هشدار: نمای خشک

با توجه به اینکه آجرهای نما ویژگی ها و کاربردهای متعددی دارند، انواع مختلفی نیز دارند. خانه نیز به مانند لباس دوم میبایست معرف شخصیت و مقام اجتماعی مالک خود باشد. در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. اگرچه دلایل اولیه استفاده از نمای خشک در یک پروژه ساختمانی دلایل عملیاتی است، اما جنبه زیبایی نیز در آن وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. به معنای آن که، یک نمای آجری جذاب و هماهنگ، باید دارای ریتم باشد. نمایی که قرار است سنگ روی آن نصب بشود باید کاملا تمیز و عاری از آلودگی باشد تا سنگ و ملات به خوبی چسبیده شوند . ۱۵-رنگ آمیزی و ضد زنگ کردن شبکه های فلزی که در ماتریس ها و ملات های سیمانی یا آهکی یا گلی قرار می گیرند، ضروری است. رنگ نما یک رنگ بر پایه اکریلیک و ضد آب است و با بهره گیری از افزودنی های سیلیکونی، ساختار مناسبی به عنوان پوشش رنگ نمای ساختمان دارد. Th is a​rticle h as ​been done by behsaznama Content Gen​er​ator D emoversion.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

هم چنین با اجرای پوشش نانو روی بندکشی های کاشی و سرامیک، دیگر رطوبت از طریق بندکشیها به طبقات پایین نفوذ نمیکند و سطح کاشی یا سرامیک ساختمان، کاملا ضد آب میشود. از این جهت به آن لفتون میگویند که در روستایی با همین نام یعنی لفتون تولید شده است اما در حال حاضر از خاک رس در شهرهای دیگری مانند یزد و اصفهان هم تولید میشود. جهت سفارش تیم اجرایی می توانید از بخش تماس با ما در ارتباط باشید . توجه داشته باشید که نورپردازی نمای ساختمان باید به شیوه ای طراحی شود که خیره کننده نباشد و بر طراحی نمای خارجی ساختمان تاکید داشته باشد و اول خود نما به چشم آید و در مرحله بعدی نورپردازی نما جلب توجه کند. آن چیزی که میخواهیم برای شما ذکر کنیم این است که شما قادر نیستید اول یک نما را به طور کامل از مرحله طراحی رد کنید و بعد از آن به دنبال انتخاب رنگهای مناسب برای اجرا بروید. بسیاری از ما ممکن است یک سبک خاص را برای طراحی نمای منزل خود دوست نداشته باشیم. انواع دیگر مصالح نما شامل تخته های بزرگ، صفحات فلزی، رندر عایق و کاشی های سفالی است.

 This content has been w ritten ᠎with G᠎SA C​onte᠎nt Gen erator DEMO᠎!

راز آشکار نشده اجرای نما

این ریتم، نظم و ترتیب بین عوامل تشکیل دهنده نما را در خطوط، صفحات و حجمهای استفاده شده نمایش میدهد. ریتم، یک ساختار سازمان یافته است که مشخص میکند نحوه چینش مصالح در نمای بناها، باید از نظم مخصوص و هماهنگی تبعیت کنند. در این باره پیشنهاد می شود در لایه ی اول محلول رنگ را نسبت به حجمی که دارد حداکثر با ۵ درصد آب رقیق کنید تا یک سطح چسبندگی بالایی را به شما تحویل دهد. کاربری نسبتا آسانی دارند و پس از رنگ آمیزی عملاً نفوذ ناپذیر خواهند بود و در صورت استفاده روی سطوح خشک بهترین عملکرد را خواهند داشت لذا جزو یکی از بهترین محلول های موجود برای نمای ساختمان محسوب می شوند. پس از اینکه سطح مورد نظر کاملا پاک، یکدست و خشک شد، می توان رنگ آمیزی را آغاز کرد. همانطور که گفته شد، زیرسازی مجموعه عملیاتی است که طی آن بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نما مورد نظر در سازه ساختمانی ایجاد میشود. طراحی و اجرای نماهای ساختمان شامل قسمتهای گوناگونی است.

زندگی من، شغل من، شغل من: چگونه 3 نمای خشک ساده به من کمک کرد تا موفق شوم

گفتنی است که نمای خشک آجری هم بدون ملات روی دیوار بیرونی ساختمان نصب میشود. از این محصول هم در طراحی داخلی ساختمان و هم به صورت آجر نما استفاده میشود. چشم هر بینندهای با نگاه به یک ساختمان، ابتدا نمای خارجی آن را میبیند و سپس بر مبنای آن، در مورد کل بنا و طراحی داخلی آن قضاوت میکند. به عبارت دیگر، زمانی به یک نما پیوسته گفته میشود که بتوان آن را به عنوان یک کل نگاه کرد و نه دسته ای از شکلهای پراکنده، که هر یک ساز خود را میزنند. کارکنان حیطهی ساخت و ساز قادرند در طراحی کلی نما، یکی از قسمتهای نما را به عنوان نقطه شاخص آن مد نظر قرار دهند، تا در قیاس قسمتهای گوناگون نما، این قسمت از نما برجسته باشد. تنها انجام نماهای آجری و خشک این امکان را ندارند که جذابیت و مطلوبیت مد نظر را به یک بنای شیک و لوکس ببخشد. این به معنای آن نیست که نما به یک شکل طراحی و اجرا شود، بلکه در اجرای بخش های گوناگون ساختمان، از یک فرم کلی استفاده شود. علاوه بر این، در زمان آتش سوزی نیز مقاومت فوق العادهای دارد و به ندرت ساختارش تغییر میکند. از نظر اتصالات نیز میتوان انواع نمای خشک ساختمان را به دو دسته مشهود و نامشهود تقسیم کرد. Art ic le was c᠎reated  by behsaznama Conte​nt Generator Demov er sion!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروش تجهیزات نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید