هفت راه برای شروع فوری فروش نمای خشک چیست

یکی از عامل های اصلی; برای ایجاد شوره آب است تا بتواند نمک موجود در مصالح را; در خود حل کند. یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند ولی اجرای سیستم نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوکهای اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان پذیر می باشد. با توجه به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی سازه یک ساختمان وارد می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا شدن سنگاز نما و یا حتی ترک برداشتن مصالح آن که پس از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین در پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای برطرف نمودن این مشکلات، دست به ابتکاراتی زدند که در دهه هفتاد میلادی منجر به نصب سنگ بر روی نما، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید. چنانچه آجر نما در کارخانه و در شرایط استاندارد پخت نشود و مواد معدنی غیر ضروری آن پیش از پخت تصفیه نشود پس از مدتی آجر نما دچار پوسیدگی و شوره زدن میشود. در ارتباط با مزایا و معایب نمای آجر مهمترین مزیت این نوع مصالح در مقایسه انواع نمای ساختمان عبارتند از: عایق صوتی و حرارتی و به دنبال آن کاهش اتلاف انرژی، طول عمر زیاد، استحکام بالای این مصالح در شرایط اقلیمی متنوع، نصب و اجرای آسان و با سرعت زیاد، حمایت از محیط زیست با توجه به ساختار طبیعی که دارند، نداشتن ضایعات ساختمانی و سر و صدا، حفظ هویت تاریخی و امکان ترمیم و نوسازی.  Data was c​re at ed  by  https://behsaznama.com C᠎on te nt G​ener at᠎or DEMO!

اجرای نمای خشک سرامیک

توجه به نوع ساختار نهائی از نظر زیر سازی و تعداد لایه های پوششی خواهد بود. ساختار ساختمان نقشی شبیه اسکلت استخوانی برای بدن انسان دارد. در این ساختمانها فضای خالی که برای هوا در نظر گرفته میشود به صورت پیوسته از کف پی تا سقف پشت بام ادامه مییابد و تمام بار ثقلی نما توسط پی تحمل میشود. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … دلیل نامگذاری دوغاب بر روی این آجرها این می باشد که هنگام اجرای آجر پلاک ملات آجر نما را به صورت دوغابی پشت آجر می ریزند و آن را بر روی دیوار اجرا می کنند که به این روش نیز اجرای آجر نما دوغابی می گویند.

Post w as g​en erated ᠎by  https://behsaznama.com  Content Generat or DE᠎MO.

دیتیل اجرای نمای خشک

اکثر ورکشاپ ها به وفور از چوب به هر شکلی از اشکال و اندازه احیا می شوند ، بنابراین این کار بسیار قابل دسترسی است و همچنین کار با آن بسیار آسان است. 4. عاری بودن سطح آجر از هر گونه آلودگی به دلیل اینکه این روش اصطلاحا “خشک” است و ملاتی وجود ندارد که منجر به کثیفی نما شود. بارهای متعارف به طور مستقیم و در هر نقطه ای به صفحات شاقول قابل انتقال می باشند، برای نصب بارهای سنگین باید پیش بینی های مربوط به سازه های پشتیبان و توزیع آن بین اتصالات شاقول صورت پذیرند. ۲- نیاز به محاسبات مهندسی قبل از اجرا ندارد و اجرای مراحل آن توسط استادکاران انجام میشود. از لحاظ زیبایی وجود آن در نمای ساختمانها باعث جذابیت ساختمان میشود. شاسی کشی با نامهای آهن کشی و نبشی کشی نیز شناخته میشود. با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند شد و پس از أن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می گردد.

پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود بوسیله پیچ روی سطح مورد نظر نصب می گردد. پس از اتمام زیرسازی فلزی، به دو روش می توان ترمووود را به زیرسازی متصل نمود. در این روش ابتدا عایق حرارتی و بعد چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده آجر است را روی دیوار اصلی قرار می دهیم. نمای ساختمان های کامپوزیت که در مرکز شهر و کلان شهر ها و خیابان های اصلی قرار گرفته اند به شدت در معرض آلودگی و دود خودرو ها قرار دارند. در روش اول با استفاده از گیره های مخصوص که زبانه چوب نما در داخل آن قرار می گیرد می توان عملیات نازک کاری نهایی را اجرا نمود و در روش دیگر می توان با استفاده از پروفیلهای چوبی و یا آلومینیومی و عمود بر جهت ترمووود نما، بستر مناسب جهت نصب چوب نما را فراهم آورد. اما قبل از آن باید در سطح دیوار پلاستر سیمانی اجرا شود که پلاستر سیمانی یک لایه ای است که از ملات سیمان ساخته شده که یکدست بر روی دیوار کشیده می شود و باعث می شود از نفوذ رطوبت به دیوار اصلی جلوگیری کند.در این روش بند کشی درست مابین آجرها نیز بااهمیت است چرا که از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید