هشت قدرتمند پیشنهادات این می تواند به شما کمک کند نمای کامپوزیت Higher

شما مشتریان جهت طراحی و اجرای نمای ساختمان مشهد می توانید از شرکت های اگهی دهنده خدمات جو استفاده کنید. استفاده کنید. توجه داشته باشید برای نصب این نمای ساختمانی باید برخی نکات را در نظر داشته باشید. چرا که نیاز به جهت نوع آب و هوای این شهر ها تمیز کردن نمای ساختمان ها مسئله بزرگی است و ویژگی جذب نشدن آلودگی و گرد وغبار در این نوع پانل مزیت بزرگی محسوب میشود. امروزه یکی از بهترین و محبوبترین نماهای ساختمانی، نمای کامپوزیت است. نمای کامپوزیت سه بعدی یک ایده و طرح جدید و خلاقانه جهت اجرای نمای ساختمان می باشد که با دارا بودن طرح خاص و برجستهای که دارد نمای ساختمان را از دیگر نماها متمایز می نماید که با استفاده از نور پردازی به زیبایی جلوه آن افزوده خواهد گردید. خب چیزی که خیلی واضح هست وزن بسیار کم آن در ابتدا نظرها را به خودش جلب می کند و سپس سرعت اجرای آن مخصوصا در زیر سقف ها قطعا در مقایسه با سنگ ما نمی توانیم نمای کامپوزیت آلومینیوم را از نظر مقاوم بودن در برابر ضربه مقایسه کنیم. اما نمای کامپوزیت یکی از جدیدترین مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد که به دلیل زیبایی و مزایای بی شمار آن مورد استفاده بسیاری از ساختمان سازها قرار می گیرد و به دلیل ظاهر زیبا و مدرنی که به سازه می دهد، توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب می کند.

آموزش نصب نمای کامپوزیت

ما در هلدینگ ساختمانی سپنتا با توجه یه شرایط سازه شما، بهترین روش را انتخاب و اجرا می کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با روشهای نصب نمای کامپوزیت بهطور کامل آشنا شوید. جدا از نوع مواد هسته ورق، ضخامت لایه های آلومینیوم مهم ترین عامل در انتخاب ورق کامپوزیت مناسب می باشد. مورد دیگر تعداد پنجره ها و فرو رفتگی های در نما است. اغلب زیرسازیها با توجه به طراحیهای از پیش تعیینشده مشخص میکند که تعداد برشها و مشخصات پنل به چه صورت است. اغلب زیرسازیها با توجه به طراحیهای از پیش تعیین شده مشخص میکند که تعداد برشها و مشخصات پنل به چه صورت است. همانطور که گفته شد روشهای نصب نمای کامپوزیت متفاوت است. به جهت اهمیت نمای کامپوزیت در طراحی یا بازسازی ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم میباشد. همچنین ورق های آلومینیوم به دلیل سبکی، انعطاف پذیری و سایر مزیت هایی که دارند، اخیراً در صنعت ساختمان سازی مورد اهمیت ویژه ای واقع شده اند. درجه اهمیت بالای ساختمان های بلند مرتبه باعث می شود که به این ساختمان ها توجه بیشتری شود. این مجموعه با تلاش و پشت کار و رویکرد خدمت رسانی نامحدود، در حال حاضر به تمام نقاط ایران و کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، ترکمنستان، ارمنستان و پاکستان و…  Th​is article has  be en writt en ᠎by behsaznama Con​tent  Gen​erat or Dem ov​ersion.

نمای کامپوزیت ساختمان

خوشبختانه امروزه شرکت های بسیاری در ایران به تولید ورق های کامپوزیتی می پردازند که محصولات آن ها نیز با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می شود. به علت استفاده از مواد نانو در ساخت این پانل ها، جذب آلودگی آنها بسیار کم است و به نوعی خود راپاکسازی می کنند؛ بنابراین استفاده از آنها سبب حذف هزینه تمیزکاری نما می شود. در مقابل آتش بسیار مقاوم هستند و تعمیر و نگهداری آنها بدون دردسر است. در ورق های معمولی از مواد پلی اتیلنی استفاده می شود که مقاومتی در برابر حریق نداشته و در کارهای معمولی از آنها استفاده می شود. در قدم بعدی ریلهای آلومینیومی با مقطع مشخص با کمک براکتهای آلومینیومی به زیرسازی متصل میشود. برای ایجاد نمای منحصربهفرد و پوشاندن فاصله ورقهای کامپوزیت، از تسمهای به جنس ورق با چسبهای پلیاورتان استفاده میشود. بدنهی این نوع نما از جنس پلی اتیلن است و با لایههای آلومینیوم پوشیده شده است. این ماده بسیار سبک تر و مقاوم تر از ورقه های آلومینیومی رایج است. اگرچه با توجه به اینکه تنوع محصولات تولیدی ساخت داخلی کمتر از نمونه های خارجی است از این رو برندهای خارجی نیز در بازار یافت می گردد. جالب است بدانید این مادهی ترکیبی تنها در نمای خارجی ساختمانها استفاده نمیشود.  This post h as  been c​re​at ed by behsaznama C ontent G en​er ator  D​emover​sion!

نمای کامپوزیت ویلایی

سپس ورقهای کامپوزیت را از طریق پیچ و پرچ بر روی این شاسی ها سوار کرده و فضای بین پنلها را جهت ضد آب شدن نما با تسمه یا چسبهای سیلیکونی پُر میکنند. در گام بعدی، ورقها با استفاده از شیارهای ناودانی شکل به صورت ریلی بر روی پروفیلهای آلومینیومی نصب میشوند. ورقهای کامپوزیت فرستادهشده به کارگاه، بر اساس طراحی و تجربه شخصی افراد توسط ابزار و ماشینآلات خم داده میشود و در ادامه پانلهای ورق کامپوزیت روی زیرسازی فلزی به شکل برگردان به واسطه نبشی آلومینیومی با پیچ نصب میشوند. 80 ساخته میشود و سپس براکتهای آهنی نبشی شکل به روی آن جوش میشوند. به این صورت است که در ابتدا از پروفیلهای آهنی برای اتصال قوطی آلومینیومی استفاده میشود. از لاستیکهای «دیالکتریکال پی وی سی» جهت عدم خوردگی بین آهن و آلومینیوم، بین بَست آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده میشود. برای این بین آهن و آلومینیوم خوردگی ایجاد می شود، بین بست آلومینیومی و نبشی آهنی هم از لاستیک هایی که به نام دی الکتریکال PVC استفاده می کنند. کامپوزیت که به طور فزاینده ای در ساختارهای حمل و نقل و ساختمان ها استفاده می شود، جدای کیفیت خیره کننده آن در رفع چالش های زیست محیطی کمک شایان توجهی میکند و موجب کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، ایجاد ساختارهای مقاوم تر و با دوام تر می گردد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید