هر از آن 3 راز تکنیک‌ها را اعمال کنید. بهبود نمای خشک

رنگ غالب، فرم و طرح نما باید با رنگ ابنیه همجوار هماهنگی داشته باشد. آنها در برابر معابد صخرهای خود هم حیاطی به عنوان حصار ایجاد میکردند؛ ولی یونانیها و تاحدی رومیها، معبدهای خود را با الگو گرفتن از کلبههای چوبی به صورت منفرد بنا مینمودند این نیز در حالیست که آنها هم با ایجاد مفصلی بین فضای بسته و باز ردیف ستونهایی، جهت ایجاد فضایی نیمه باز میساختند که به سختی میتوان معنای امروزی «نما» را به آنها نسبت داد. و پس از آنکه به خوبی روی سطح به درجه ی استانداردی از سختی رسیدند آن وقت است که می توانید سطح مقاومت آن ها را در برابر عوامل محیطی متنوع و هر چند شدید مشاهده کنید. رنگ نمای آکریلیک اقتصادی ترین مواد برای پروژه های وسیع می باشند به طوریکه متناسب با بودجه ی خود می توانید حجم گسترده ای از این مواد را تهیه کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت شما را با انواع سیستم های نما و ویژگی های هر یک آشنا سازیم لطفا با ما همراه باشید. یک نما باید کاربردی، بادوام و از نظر زیبایی شناسی بینقص باشد. Th is da ta w as gener᠎at​ed with t he help of G SA C᠎ontent G​en᠎erator​ Dem᠎ov​ersion!

اجرای نمای خشک در ایران

نمای ساختمان یکی از مواردی است که در نگاه اول نظر مراجعهکنندگان را جلب میکند. سنگ ساختمانی به عنوان یکی از بهترین پوشش ها برای نمای بیرونی ساختمان به شمار می رود. اما نوع آلی آن ها معمولاً از برخی رزین های شیمیایی استفاده می کنند که ممکن است قدری در تداخل با محیط زیست باشند. هرچند ، به علاوه همه این عملکرد های بیان شده ، ما این نیاز را احساس کردیم که بایستی سایر جنبه های عملکردی نما، مثل اجرای صحیح نما ، بحث زیست محیطی ، پایداری نما ، یکپارچگی عملکرد مناسبش در سرتاسر زمان و… از سوی دیگر، نمای کلاسیک احساس عظمت را برای ساکنان و افرادی که از بیرون آن را تماشا می کنند به ارمغان می آورد. رنگ نمای سیلیکون معمولاً با استفاده از سیال آب به نسبت حجم رنگ و مقدار ماده ی جامد آن رقیق می شود. هم چنین سطوح گچی که در برابر نفوذ رطوبت و یا بخار آب قرار دارند، با اجرای پوشش محافظتی نانو روی سطح کاهگل و گچ ، این سطوح بدون هیچگونه تغییر در رنگ و بافت طبیعی، کاملا ضد آب و ضد آلودگی میشوند و ذرات نانو با نفوذ به عمق این مصالح، از ورود هرگونه رطوبتی جلوگیری میکنند. Th is da ta h᠎as been gen᠎er᠎at ed ᠎by behsaznama Content Gen᠎erator ​DEMO.

سرامیک پرسلانی

طبق ماده ۴۶ قانون توزیع عادلانه آب مسئولیت ممانعت، جلوگیری و پیشگیری از آلودگی منابع آب برعهده نهاد کدام می باشد؟ رنگ نماهای سیلیکونی ضد آب و رطوبت هستند. زمان خشک شدن کوتاه، بطوریکه در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و رطوبت ۶۵ درصد می تواند تا ۳۰ دقیقه به شرایط مطلوب پخت بپرسند. یکی از موضوعات مهمی که همواره باید به آن توجه داشته باشیم رنگ آمیزی سطوح تازه ساخت است که در ابتدای کار رطوبت بالایی دارند. قطعا این کار فرآیند رنگ آمیزی را سهل و آسان می کند. رنگ نمای آکریلیک به گونه ای به سطح می چسبد که عملاً فرآیند نفوذ پذیری سیالات مختلف را به طور کامل مختل می کند. به ازای ۱ لیتر حجم توانایی پوشش دهی مساحت ۴ تا ۶ متر مربع از سطح کار را دارند. ماندگاری بالا و حفظ کیفیت در طولانی مدت از دیگر ویژگی های منحصر به فرد رنگ نمای سیلیکون می باشد. مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک است، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمی دهند. در اینجا به مزایا و ویژگی های انتخاب و نصب نمای خشک به عنوان نمای ساختمان اشاره می کنیم.

انواع روش های نمای خشک

حال که در مورد نماهای ساختمان هایی با کاربری های مختلف، صحبت کردیم، می خواهیم ببینیم به طور کلی چه نماهایی برای نمای ساختمان وجود دارد. نمای ساختمان علاوه بر داشتن مزایای فنی از جمله موارد گفته شده در بالا، دارای مزایای دیگری نیز هست. حتما در زمان خرید همه این موارد را چک کرده و در صورت تایید اقدام به پرداخت هزینه کنید. اگر دمای محیط ساختمان مستقر گرم و آفتابی و بین ۳۰ تا ۴۰ درجه باشد می توان زمان مذکور را حتی ۳ تا ۴ هفته نیز کاهش داد. همان طور که می دانید نمای ساختمان دائماً در معرض آلودگی های مختلف قرار دارد و باید رنگی را روی این سطوح استفاده کنیم که به راحتی قابلیت تمیز کردن رویه ی آن وجود داشته باشد لذا در این مورد رنگ نما از نوع وینیل یکی از ایده آل ترین گزینه ها خواهند بود. استفاده از این نما سبب برطرف کردن مشکل فشار حاصل از باد بر نمای سازه در ساختمان های بلند می شود و با توجه به ویژگی ها و مزیت های بسیار مورد توجه و انتخاب بسیاری از معماران و طراحان قرار می گیرد. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل می شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد طراح و مجری نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید