هرچه در مورد نمای سنگ به شما گفته اند، اشتباه است…و در اینجا دلیل آن است

میزان دستمزد در این نوع سنگکاری بستگی به پیچیدگی نقشه نما دارد. عبور رطوبت از تخلخل های شبکه شده درون سنگ باعث انتقال رطوبت به پشت سنگ و داخل ساختمان طی زمان، و آسیب دیدگی گچ دیوار ، در درون ساختمان می گردد. استخراج بلوک های نمای سنگی از حساسیت منحصر به فردی برخوردار است و کیفیت سنگ طبیعی باید در طی مراحل استخراج حفظ شود. قیمت سنگکاری نما با توجه به نصب داربست و سختی کار در ارتفاع بیشتر از سایر قسمتهای ساختمان شرکت طراح و مجری نما است. قیمت سنگ نما و کف در بازار متغیر است. این دستمزد نصب سنگ پله بدون در نظر گرفتن زیرسازی و مصالح در زمستان 1400 بین 80 تا 100 هزار تومان اعلام شده است. درصورتیکه حفرههای زیادی در زیر کار وجود داشته باشد و سطح کف کاملا ناصاف باشد، هزینه زیرسازی به صورت جداگانه و برحسب متراژ محاسبه میشود. تراورتن در سالهای اخیر جایگاه ویژهای را در نما پیدا کرده است. علاوه بر سنگ، قیمت نهایی سنگکاری به عوامل زیر وابسته است. زیرا عواملی از جمله نوع، ابعاد، رنگ و نوع فرآیند تولید سنگ، در قیمتگذاری آن تأثیرگذارند. هرچقدر که برای زیرسازی و مقاومسازی سنگ، زمان و مراحل اجرایی بیشتری نیاز باشد، دستمزد انجام کار هم بیشتر میشود.

ی بیرونی شیک و مدرن عوامل بسیاری در نظر گرفته می شوند.

میزان نیاز به زیرسازی: در صورتیکه سطح مورد نظر نیاز به زیرسازی و ترازبندی داشته باشد، باید هزینه جداگانهای برای زیرسازی بپردازید. حالا در بالای صفحه منوی کشویی لایهها را باز و لایه درست را انتخاب کنید. اغلب این دستورهای کلیدی در پنل بالای صفحه در کنار هم چیده شدهاند. برای یک نمای بیرونی شیک و مدرن عوامل بسیاری در نظر گرفته می شوند. طیف رنگی خاص سنگ تراورتن همراه با پردازشهای مختلف بر روی آن، یک نمای لوکس زیبا به آن میدهد. همچنین سنگ های مصنوعی که پایه سیمان دارند نیز این محصول به طور کامل می تواند آن را ضد آب کند . یکی از پرکاربردترین متریال های ساختمان بتن می باشد که با پیشرفت علم مواد و شیمی کاربردهای جدیدی از بتن به وجودآمده است. بله رولپلاک و پیجکردن و سابکاری سنگ از مراحل تکمیلی سنگکاری است که برای اجرای آن باید هزینه جداگانهای بپردازید. این کار که معمولا برای جلوگیری از سقوط سنگ و حفظ امنیت جانی انجام میشود، هزینه کل را بالا میبرد. متخصصان معمولا برای سنگهای با ابعاد بزرگ، این مرحله تکمیلی را توصیه میکنند. Po st h as been creat᠎ed  with behsaznama Conte᠎nt Generato​r ᠎DEMO!

مساحت محل اجرا: برای سنگکاری متراژهای کوچک یا خردهکاریها، معمولا قیمت به صورت بازدیدی و مقطوع اعلام میشود. این موضوع علاوه بر نیاز به نصب مجدد و دوبارهکاری ممکن است برای شما یا افرادی که از محل ساختمان شما رفتوآمد دارند، خطرات جانی داشته باشد. قیمت اعلام شده بر حسب متر مربع در سال 1401 است. سنگ مرمریت برخلاف گرانیت سخت نبوده و به دلیل عدم مقاومت کافی در برابر تغییرات آب و هوایی برای نمای خارجی ساختمان قابلاستفاده نمیباشد. در بخش فضاهای داخلی ساختمان رنگ و طرح سنگ بیشتر از مقاومت سنگ اهمیت دارند.افراد با توجه به میزان هزینه و بودجه، سلیقه ای که دارند سنگ مورد نظر برای فضای داخلی ساختمان را مد نظر قرار میدهند. هدف از استفاده سنگ در ساخت نمای ساختمان، زیبایی منحصر به فرد این مصالح، مقاومت بالا و حفاظت از ساختمان، قیمت مناسب نسبت به مصالح مصنوعی ساخت نما و قابلیت استفاده در انواع سبک های ساختمان سازی می باشد.

1. هزینه نصب سنگ پله چطور محاسبه میشود؟ قیمت نصب سنگ برای پله به صورت عددی پیشنهاد میشود. اجازه نمی دهد که آب از مواد جلوگیری کند و از این رو در زمستان از انجماد پیاده روها ، پله ها و سایر سطوح جلوگیری می شود. طول بلند در سنگ باعث می شود در اجرا، بند کشی کم تر و نصب راحت تری داشته باشیم. جذب رطوبت بسیار کم و قیمت مناسب از دیگر ویژگیهای این سنگ نمای ساختمانی به حساب میآید. برای مثال سنگ گرانیت باید اسکوپکشی شود و همین موضوع دستمزد نصب را افزایش میدهد. این عوامل را میتوان در گروههای دستمزد متخصص، مصالح و هزینههای جانبی دستهبندی کرد. سابکاری سنگ کف یکی دیگر از هزینههای جانبی است که در صورت درخواست مشتری با هزینه جدا انجام میشود. 2. هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما و سابکاری کف جدا محاسبه میشود؟ پس میتوان گفت دستمزد سنگکاری نما و دیوار بیشتر از سنگکاری کف است. ​This has been created ​with t᠎he he lp ᠎of G​SA Conte nt Gener᠎ator Demover si on!

دیدگاهتان را بنویسید