هوشمند افراد اجرای نما را انجام دهید :)

متریال استفاده شده برای این نما عمدتا فلزات آلومینیوم و آهن است. برای نمایان شدن سنگ ریزه نخودی که روی سطح پاشیده شده نیاز است تا با فشار آب سطح بتن را بشویید. از دیگر خصوصیات رزین، جلوگیری از رنگپریدگی و تغییر ظاهر سنگ و آجر در اثر تابشهای مضر خورشید است؛ به دلیل خاصیت براقکنندگی از این ماده جهت جلا بخشیدن به نماهای فرسوده ساختمانهای قدیمی نیز استفاده میشود. این نما نسبت به سایر انواع نماهای مدرن با استقبال بیشتری مواجه شده و علت آن ظاهر کاملا شفافی است که ایجاد می کند. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد. This art icle was generated by behsaznama  Conte​nt Gen er᠎at or D​emoversion.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

برای در نظر گرفتن این فضا باید بین عایق و نما چنین مکانی در نظر گرفته شود. برای مثال باید از چهارچوب واتصالاتی استفاده شود که در برابر سرما و گرما و بخار آب و هم چنین گازهای سمی که در هوا هستند مقاوم باشند. از پشم سنگ با دانسیته بالا ( به عنوان مثال دانسیته 100 ) میتوان برای عایق کاری نما استفاده نمود . از مزایای سنگ نمای رومی زیبایی و تنوع رنگ در انتخاب سنگ بوده و مقاومتی است که این نما در برابر آتش سوزی دارد. نکات اجرایی آجر در نما باید مو به مو و به شکل اصولی رعایت شود تا در نهایت خیالی راحت از بابت زیبایی و مقاومت سازه خود شرکت نمای خشک داشته باشید. این موضوع تاثیر بسزایی در مقاومت ساختمان دارد و هزینه تمام شده طراحی نما را هم کاهش می دهد. طراحی این نما به صورت ورقه های فلزی است که طرح های مختلفی روی آن پانج شده اند و به صورت کامل و یا نیمه، نمای اصلی ساختمان را می پوشانند. به پانج متال، نمای ورش مش یا نمای اکستنشن متال نیز گفته می شود. ​Con te᠎nt was c​reated ᠎by G​SA Conte​nt Gen erator  DE MO​!

نمای خشک به نماهایی گفته میشود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نشود. نمای اسپایدر که به آن سازه اسپایدر نیز گفته می شود، یکی از انواع پرکاربرد سازه های مدرن است. نمای پانچ متال را می توان بعنوان یکی از خاص ترین انواع نمای مدرن در نظر گرفت، زیرا ظاهر بسیار متفاوتی دارد و در هر محیطی مشاهده نمی شود. روش نصب این نما به صورتی است که درآن به هیچ عنوان از ملات سیمانی استفاده نمی شود و به طور معمول از روش های نصب غیر نمایان، نصب نمایان و نصب کلیپس پنهان شیاری استفاده می شود. این ترکیبات رنگی دارای یک ماهیت تثبیت شده هستند بطوریکه در طولانی مدت از میزان رنگدانه های موجود در محلول آن پس از اعمال کاسته نمی شود. رنگ نمای ساختمان جزو پرکاربردترین پوششهای رنگی است که در سال های اخیر به جهت ایجاد یک نمای کلی فوقالعاده جذاب و دیدنی بر روی بسیاری از ساختمان ها مورد توجه قرار گرفته است. همچنین دید گسترده و شفافی که از محیط بیرون می دهد، باعث می شود زمان انتظار در داخل این ساختمان ها از جذابیت آنها محسوب شود. اسپایدر بیشتر در ساختمان های اداری و تجاری به کار می رود و از بیرون با انعکاس نوری که دارد، توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

استفاده از نمای خشک مزایای متعددی دارد.

این کار باعث کاهش مصرف انرژی در بخش سیستم سرمایش می شود. همین امر باعث می شود سرعت اجرای آن افزایش یابد و مدت زمان پروژه هم کمتر شود. سقف شیشه ای در واقع همان پنجره است که برای نورگیری داخل هر سازه ای تعبیه می شود، منتها محل قرار گیری آن به جای دیوار، روی سقف ساختمان است. تعداد صفحات و محل قرارگیری این ورقه ها بستگی به سلیقه کارفرما دارد. پس از اینکه عملیات تولید و مونتاژ ورقها به اتمام رسید آنها را با توجه به نوع روش اجرایی توسط پیچ و یا پرچ در محل نصب می کنیم. در این مقاله به بررسی انواع نمای خشک پرداختیم و مزایا و معایب این نوع نما را با هم بررسی کردیم. استفاده از نمای خشک مزایای متعددی دارد. اما اگر شما بخواهید دیوار آپارتمان خود را که تبادل حرارت بالایی دارد و در زمستان سرد و در تابستان داغ است و یا حتی در دیوار های مشترک بین واحد ها برای کاهش تبادل صدا ، عایق کاری کنید چه باید کرد . معمولاً کسی به نظافت نمای بیرونی ساختمان اهمیت نمیدهد؛ اما خصلت سرامیک باعث میشود که بعد از هر بار نظافت، به جلا و زیبایی قبلی آن برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید