هشدار: نمای سنگ

این کار باعث میشود که امنیت و مقاومت نما بیشتر شود و خطر سقوط آن نما سرامیک از بین برود. به عنوان مثال، از نبشی برای زیر سازی نماهای رومی و کلاسیک که با سنگ اجرا میشود، استفاده میگردد. طیف وسیعی از نماهای کلاسیک در سراسر جهان قابل مشاهده بوده و ایده های متفاوتی از آن گرفته شده است و طرفداران خود را دارد. اگر در شهری هستید که آب و هوای ۴ فصلی را تجربه می کنید، این سبک به دلیل مقاومت در برابر آب و هوای مختلف می تواند بسیار از نظر هزینه ای به نفع شما باشد. آجر نسوز از جمله آجر هایی است که در این روز ها مورد استقبال زیادی از سوی معماران قرار گرفته است. از این رو از هرگونه تفکر و روش برای توسعه و طراحی فضای سبز استقبال میشود. توجه به بخش فضای سبز ویلا در حوزه طراحی محوطه بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که نقش کلیدی در جذابیت، قیمت و … در بحث طراحی فضای سبز (محوطه سازی) ویلا، توسعه سبز به عنوان یک عنصر اصلی در طراحی ویلا افزوده شده است. اینها همگی جزو فضای سبز ویلا به حساب میآیند. ویلای شما دارد. طراحی محوطه ویلا باید از عناصر ساختاری مهم ویلا باشند.

سیستم های مدرن نما

Th᠎is has  be en g enerated  by behsaznama C​ontent Gen erat᠎or Dem᠎oversion !

مجری نمای سرامیک خشک

۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات آن تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. برخلاف نمای ملاتی در نمای خشک از ملات استفاده نمیشود و سطح روی نما را با استفاده از اتصالات مکانیکی و عمدتا فلزی به سازه بنا وصل می کند . عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم میشود. طراحی ویلا بسیار کار ظریف و جذابی است که هر فردی میتواند کاری منحصر به فرد در ویلای خود به وجود بیاورد. سرامیک هایی که در این نما مورد استفاده قرار می گیرند از مواد معدنی غیر فلزی هستند که شما باید بدانید خاصیت فلزی درون آنها وجود ندارد. این مواد مانند یک عضله مصنوعی با منقبض و منبسط شدن در مقابل تابش اشعه خورشید از خود واکنش نشان میدهند. متریال نمای خشک به آب و هوای آن شهر بستگی دارد، که از مصالح مختلفی مانند استیل، آلومینیوم، گالوانیزه استفاده می شود.

فضاهایی مانند استخر، اتاق بازی، بیلیارد، فوتبال دستی و … این روش قدیمی که عایق کاری نداشته و به دلیل وجود باد در ارتفاعات، مناسب برج ها و ساختمان های بلند نیست. نمای خشک را می توان نمایی مدرن به حساب آورد، که برای اولین بار مهندسین آمریکایی این سبک را برای نمای برج ها یا ساختمان های بلند پیاده سازی کردند. مقاوم بوده، و به دلیل استفاده از چارچوب های آلومینیومی بجای ملات، برای ساختمان های بلند و برج ها بسیار مناسب است. موردی که بهویژه در پروژههای بلند مدت از ارزش زیادی برخوردار است. متریال نمای خشک به چند دسته تقسیم شده که شامل نمای سنگ خشک، نمای سرامیک و شیشه و … از دیگر ویژگی متریال نمای خشک، ضد آتش، سبکی، انعطاف پذیری بالای آن می توان نام برد. این نما به دلیل ضد حریق و قیمت بسیار پایین، بین مهندسان محبوبیت ویژه ای دارد. اما پس از مدت کوتاهی این شیوه محبوبیت خود را از دست داد. نماهای سفالی چیزی نیستند جز پنلهای ساخته شده از خاک رُس که میتوانند نمای ساختمان را بپوشانند. این سبک انقلابی در بین نماهای تکراری و یکنواخت این صنعت بوجود آورده که باعث زیبایی و پیشرفت صنعت ساختمان سازی شده است. Artic le h᠎as  been gen​er​at᠎ed wi​th behsaznama Con te nt G​en᠎er ator Demoversion.

خشک در نظر گرفته شود.

پس مهمترین مورد در انتخاب طراحی ویلا دانستن آب و هوای آن منطقه میباشد که تعیین کنند طرح خارجی ویلا میباشد. معمولا از سنگ های ضخیم به دلیل مقاوم بودن در برابر سوراخ کردن با پیچ و مهره استفاده می کنند. همانطور که می دانید به دلیل پیشرفت بسیار زیاد صنعت ساختمان سازی باعث شده تا اکثریت شرکت های تولیدی در بانک اطلاعات اتحادیه تولیدکنندگان کاشی و سرامیک حضور پیدا کنند و خبر از بروز رسانی خط تولید تجهیزات کارخانه های خود به مشتریان خود می دهند. نیاز به حضور زیبایی در همه ارکان زندگی انسان امروزی نفوذ پیدا کرده است. 40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن معماری، صنعت دکوراسیون و ساختمان، نمای ساختمان و روش های اجرای آن هم دستخوش تغییراتی شده اند. این عایق هم میتواند به عنوان یکی از تجهیزات نما خشک در نظر گرفته شود. ضمنا اجرای نمای خشک مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها مقاوت بالا در برابر باد می باشد. صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوششهای نما برای ساختمانهای مختلف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید