هفت اشتباه در جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک که شما را احمق نشان می‌دهد

یعنی همه آنها پس از آغشته شدن به جوهر موجود در استامپ شکل و نوشته مورد نظر را بر روی کاغذ نما چاپ می کنند. از آنجا که مُهرهایی که برای موارد دکوراسیونی مورد استفاده قرار می گیرند نسبت به مُهرهای سفارشی و رایج دارای ابعاد بسیار بزرگتر و اشکال متنوع و متفاوت تری هستند؛ طراحان داخلی با توجه به هدف مورد نظرشان، خود اقدام به ساخت مُهر می کنند. علاوه بر این، با توجه به تحقیقات صورت گرفته میتوان گفت که در برابر فرسایش و برخورد با مواد شیمیایی مقاوم است. پخت متریال تراکوتا بسیار زمان بر است و همین امر موجب شده تا علاوه بر مزایای فراوانی که دارد قیمت نسبتا بالایی نیز داشته باشد. این نمونهها قیمت زیادی ندارند و مانع از اتلاف هزینه در انتخاب نادرست میشوند. البته توجه داشته باشید که اگر میخواهید داخل این الگوها را رنگ کنید باید طوری آنها را طراحی کنید که وسطشان خالی باشد. در مواردی لازم است که طراحی نما ساده انجام شود و در موارد دیگر توجه به جزئیات و اجرای یک نمای پیچیده مهم است. مرحله اول که در ساخت کلیه مُهرها مشترک است، طراحی طرح مورد نظر برای مُهر، آن هم بر روی کاغذ است. ما به نمایی نیازمندیم که از ما در برابر شرایط سخت آب و هوایی محافظت کند، در حالیکه در مقابل ورود آب نفوذ ناپذیر است ، به عبارتی دیگر ، به نمای پایداری نیاز داریم که هم از لحاظ زیبایی شناسی مورد پسند باشد و هم آسایش ساکنین را فراهم سازد.  This ​da​ta w as w ri​tt en  by  https://behsaznama.com Conte nt Gen er​ator Demov᠎ersion᠎.

انواع نمای خشک

پهنای بدنه رول باید چند اینچ از سقف را پوشش دهد. در ساختمانهای متوسط و بلند مرتبه باید در هر طبقه از نبشیهای تکیه گاهی فولادی برای تحمل بار نمای همان طبقه استفاده شود. همان طور که می دانید لینولئوم و مکالئوم پوشش های لایه ای از جنس پلاستیک هستند که ضدآب بوده و به عنوان کفپوش در قسمت های مختلف ساختمان قابل استفاده هستند. بنابراین شما می توانید طرح مورد نظر را که در قالب الگوی کاغذی پیش از این آماده کرده بودید، بر روی یک تکه لینولئوم متناسب با ابعاد طرح قرار دهید و با تیغ موکت بُری خطوط و مکان های معین شده را ببرید. مهرها به طور کلی قالب های برجسته و بافت داری هستند که در اشکال گوناگون طراحی می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی قسمت شاخص نما، باید به گونهای انجام شود که همراه با ایجاد تفاوت و برجستگی با دیگر قسمتها، هماهنگی و تناسب آن با فرم کلی نما برقرار باشد. این فضای خالی با استفاده از یک درزگیر پوشانده میشود. Th​is post has  been done with  https://behsaznama.com Conte​nt  G en​erator ​DEMO.

اتصالات نمای خشک

نوع تزئینی و سرگرم کننده این مُهرها نیز وجود دارند که برای بازی بچه ها تولید شده و معمولاً به جای کاربرد استامپ که برای بچه های کوچک ممکن است مضر و سمی باشد، دارای مخزن کوچکی هستند که از آن طریق رنگ به سطح مُهر انتقال می یابد. به دلیل آنکه این لایه ها دارای قطر چند میلی متری بوده و امکان استفاده از آنها به صورت مُهر به تنهایی وجود ندارد نیازی به دسته ای دیگر است. این لایه های پلاستیکی به راحتی با تیغ های موکت بری بریده می شوند. تو قدیم نمای ساختمان ها بصورت زیر آخر میگرفت که ابتدا دیوارها از حجر و خشت و گهگاه آجر مصنوع می شد و سپس از انجام دیوار ويلا با آجر تراشیده شده نماسازی بعمل می آید اکنون نیز این اقدام سوگند به مان صورت اعمال می گیرد فقط با این دگرگون شدن که درب قدیم چاقي کل دیوارها صد درصد آجر نبود ولی امروزه کلا از آجر فشاری مهيا می شود.پس انداز از محافظت پوشش هر عمارت چیدن آجرهای نما بطریق زیر درعمل خواهد شد. پیمانکار نما برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشه های اجرایی، اقدام به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ پنل های آلومینیومی است مینماییم.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

هماهنگی نمای ساختمان با عناصری که در شهر وجود دارد نکته ای قابل توجه است. سپس لایه مُهر را با چسب صنعتی به سطح تکه چوب افقی بچسبانید و از تکه چوب عمودی به عنوان دسته مُهر استفاده کنید. بنابراین دو تکه چوب عمود بر هم و متناسب با اندازه مُهر آماده کنید و با میخ و چسب چوب به هم متصل کنید. علاوه بر این نماهای آجر نیاز کمی به نگهداری و تعمیر دارند و برای ساختمانهایی با ارتفاعهای مختلف قابل استفادهاند. علاوه بر سقف ها لازم است که قاب درها و پنجره ها، پریزهای برق، قرنیزها و لوله های بخاری را بپوشانید تا مانع از رنگ شدن ها شوید. خیلی از تولیدکنندگان نمونه رنگهایشان را در قوطیهای کوچک هم ارائه میدهند. رایج ترین انواع آن، مهرهایی هستند از جنس پلاستیکی مخصوص و با توجه به نوشته، فرم و شکلی که مصرف کننده بخواهد به صورت سفارشی ساخته می شوند که همه شما با نمونه های آن به خوبی آشنایی دارید، مانند مُهرهای پزشکان، مُهرهای پشت نویسی چک، مُهر شرکت ها و ادارات، مُهر جایگزین امضاء و غیره. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید