هوشمند مردم نمای مدرن را انجام دهید :)

این نما همچنین زیبایی فراوانی دارد و از نظر قیمت، نسبت به سایر نماهای ساخمانی مقرون به نحوه اجرای نمای خشک ساختمان صرفهتر است. بازسازی نمای خشک آسان تر از روش سنتی است و امکان تعویض تایل ها وجود دارد. به دلیل مقاومت بالای متریال نمای خشک و دیگر مزایای آن دیگر از متریال ملاتی یا سنتی استفاده نمی شود. به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دیوریت داره در نماکاری ساختمان کاربرد زیادی داره. بیشتر به رنگ های خاکستری، سفید، قهوه ای و نخودی در بازار موجود هست و ظاهری زیبا داره. البته نا گفته نماند که آهک موجود در ترکیبات سازنده ی این نوع سنگ باعث شده تا نتونیم از هر نوع مرمری برای نماکاری استفاده کنیم. اما بستگی به شرایط آب و هوایی آن شهر دارد، برای اجرای این نما در مناطق گرم و مرطوب، باید فضای خالی باعث تهویه هوا شود و در مناطق سرد و خشک هوا در آن محفوظ بماند. این نوع سنگ به دلیل جذب آب پایین و سوراخ های کمی که در سطح خود داره، به راحتی از سطحی که به اون چسبیده جدا میشه و همین قضیه نوعی عیب به حساب میاد.

شرکت طراح و مجری نما

جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. 40 و با فواصل منظم (با توجه به نوع چسب و همچنین ابعاد و اندازه قطعات نازک کاری متفاوت خواهد بود) شاسی کشی کرده و پس از آن با استفاده از چسب، قطعات را به شاسی کشی می چسبانند. بیشترین کاربردهای این نوع نمای خشک، با بکارگیری سنگهای زینتی و بر اساس استانداردهای جدید ساختمان سازی شکل گرفته است. از اونجایی که سنگ نما مانند لباس، بدنه ی ساختمان شما رو می پوشونه و تاثیر بسیاری بر زیبایی ظاهری اون داره، بنابر این بهتر هست که اولین معیار شما در هنگام انتخاب، سلیقه و نظر شخصی شما باشه. از سلیقه شخصی در سنگ کاری نما غافل نشین! از این سنگ به صورت تنها و یا ترکیبی با سایر سنگ ها در هنگام سنگ کاری نمای ساختمان استفاده میشه. مجریان نصب نمای سرامیک خشک به خوبی قادر هستند که این سازه را روی نما نصب کنند. 1. اینکه آنها به خوبی استانداردهای لازم برای نصب نمای خشک را اجرا کنند و با آنها آشنایی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد.

این طرح نابغه کرتین وال را امتحان کنید

همانطور که پیشتر بیان شد، هر کدام از روشهای بیان شده مزایای خاص خود را دارند و هر فرد با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب میکند. از مزایای اون قیمت مناسب، تنوع طرح بالا، مقاومت در برابر هوازدگی، خوردگی و تغییرات آب و هوایی هست. این روش در مقایسه با سایر روش های گفته شده مزایای زیادی به شرح زیر دارد. بنابراین بین دیواره اصلی ساختمان و مصالحی که برای پوسته ساختمان استفاده می شود، فاصله ای تعیین شده وجود دارد. اجزای اسپایدر از طریق اتصالات نقطه ای به نمای ساختمان متصل می شود. کرتین وال یکی از انواع نمای خشک است که به دو صورت اجرا می شود. نما نخستین بخش از یک ساختمان است که در معرض دید قرار میگیرد به همین دلیل زیبایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. یخچال قصابی دو طرف نما برای این که بتواند از فاسد شدن تیکه های گوشت که در داخل یخچال گوشت قرار داده اید جلوگیری کند، باید برای تولید آن از قوی ترین موتورها استفاده شود، تا بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن دمای داخل اتاقک یخچال را پایین بیاورد، و از فاسد شدن گوشت های داخل یخچال جلوگیری کند. این سنگ برای استفاده در نمای ساختمان معایب و مزایایی داره. Data was created by G​SA C onte​nt G enerator  DE​MO!

هزینه اجرای نمای خشک

از معایب این سنگ هم میتونیم به جذب آب بالا و چسبندگی پایین اون به سطوح اشاره کنیم. نمای خشک به نوعی از بنا و دیوارهی اصلی آن در مقابل تغییرات ناگهانی آب و هوایی و شرایط بد جوی محافظت میکند. 4. پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان بایستی با دقت و تمرکز زیاد آب بندی شود. برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشه های اجرایی، اقدام به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ پنل های آلومینیومی است مینماییم. در قصابی، سوپرگوشت و پروتئینی شما میشود.عایق بندی این یخچال مرغ و گوشت از نوع تزریق فوم پلی یورتان است که در برابر ورود هوای گرم به داخل یخچال غیر قابل نفوذ است. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. بیشترین کابرد این نما در ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری، بخش های داخلی ساختمان و ایستگاه های مترو است.

دیدگاهتان را بنویسید