هرگز نما خشک خود را گم نکنید یک بار دیگر

مقاومت دربرابر جداشدن وافتادن نما از خصوصیات مهم مصالح و نوع اجرا می باشد. اما کمک مهم دیگری که اندازه سرامیک سایز بزرگ به پیمانکاران میکند، سرعت عمل در پایان پروژه است. هرگاه مادهای نسبت به نور و حرارت خورشید مقاوم باشد، بدین معنی است که با سرعت بسیار کمتری نمای و جلوه اولیه خود را از دست میدهد و میتواند طول عمری فراتر از تصور داشته باشد. تکمیل این مقایسه فنی از طریق ارزیابی های اقتصادی (در سطح تخمین هزینه اولیه) انجام شده است که یک نسبت قیمتی- کیفیتی؛ مربوط به آنالیز سیستم ها و متریال های نمای مورد استفاده در هر ساختمان را به دست می دهد. با توجه به شرایط آب و هوایی در منطقه اصفهان که از آب و هوای گرمی برخوردار بوده و میزان بارش باران کم، اجرای نمای خشک مناسب است. برای آب بندی مناسب نیاز به کنترل مداوم دارد. بنابراین نظافت مداوم این سرامیک در طول سال توسط شرکتهای سازنده توصیه میشود. اگرچه توصیه میشود که سطح سرامیک سایز بزرگ به طور منظم نظافت شود، اما کیفیت بالایی این سرامیکها و لعاب صیقلی آن باعث میشود که پاک شدن مواد آلاینده به راحتی صورت گیرد.  Th᠎is po᠎st was wri tt᠎en wi th G​SA Content᠎ Gen​erator Dem oversion​.

6 بهترین چیزها درباره اجرای نما

در مطالب قبلی به مزیت اندازه بزرگ سرامیک سایز بزرگ و تأثیر آن بر نظافت پرداختیم، اما نظافت این سرامیک فقط وابسته به سایز بزرگ آن نیست و عواملی دیگر مانند جنس سرامیک و لعاب سطح آن نیز در این موضوع دخیل هستند. اما جنبه ایمنی سرامیک سایز بزرگ فقط به مقاومت در برابر خورشید برنمیگردد و این سرامیک در برابر حرارت و آتش سوزی نیز بسیار مقاوم است. استفاده از شیشه جزاولویت های ساختمان سازی است. بزرگترین خصلت سرامیک سایز بزرگ، اندازه بزرگ آنها در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی قابل استفاده در نمای ساختمان است. نمای اسپایدر (Spider facade) یکی از جذابترین انواع نماهای ساختمانی است که در آن از شیشه استفاده میشود. یکی از مهمترین عناصر شهری نمای ساختمان است. برای خیلیها قیمت نمای خشک ساختمان سوال است و می پرسند هزینه اجرای نمای خشک ساختمان چقدر است؟ این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید.

نمای خشک سنگ

 Th is post was written by behsaznama​ Con tent G ener​ator᠎ Demov er​si on!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روش ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. در ویدئوی زیر به صورت شماتیک به آموزش نحوه نصب نما خشک (تهویه دار) پرداخته می شود. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان کار می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. سرامیک سایز بزرگ میتواند محدوده دمایی بین 20 تا 100 سانتیگراد را به خوبی تحمل کند و حتی پوسته پوسته نیز نشود. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود، ملاحظه میگردد که با گذشت زمان کمی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپهای سیمی نیز از افتادن آنجلوگیری نمیکند.

انواع روش های نمای خشک

تولید آسان، قیمت مناسب ، برای نصب آن ابزار خاصی نیاز نیست و دربرابر عوامل جوی رنگ آن تغییر نمیکند. وزن آن زیاد است و دربرابر رطوبت مقاوم نیست وشوره میزند . فایبرسمنت در برابر عوامل جوی مقاوم است. از جمله اینکه در برابر ضربه ها تغییر شکل میدهد و در برابر باد و طوفان نیز مقاومت بالایی ندارد. این سرامیکها در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند و این بهترین خبر برای پیمانکاران نمای ساختمانی است. گروه معماری طرح نو طراح ، ناظر و مجری پروژه های ساختمانی از جمله نماسازی می باشد و بدون شک با بهره گیری از طراحان و متخصصین و معماران می تواند بهترین و باکیفیت ترین طرح ها را برای شما هموطنان گرامی به ثمره ی ظهور رساند. برای مشاهده انواع نماها اجرا شده توسط تیم طرح نو اینجا کلیک کنید. برای اجرای نما ابتدا باید مدل نمایی را که می خواهید انتخاب کنید.

چه آیا می‌خواهید دتایل اجرای نمای خشک برای تبدیل چیست؟

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید