هشت قانون مضحک درباره نمای سنگ

از جمله فاکتورهایی که بر قیمت دستمزد سنگ کاری نما موثر اند میتوان به متراژ ساختمان، ارتفاع محل سنگ کاری نما، میزان سنگ نمای مصرفی و کیفیت سنگ انتخابی نام برد. نوع دیگر ارتباط میتواند از جنس تضاد باشد، یعنی نما بهگونهای طراحی شود که در میان ساختمانهای دیگر به چشم بیاید. اگر در هنگام اجرای نمای سنگ پشت کار به درستی با ملات پر نشده باشد و پس از مدتی با فاصله بین سنگ و دیوار ، سنگ از دیوار جدا شده و می ریزد زیرا سنگهای مشابه گاهی اوقات با همان سنگ هستند در ترمیم آن مشکلاتی پیدا کنید ، سنگ آهک از ماندگاری بالاتری نسبت به سنگهای دیگر برخوردار است. ظاهر همیشه و در تمام حوزهها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در صنعت ساختوساز هم این قاعده پابرجاست. هدف از سنگ کاری نمای ساختمان علاوه بر روح بخشیدن به ظاهر ساختمان، حفظ آن در برابر شرایط متفاوت آب وهوایی است. This was gener at᠎ed by G SA Con te nt  G᠎en​er ator DEMO!

قیمت اجرای نمای خشک

انتخاب صحیح سنگ و تناسب آن با اقلیم منطقه، عاملیست که ظاهر و زیبایی نمای سنگی را تحت تأثیر قرار می دهد. برای این که متوجه بشویم یک سنگ بدون ترک و پوسیدگی است میتوانیم با یک شی فلزی به سنگ ضربه بزنیم اگر سنگ صدای ظروف چینی بدهد بدون ترک و شکستگی میباشد. و ترمیم ترک سنگ نما را در این پست برای شما توضیح خواهیم داد.در صورتی که نیاز به مطالعه جامع و کامل تری دارید می توانید مقاله پیچ و رولپلاک نما را که در همین سایت است بخوانید.در این پست به علت ریزش سنگ و نحوه ترمیم آن خواهیم پرداخت.برای مشاهده عکس های بیشتر می توانید لینک گالری ترمیم سنگ نمای ساختمان را مشاهده کنید. یکی از مزیت های سنگ های صنعتی این است که به راحتی می توان در هر شکل ، ابعاد و ضخامتی تولید کرد. سنگ های صنعتی ایناب بدون محدودیت در هر رنگی قابل تولید بوده و رنگ این محصول نیز عمقی و مقام می باشد. وجه پشت سنگ های صنعتی ایناب به صورت متخلخل و ناصاف تولید می گردد که این باعث می شود سطح چسبندگی به ملات بیشتره شده و چسبندگی آن به ملات افزایش یابد. Data w as generated  wi th  behsaznama ​Co​nten᠎t ᠎Genera to r DE᠎MO.

نمای خشک در ایران

یکی از پرکاربردترین متریال های ساختمان بتن می باشد که با پیشرفت علم مواد و شیمی کاربردهای جدیدی از بتن به وجودآمده است. نماهای بیرونی ساختمان علاوه بر زیبایی بصری باید حس آرامش و آسایش برای شهروندان عزیز ایجاد نمایند. علاوه بر این ، این مواد می توانند با مواد دیگر ترکیب شوند و مصالح ساختمانی خوبی هستند و در کشورهای غربی در ساخت نمای مسکونی و ویلا به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ کاری نمای ساختمان ساده علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که به یک ساختمان ساده میدهد باعث میشود ساختمان مقاوم تر از دیگر مصالح ساختمانی باشد و این مقاومت به علت خاصیت و کاربرد فراوانی است که از آن از قدیم تا به آلان مورد استفاده قرار می گرفته است . از این ترکیب، سنگی با مقاومت بسیار بالایی به دست میآید که باعث می شود این سنگها در شرایط سخت جوی و اشعه UV خورشید کاملا مقاوم شود.

نصاب نمای سرامیک خشک

درنتیجه این محصول مقاومت بسیار بالایی داشته و می تواند عمر زیادی نیز داشته باشد. سنگهای صنعتی ایناب پس از مدت زمانی کوتاهی بعد از معرفی، با استقبال خوب مهندسان و کارفرمایان مواجه شد و امید است با ارائه این محصول بتوانیم گام موثری ارتقاع کیفیت نماهای ساختمان کشور برداریم. اما سنگ های صنعتی ایناب مجهر به اسکوپ فلزی مخصوص می باشد که در عمق سنگ فرو رفته هنگام نصب به صورت ملاتی می توان با بستن سیم امنیت آن را در برابر سقوط بالا برد. سطح براق سنگ اجازه نمی دهد که آلودگی به آن نفوذ کرده و آن را تخریب کند. سنگی که برای نمای بیرون ساختمان استفاده میشود، علاوهبر زیبایی باید کاربرد بیشتری داشته و اجازه ندهد که در زمان بارش برف و باران، آجرهای خانه آب را به خود جذب کنند. همانطور که اشاره شد سنگ های نمای ساختمان با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی که دارند قیمت های مختلفی نیز دارد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نصاب نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید