هفت اشتباه در اجرای نمای خشک که شما را احمق نشان می‌دهد

این آجر به دلیل شیوه تولید، ابعاد، مقاومت در برابر عوامل مضر محیطی بوده و از همه مهم تر شکل ظاهری بسیار زیبا برای ساخت نماهای سنتی بسیار محصول مناسبی می باشد. مواد ضد شوره آجر نما در همه نماهای آجری; مانند نمای آجری ساختمان های ویلایی ،نمای آجری ساختمان های مدرن و به طور کلی; همه نماهای آجری ساختمانهای قدیمی به کار گرفته می شوند. استفاده از نمای خشک یکی از بهترین گزینههای برای دستیابی به تمام این ویژگیها است. نانو و رزین بهترین راه حل برای محفوظ بودن آجر در برابر جرم و رطوبت است. اما برای بهره مندی از این ویژگی ها باید انواع این نماها را با یکدگیر بررسی نماییم و در نهایتا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. برای جلوگیری از شوره زدن آجر محصولات ضد شوره; در بازار رواج پیدا کرده است. اما امکان شوره; در دمای بالا وجود ندارد زیرا باعث میشود آب قبل از رسیدن به سطح آجر، بخار شود. از دیگر مزایایی استفاده از پوشش های نانو ضد شوره; می توان به امکان شستشوی لکه ها و چربی ها به آسانی نیز اشاره کرد.

چیزهایی که باید درباره اجرای نمای خشک بدانید

خاصیت این نوع محصولات این است که; ایــن نوع محصــولات با ایجاد پوشــش آبگریز; روی آجرنما که حاوی کلوئید نانو ذرات است، مانع از اثرات مخرب ناشــی از عواملی مثل شــوره; هوازدگی و تغییــر رنگ می شوند. علت ایجاد شوره در آجر نما چیست ؟ استفاده از تکنولوژی مواد ضد شوره آجر نما; شوره ها و کثیفی ها و آلودگی ها نمای ساختمان از بین می برد. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. قیمت آجر نما نسوز کد AP69 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AP69 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود. قیمت آجر نما نسوز با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود. ​A rticle h᠎as  been cre ated  with https://behsaznama.com Conte nt G en​erat or DE᠎MO!

هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. نوع آجر در نمای بیرونی ساختمان با آجر نما : نمای آجر نما انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع و کیفیت آجر قیمت های مختلفی برای هر نوع آجر و روش اجرای نما آجری آن وجود دارد. این روزها اجرای نمای خشک در یزد، تهران و سایر استان های ایران مورد توجه ویژه معماران قرار گرفته است. پوشش های ضد شوره خاصیت جلوگیری از شوره زدگی، ضد میکروب; محافظت در برابر اشعه ی UV خورشید، جلوگیری از عدم جذب عمقی آلودگی ها; بر روی سطح، عدم چسبندگی گرد و خاک و عدم ایجاد پوسته; با خاصیت تمیز شوندگی آسان را در اختیار ما قرار می دهند . این روش برای تمیز کردن سطوح نما که بسیار کثیف باشد مورد استفاده قرار می گیرد. ساده ترین روش برای زدودن شوره ناشی از نمکهای محلول در آب برسزنی نمای آجری است.

این نمای جدید به دلیل ویژگیهای مثبت و مزایای متعددی که دارد، بسیار پر استفاده و رایج است. به دلیل عدم نیاز به انتقال ملات های ساختمانی به ارتفاعات تا حدود زیادی شاهد افزایش چشمگیر در سرعت اجرا و همچنبن سهولت اجرای نما خواهیم بود. به سرعت اجرا می شود و طرح ها و رنگ های مختلف آن تنوع زیادی دارد. Anchor (انکر) یک نوع پیچ است که با فرو رفتن داخل تایل ها باز خواهند شد و جای خود را محکم می کند. بحث تکرار منظم و همخوانی در مراحل طراحی و اجرا، در خطها، قالبها و شکلها، بسیار مهم است. اجرای نمای خشک سرعت اجرای بالایی دارد؛ این روش بسیار سریعتر از روش سنتی اجرا میشود و پرت مصالح را نیز به شدت کاهش میدهد. سیستم نمای خشک دارای اجزایی ازجمله: عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارندِ، فضای خالی تهویه، اتصالات و … لازمه عملکرد موثر فضای خالی هوا به عنوان لایه زه کش، کاهش ریزش ملات به درون این فضا است. آن چیزی که میخواهیم برای شما ذکر کنیم این است که شما قادر نیستید اول یک نما را به طور کامل از مرحله طراحی رد کنید و بعد از آن به دنبال انتخاب رنگهای مناسب برای اجرا بروید. Th is ​po st was created by https://behsaznama.com Conte nt Gener ator​ D᠎emoversi on.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بیشتر بخوانید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید