هر از آن 8 راز روش‌ها را اعمال کنید. بهبود نمای سنگ

مهم ترین گزینه در انتخاب متریال نما مورد نظر، کیفیت و دوام متریال است. منظور از دوام سنگ مقاومت سنگ درمقابل عوامل گوناگون فیزیکی و شیمیایی می باشد عواملی که میتوانند در مقامت و دوام یک سنگ مهم باشند، ساختار تشکیل دهنده آن، بافت سنگ، ترکیبات آن میباشد. همه ما میدانیم که نمای بیرون یک ساختمان تا چه اندازه میتواند در جذاب بودن آن تاثیر داشته باشد. بسیاری از ویلاهای دوبلکس و تریبلکس، از بهترین سنگهای ساختمانی در رنگهای جذاب و متنوع ساخته شدهاند. اما کانال آموزش سنگ کاری را با سرچ در گوگل میتوانید بهترین کانالهای مختص با اجرای عملیات نمای ساختمان، سنگ کاری ساختمان، اجرای انواع آجرنماها با گروهی مجرب و توانمند با استاد کاران حرفه ای در این زمینه از شرکتهای معتبر اطلاعاتی در این خصوص بدست آورید. بهتر است برای تمیز کردن نما را شستشو دهید. در طول تاریخ اروپا پنجره به عنوان قابی برای دیدن منظرهٔ بیرون نقش خود را ایفا میکرد.

دتایل نمای خشک

علاوه بر این نمای ساختمانمیتواند مقاومت ساختمان در برابر عوامل مختلف را بهبود بخشد. در اجرای نمای رومی سنگی ساختمان ، ضخامت سنگ ها و حجم کار در شاسی کشی تاثیر خواهد گذاشت. سنگ نما باید سطحی صاف و یکدست داشته و رگه ها و طرح های زیبای آن قابل رویت باشند. نکته مورد توجه این است که سنگ باید عاری از هرگونه ترک، شیار، رگه های سست، پوسیدگی و شکستگی باشد.لازم به ذکر است که هرچه سنگ نفوذ پذیری بیشتری نسبت به آب داشته باشد مقاومت کمتری در برابر آلودگی دارد و سریع تر به راحتی می شود. از روش هایی که ذکر شد در حال حاضر اسکوپ با قطعات فلزی گالوانیزه در کشور رواج دارد و روش لقمه گذاری و سیم فلزی کاربرد ندارد. در برخی از موارد سنگهای چند وجهی و سنگ های پلاک وجود دارد انواع سنگ نما بر اساس جنس و شرایط شکلگیری و معادن آن را به انواع مختلفی از جمله سنگ گرانیت ماسه سنگ ها سنگ های آهکی مانند سنگ تراورتن سنگ مرمر سنگ های کوارتزیت سنگهای مرمریت تقسیم بندی می شود.

شاسی کشی نما وزن نمای ساختمان را تحمل کرده و به ساختمان انتقال خواهد داد. اگر ساختمان بتنی باشد، دستک های فلزی در این مرحله نصب خواهد شد و اگر ساختمان فلزی باشد، نیازی به اجرای دستک نخواهد بود. مراحل اجرای نمای ساختمان سنگ رومی در ادامه معرفی شده اند. در گذشته ، نمای آجری سیستم های لنگرگاهی با مشکلاتی از جمله اضافه وزن ، اتصال ناقص به دیوارهای اصلی ساختمان و عدم مقاومت در برابر بحران های طبیعی مانند سیل و زلزله روبرو بوده است ، اما با روش های نصب که امروزه استفاده می شود ، نقص این تقلید وجود داشته است به طور کامل حذف شده و کارایی نمای آجر افزایش یافته شرکت های نمای خشک است. در رابیتس کاری زیرکاری نما ، دو یا چندلایه رابیتس نما استفاده می شود. قبل از ایجاد قرارداد سنگ کاری نما حتما درمورد اندازه های مختلف پروژه با طرف قرار داد خود حرف بزنید . در نظر داشته باشید سرویس بهداشتی دستشویی و حمام جز مکان مرطوب هستند و باید نوع مصالحی که برای پوشش سطح دیوار داخلی آنها در هر مکانی اعم از محیط کار یا خانه مورد استفاده قرار میگیرد مطابق با این فضا باشد زیرا سنگ از مقاومترین مصالح ساختمانی است و اگر از آن به خوبی محافظت شود به اندازه ی عمری دوام خواهد داشت .

نمای خشک مدرن

سنگهای نما از نظر کیفیت کلی باید سالم، بادوام و خوش ظاهر بوده و در هنگام انتخاب باید به دوام و پایداری در برابر عوامل جوی، تغییرات ابعادی، مقاومت فشاری، تخلخل، پایداری در برابر نمکهای محلول و بخارات شیمیایی که احتمال میرود سنگ در معرض آن قرار گیرد توجه شود. علاوه بر این سرستون سنگی صنعتی به راحتی روی زیرسازی نما اسکوپ می شوند ولی در نمونه های سنگ طبیعی احتمال جدا شدن از نمای سنگی رومی وجود دارد. اما هزینه این کار درمقایسه با نمونه ماشینی خیلی بیشتر است و نیاز به صرف زمان بیشتری دارد . اسکوپ با رول پلاک هم بیشتر روشی برای ترمیم نمای سنگی رومی است. دیوریت نوع دیگری از سنگ نمای ساختمان است که به دلیل قیمت نسبتاً ارزان و مقاومت بسیار بالایی که دارد برای سنگ پله، کف و حتی در جادهسازیها قابلاستفاده میباشد. از مهم ترین مزایای نمای رومی این است که جلوه چشم گیری به نمای ساختمان می دهد. روش دیگر، سرستون سنگی صنعتی است که در کارخانه قالب گیری می شوند. ​Th᠎is data has been w᠎ritten by G SA Conte​nt Generator Dem᠎ov᠎ersi᠎on​!

دیدگاهتان را بنویسید