلوگیری میکند.

را شاسی کشی و قالب بندی میکنند.

از طریق اثر آبگریز / اولئوفوبیک پوشش محافظ ، ذرات خاک مانند چربی و مواد روغنی ، آهک و مواد از تأثیرات محیطی دیگر نمی توانند مستقیماً از طریق سطح سنگ جذب شوند. جذب رطوبت بسیار کم و قیمت مناسب از دیگر ویژگیهای این سنگ نمای ساختمانی به حساب میآید. سنگ آهک به دلیل تنوع، انعطافپذیری بالا و شکلپذیری آسان آن از موارد پرکاربرد در نمای ساختمان به حساب میآید. گرانیت قابل اشتعال نیست و هزینههای استخراج، برش و صیقلکاری آن بالا است. از خصوصیات سنگ نمای چینی یا کریستال این است که نسبت به گرانیت چسبندگی بالاتری دارد، اما چسبندگی آن نسبت به تراورتن پایینتر است. در ادامه به معرفی برخی از سنگ نماهای متداول میپردازیم. در اجرای نمای سنگ خشک که به نسبت حالتهای بعدی از قدمت کمتری در ایران برخوردار بوده ابتدا سنگ نما را شاسی کشی و قالب بندی میکنند. با توجه به اینکه در شهرهای بزرگ آلودگی هوا و دود کارخانجات و باران های اسیدی که بر روی سطح سنگ نمای ساختمان مینشیند یکی از فاکتورهای مهمی که می بایست به آن توجه کنیم این است که سنگهای نما در برابر این آلودگیها مقاومت خوبی از خود نشان دهند و قابلیت شستشوی نما به صورت دوره ای را داشته باشند .

سرامیک پرسلانی

به دلیل محبوبیت روزافزون سنگ نما، تعداد زیادی از انواع سنگ نمای ساختمان وجود داشته که با توجه به ویژگیهایشان کاربردهای متفاوتی دارند و به عنوان مصالح ساختمانی استفاده میشوند. به دلیل اینکه داخل ساختمان از شرایط مختلف آبوهوایی مانند تابش نور آفتاب، باران و رطوبت، گردوخاک و یخزدگی در امان است، عمر آنها افزایشیافته و تعداد انتخابها بیشتر است. 1. طول عمر و دوام سنگ از مهمترین ویژگیهای انتخاب و خرید سنگ نمای ساختمان است. با توجه به این که برای نمای داخلی کدام قسمت ساختمان از سنگ استفاده میشود انواع مختلف سنگ با طیف وسیعی از رنگها و بافتها وجود دارد که در نهایت متناسب با سلیقه شما طراحی خواهند شد. اینکه کدام یک از این سنگها برای نمای داخلی ساختمان استفاده شوند، به سیلقه افراد بستگی دارد. برای همین توصیه میشود، این سنگ را در کنار لولههای آب استفاده نکنید. تجربه در کنار بهترین ابزار آلات برای کار در ارتفاع و راپل را گرد هم آوردیم تا بهترین خدمات از نوع راپل را برای شما به انجام برسانیم. C᠎on tent w as gen᠎erated by behsaznama Content Gen᠎er ator DE᠎MO !

نمای خشک مدرن

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکت طراح و مجری نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید