هشت روش‌ها برای حفظ نمای خشک شما بالا رفتن بدون سوزاندن روغن نیمه شب

بسیاری از ساختمان های مدرن با به کارگیری آجر در طراحی نما خلق می شوند. سپس بر اساس مدول و ابعاد سرامیک، و با توجه به باز شوها ، تقاطع ها و برگشت ها چیدمان سرامیک ها مشخص شوند. سپس اتصال ورقههای آلومینیومی به شاسیکشی فولادی بر عهده پیچ و مهره یا پیچ سرمته است. قدم بعد در زیرکاری نما، تهیه نقشه فاز 2 شاسیکشی است که توسط مهندس طراح انجام میشود. به نمایی که پوشش نهایی آن از آجر تهیه شده از خاک های رس وشیل و… سیمان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است و استفاده از آن در نماسازی بر زیبایی و جلوه ساختمان می افزاید و نمایی جذاب ایجاد می کند. نمای خشک ، نمایی را می گویند که برای ساخت آن از ملات و دوغاب استفاده نشده است. انتخاب این متریال برای نمای ساختمان به تعبیت از متریال کاربردی در طراحی نمای ساختمان های این منطقه در دهه ی ۱۳۴۰ می باشد. این روش نسبت به روش نمایان از زیبایی خاصی برخوردار است، در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می شود. این دستگاه فوق العاده عالی برای شستشوی نمای ساختمان بکار گرفته می شوند و در این مدل ذرات ساینده بجای هوا با فشار بالای آب روی سطوح پاشیده می شوند. This data h as be en wri tt en wi th behsaznama ᠎Co᠎nt en​t Ge nerator ​DEMO !

شرکت های نمای خشک

با گروه معماری طرح نوهمراه باشید تا با هم به توضیح مختصری از بیشترین مصالح استفاده شده در نمای ساختمان بپردازیم. اگر از اندازه های مختلفی دارید آنها را کنار هم بگذارید و مرتب ترکیب چیدن آنها را تغییر دهید تا به شکل مورد علاقه خود دست یابید. امروزه انواع مختلفی از سیلر ها موجود میباشد که شایعترین آنها نوع تقویتی و نوع طبیعی میباشد. اما این روش معایب خاصی هم میتواند داشته باشد که عمده آنها به عدم رعایت اصول نصب و همچنین استفاده از متریال نامرغوب مربوط میشوند. از طرفی نمای سیمانی را می توان با انواع سیمان ها و به روش های مختلفی اجرا نمود. نه با فشارِ سطحی! سطحی که سنگ تراورتن خود را نصب می کنید باید صاف و تمیز باشد، پس برای آماده کردن آن زمان صرف کنید. در باز سازی نمای ساختمان باید به معماری آن منطقه ، نوع کاربری ساختمان، نمای قدیمی ساختمان، مقدار بودجه مالک، سازه و اسلکت ساختمان توجه کرد چون هر کدام از ایتم های فوق می تواند برای انتخاب و اجرای نمای جدید نقش مهمی داشته باشد. مصالح را با توجه به نوع اتصالی که با بدنه ساختمان ما دارند، در جای خودشان محکم می نماییم.

اجرای نمای خشک با انواع مصالح اعم از سنگ، سرامیک، تراکوتا، و چوب و … لازم به ذکر است بهره بردن از مزایای نمای سرامیک، به چگونگی نصب و پیاده سازی آن در نما هم بستگی دارد. چنانچه هدف از طراحی نمای ساختمان مجتمع تجاری، القای حس تجمل باشد، میتوان از طراحی نمای کلاسیک بهره گرفت. ۳- سنگ های تراورتن خود را قبل از نصب بچینید و طراحی کنید. در پایین چند نمونه از مواردی که باید رعایت شود ذکر شده است:هرگونه قطعه ای که از قبل مانده شامل کفپوش، لمینت و یا ورقه هایی که قبلا بر روی کف نصب شده بود باید تعمیر و یا به طور کامل جایگزین شود.هرگونه ترک بر روی سطح بتنی اجرا شده در زیر کار باید تعمیر و یا به وسیله ی مصالح از بین برنده ترک پوشیده شود.چوبهایی که خراب شده و از بین رفته باید جایگزین شود و به صورت مناسب تقویت شود. اولین نمونه های دیوار با تکنیک های مشهور یونان باستان با بیش از یک متر ضخامت از قرن هفتم قبل از میلاد ساخته می شدند و با تنظیم دقیق دهانه دو ستون، بدون استفاده از ملات که به طور کامل با نمای خارجی منطبق می شدند که در نتیجه بخش داخلی دیوار که خلل و فرج کمی داشت با سنگدانه و ملات آهکی مجری نمای سرامیک خشک پر می شد.

چرا هیچ کس درباره اجرای نما صحبت نمی کند و امروز چه کاری باید انجام دهید

در این شرایط کرونایی سفر کردن خطرناک است و با محدودیت هایی که وجود دارد ممکن است هزینه های جانبی زیادی به همراه داشته باشد. به همین خاطر ممکن است به گوشتان خورده باشد که میگویند ورودی ساختمان اصطلاحا باید “دعوتکننده” باشد. نوع مصالح و سبک نمای ساختمان نشان دهنده کاربری و هویت ساختمان است.در پروسه طراحی نما و انتخاب سبک و متریال باید سازه و کاربری ساختمان در نظر گرفته شود. از جمله ترکیب احجام، سطوح تیره و روشن، ترکیب توده و فضا، انتخاب تم و الگوی تعریف شده و مشخص، و البته از همه مهم تر انتخاب صحیح مصالح کاربردی در نما می باشد. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. امروزه یکی از رایج ترین و محبوب ترین مصالح مورد استفاده در نماسازی سیمان ها می باشند. یکی از پیشرفت های چنین سیستمی در اجرای نمای سرامیک خشک، محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می کند بدون اینکه هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. در حالی که سیلرهای طبیعی بدون هیچگونه تغییری بر ظاهر سنگ از سطح آن محافظت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید