هفت کارها ممکن است اگر ممکن است شروع یک بار دیگر نما خشک

یکی از روش های رایج استفاده از سرامیک در نما ، اجرای نمای سرامیک خشک می باشد که در ساختمان های بلند مرتبه و طیف وسیعی از کاربری ها مانند اداری، آموزشی و مسکونی رواج دارد. نمای ساختمان به صورت کلاسیک اجرا شده و بسیار چشم نواز می باشد.مصالح به کار رفته در این نما از سنگ تراورتن است.جهت دانلود فایل اتوکد پلان مسکونی اینجا کلیک کنید. سپس بوسیله شمشه بسیار دقیق کاشی های اصطلاحاً یک باد می شوند . ماده اصلی چسب های دیواری معمولاً پلیمرها یا سیمان است.چسب های پلیمری فقط در برابر رطوبت مقاومند در حالی که چسب های ضد آب برای چسباندن صفحات (سرامیکی)دیواری و موزائیک ها در محل های به کار می روند بعضی از محصولات اکریلیکی در موقع خود گیری آمونیاک آزاد می کنند. ملات اضافه نموده تا برابر شاقول قرار گیرد و اگر اضافه بود ، با ماله روی آن را کم کم تراشیده تا کاملاً شاقول بر سطح کرم b منطبق گردد . با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی ما باید سعی کنیم که بتوانیم از زمان حداکثر استفاده را بکنیم.استفاده از نما خشک این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که تا ۵۰ درصد در زمان صرفه حویی کنیم.

دتایل اجرای نمای خشک

در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد. پس از خودگیری ملات پشت کاشی آرام ملات خاک رس از لبه کاشی برداشته شده ، محل های خالی را با دوغاب ماسه و سیمان پرمی نمایند . توجه : قبل از اینکه کرم بندی را شروع نماییم باید سطح کار را با جارو از گرد و خاک عاری و مرطوب نمود تا گرد و خاک روی کار از بین رفته و واسطه ای بین دیوار و ملات وجود نداشته باشد . همان طور که در بخش قبلی در مورد آماده سازی دیوارها که می بایستی با کاشی پوشانده شود نکات مورد توجه آورده شد . عمده ترین علت استفاده از این مصالح این است که سال های بسیاری در ساختمان شما عمر می کند و به طور طبیعی در برابر ضربه ها، آتش سوزی و حوادث طبیعی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. این چسب ها در برابر رطوبت مقاوم بوده و از آن در کاشیکاری ، حمام ها و دستشویی و آشپزخانه و سرویس های بهداشتی استفاده می شود زیرا در این مکان ها نسبت به سایر قسمت های ساختمان درصد رطوبت تا 70 درصد بیشتر است .

می توان از آن به عنوان بتونه نیز استفاده کرد؛ همچنین بتونه های ضد آب دیگری در رنگ های مختلف وجود دارند که می شودآنها را نیز به کار برد . در نظر داشته باشید که سرامیک ها به علت لعابی که دارند راحت تر از آجرها تمیز می شوند و همیشه ظاهری شیک تر و زیباتری دارند البته می توان در آجر از رزین استفاده نمود ولی هزینه ی به صرفه ایی ندارد. سطوح قطعات ساختمان می بایستی از نظر ترازهای قائم و افقی ، باید کنترل شوند ، دیوار بنایی نباید بیش از 10 میلیمتر از حالت شاقولی در یک طبقه خارج باشد و میزان انحراف در کل ساختمان نباید از 30 میلیمتر بیشتر شود . سیمان های ضد رطوبت و سیمان های پلیمر دار هم برای استفاده داخلی مناسبند وهم خارجی و می توان آنها را در لایه نازک یا کلفت به کار برد چسباننده های سیمان پلیمر برای چسباندن مرمر ،گرانیت و تخته سنگ هایی که ضخامت آنها کمتر از 15 میلیمتر باشد به کار می روند در محیط های شیمیایی چسب های قیمت سنگ نمای خشک اپوکسی کاربرد دارند. برای محل های بسیار مرطوب می توان از بتونه های اپوکسی استفاده کرد. سنگ توف :از انواع سنگهای خاکسترآتشفشان بوده که به علت چسبندگی کم ذرات آن در اثر هوازدگی پوسته پوسته می شود و به صورت دانه های ریز از آن جدا می شود.این سنگ را به علت سبزی چشم نوازی که دارد درکار دیوار سازی،پارک سازی و دیوارهای حایل استفاده می کنند.  Th is art icle was g ener​ated by behsaznama Conte nt Generator DEMO!

در کارهای تعمیر ونوسازی سطوح پوسته شده ورنگ ضخیم باید پاک شده سطوح نیز صیقلی و سنباده کاری شوند. توجه : این نشانه باید حداقل ضخامت را داشته باشد . در هنگام طراحی نمای خود با سبک کلاسیک، توجه داشته باشید که نباید از رنگ تماما سفید استفاده کنید. نکته قابل توجه ای که می بایستی رعایت شود بندهای افقی و عمودی در یک خط قرار گرفته باشد تا پس از بندکشی به زیبایی کار صدمه نزند . بعد از این اقدام می توانید رنگ نمای سیلیکون را با حداکثر کیفیت روی سطح قرار دهید. قبل از اقدام به کاشیکاری دیوارها ، اضلاع افقی و عمودی دیوار باید کرم بندی و کاملاً تراز و شاقول باشد . عموما افرادی که اقدام به خرید بتن اکسپوز می نمایند، از آن در دکوراسیون داخلی و معماری داخلی نیز استفاده می کنند. در بعضی موارد برای چسباندن سرامیک و کاشی از چسب هی مایع مخصوص ویا از بتونه استفاده می کنند. ساختمان هایی که از این نوع رنگ ها استفاده می کنند حتی با باران کم هم تمیز می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید