هفت بدون قیمت کلاس درباره قیمت نمای خشک That you هرگز فراموش نکنید

نمای کنیتکس از دیگر گزینه هایی است که می توان در طراحی نما انتخاب و مورد استفاده قرار داد. اما اجرای نمای ساختمان که در بسیاری موارد نیز از طرف سازندگان و پیمانکاران ساده انگاشته شده و سهل انگاری هایی می کنند ، دارای پیچیدگی ها و الزامات قانونی خاصی است که در صورت عدم توجه به آنها می تواند خسارات مالی و جانی زیادی را برای بهره برداران، سازندگان، مهندسین ناظر و مجری و نیز پیمانکاران در بر داشته باشد . با ساختن ساختمان های بلند، یکی از مهمترین مشکلاتی که به وجود آمده، آب بندی نمای ساختمان می باشد که دغدغه خیلی از ساکنین است، زیرا اغلب هزینه های زیادی را در بر میگیرد. طراحی نمای کلاسیک ساختمان تا اندازه زیادی به نمای رومی شباهت دارد. قابل اجراست اما به دلیل مقاومت پایین آن در برابر عوامل مختلف در مدت کوتاه زیبایی خود را از دست می دهد. دلیل اینکه پیچ ها باید گالوانیزه باشند مقاومت آن در برابر رطوبت و باران است زیرا با زنگ زدن پیچ عملا 70 درصد کارایی خود را از دست می دهد . چوب ترمووود نوعی چوب نما است که از وزن سبک اما مقاومت بالا برخوردار می باشد. This  post w as wri​tten ​by behsaznama C​onte nt Generat᠎or Demov᠎er᠎sion !

انواع روش های نمای خشک

ترکیب چوب با سایر متریال ها نظیر فلز و شیشه زیبایی نما را دوچندان می کند و آن را خاص تر جلوه می دهد. جهت آب بندی و آب گریزی کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان که جذب آب دارند، از جمله نمای سیمانی، چوبی (ترمو وود)، آجری و به عنوان عایق ضد آب چوب های خام رنگ نشده استفاه می شود. کارایی میلگرد های جوشی به این صورت است که از طریق خم نمودن قسمت انتهای آویز های جوشی به اجزای سقف محل برای قسمت بعدی آماده خواهد شد. نما آگهی در سال 1388 با ورود به بازار خرید و برنامه ریزی رسانه تاسیس و در سال 1391 به یکی از قدرتمندترین دارندگان رسانه تبدیل شد و پس از 3 سال در 1394 به یک آژانس تبلیغاتی با کلیه خدمات، تغییر ماهیت داد . FCB ARTGROUPدر سال 1397 نما آگهی و یک شبکه ی بین المللی تبلیغاتی به نام ، سرمایه گذاری مشترکشان را آغاز کردند. ترکیبات آن ها دارای ماده ی چسبنده ای به نام پلیمر آکریلیک است و پس از آنکه روی سطح مورد نظر خشک شدند یک فیلم (film) یا لایه ی نسبتاً ضخیم و استانداردی را تشکیل می دهند که از لایه های زیرین در برابر بارش های مکرر باران محافظت می کنند.

اجرای نمای خشک در ایران

نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین نمای ساختمانی است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. در صورت استفاده از هر کدام از این متریالها قیمت نمای خشک سرامیک متفاوت خواهد بود. مثلا در ساختمان های بلند مرتبه یا آسمان خراش ها نمی توان از نمای کلاسیک استفاده نمود. سرامیک خشک نما گروهی از مواد نو هستند که با توجه به کاربرد، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. برای جلوگیری از بروز این اتفاق باید کامپوزیت ها و فضای بین ورق های آن به خوبی با مواد نانو آب بندی شود.

از جمله این نماها که زیبایی بی نظیری به ساختمان می بخشد می توان به نمای کامپوزیت لانه زنبوری اشاره نمود. شعارهای عدم استفاده از تزیین و بی پیرایگی مزید بر علت شده، پنجرههای سراسری را رواج داد. از سیم اسکوپ سراسری برای نصب سنگ ها استفاده نشده و سیم اسکوپ جداگانه در چندین نقطه به کار گرفته شود . برای رسیدن به یک نمای خوب، یکی از مهم ترین موارد انتخاب متریال مناسب است. به معنای آن که، یک نمای آجری جذاب و هماهنگ، باید دارای ریتم باشد. در پاسخ به این سوال کارشناسان گروه کالاساخت ابتدا برای شما ویژگی های یک سنگ نما مناسب برای ساختمان را ارائه نموده و سپس به بررسی متداول ترین انواع سنگ های نما میپردازند. برای مثال در شهر اصفهان استفاده از نمای شیشه ای و شیشه های رفلکس در نمای اصلی و جانبی ممنوع می باشد. دوم این که این متریال وزن نسبتا بالایی داشته و نحوه استقرار این نما را حتما باید در طراحی سازه ای خود در نظر بگیرد و سلسله مراتب اجرای آن را حتما در مراحل اولیه اجرای ساختمان رعایت کنید.

برای اطلاع از اجرای نمای خشک در ایران چه کاری باید انجام دهید قبل از اینکه پشت سر بمانید

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت طراح و مجری نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید