واقعیت زشت درباره اجرای نمای کامپوزیت

شاسی کشی نما که به آهن کشی نما و نبشی کشی نما گفته میشود ، یکی از مهمترین مراحل اجرای نمای ساختمان میباشد که بر اساس نقشه و طراحی نما به چند دسته تقسیم بندی میشود .که به اختصار به آن در این مقاله اشاره میگردد. شاسی کشی نما یا زیر سازی نما مرحله پس از طراحی نما میباشد ، وظیفه آن ایجاد سطحی صاف و یا در آوردن حجم از نما به گونه ای که وزن مصالح نما را به سازه نما منتقل نماید که بر اساس متریال مورد انتخابی در طراحی نما متفاوت است . به همین دلیل، یک انتخاب فوق العاده برای ساختمانهای بلند مرتبه با سطح بزرگ هستند و وزن بیش از حد، سازه را تهدید نمیکند. به طور کلی، استفاده از این نما در کنار مسائل اجرایی و زیبایی،جنبه های شخصی را نیز پوشش میدهد و میتواند انتظارات کارفرما را با توجه به سطح بودجه اش کاملا برآورده سازد.همین موضوعات باعث محبوبیت و موفقیت کامپوزیت در صنعت نما سازی شده است. در حال حاضر و با توجه به امکانات ارائه شده از طرف وارد کنندگان و تولید کنندگان ورق کامپوزیت،میتوان به برند آلومکس و پرمیوم باند جهت اجرای نمای کامپوزیت مطمئن اشاره نمود.

3 جادویی افکار نکات این می تواند به شما کمک کند Declutter نمای کامپوزیت

پانل های کامپوزیت آلومینیوم قادر به ارائه قیمت های مناسب برای کاربردهای مختلف هستند. ورق کامپوزیت آلومینیوم بسیار مقرون به صرفه است. ایده آل ترین و پر کاربردترین روش نصب ورق های آلومینیم در نمای کامپوزیت محسوب می شود از سرعت نصب بالایی برخوردار است و استاندارترین روش نصب ورق ها محسوب می شود. پانل های ACM دارای کاربردهای مختلف هستند؛ اصلی ترین می تواند پوشش داده شود. در پاسخ همانگونه که در عکس زیر نیز قابل مشاهده است این ورق ها از ترکیب دو متریال اصلی یعنی آلومینیوم و پلی اتیلن ساخته شده اند که درواقع به ترتیب ورق مشمع محافظ ، رنگ الکترومغناطیسی ضد uv شده ،رزین نگهدارنده رنگ بر روی ورق آلومینیوم، ورق آلومینیوم به ضخامت 5/0 میلیمتر ،رزین همگن کننده ، لایه پلی اتیلن بضخامت 2 میلیمتر ، رزین همگن کننده دولایه آلومینیوم و پلی اتیلن و مجددا ورق آلومینیوم بضخامت 5/0 میلیمتر تشکیل شده ، البته ورق های کامپوزیت دارای ضخامت های متفاوتی چه در نوع ورق و چه در نوع لایه میانی می باشند اما معمولا نوع استانداردی که در صنعت کانکس کاربرد دارد دارای مشخصات فوق می باشد اما بنا به نیاز ممکن است از لایه خارجی اپوکسی یا استیل نیز بجای آلومینیوم استفاده شود .

نمای کامپوزیت – آرام باش، اکنون زمان پخش!

برای ساخت بسیار بیشتر قابل دسترسی و استفاده از پوشش های ورق ACM در ساختمان های طبقه بالا، اکثر تولید کنندگان مواد اصلی دیگر را برای محصولات خود سعی کرده اند. اگر در محدوده ای زندگی می کنید که استفاده از نمای پلی استر برای ساختمان ممنوع است می توانید با تولید کننده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. به همین خاطر برخی از تولید کنندگان از هسته های هانی کامب و مواد معدنی برای نسوز بودن و ضد حریق بودن مصالح ساختمانی در ورقه های کامپوزیت استفاده می کنند. کارشناسان ما نیز در هر زمان برای پروژه های ساختمانی شما موجود است. این موضوع بیش از هرچیز به دسته بندی انجام شده از الگوهای ساختمانی مربوط است و لازم است این دسته بندی با هم فکری دست اندرکاران تغییر یابد. این ماده اخیرا محبوبیت زیادی میان ساختمان سازان پیدا کرده است چرا که هم سبک تر است، هم این که مقاومت بیشتری دارد. البته این روش معایبی هم به همراه دارد. مزیت این روش خالی نبودن شیار های ورق و کاهش مصرف ورق کامپوزیت می باشد. همیشه در نظر داشته باشید که در طراحی نمای کامپوزیت نیازی به محاسبات پیچیده برای وزن متریال ندارید چرا که از مزیت های این نوع نما سبک بودن آن را میتوان نام برد که این سبکی در بین دیگر متریال های طراحی نما کمتر دیده شده است.

همان طور که ابتدا اشاره کردیم، یکی از بزرگ ترین مزیت های ورق کامپوزیت این است که سبک می باشد. این نوع از ورق کامپوزیت به طور رایج در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده میگردد.ورق کامپوزیت سفید یکی از رایج ترین و محبوب ترین ورق های کامپوزیت است. تیم فنی گروه مهندسی کامل ترین اطلاعات راجع به مصالح ، متریال و نحوه اجرای نمای ساختمان را داردو آتلیه طراحی متشکل از طراحانی خلاق و حرفه ای در زمینه طراحی نما میباشد. تفاوت بین نوسازی نمای ساختمان و بازسازی نمای ساختمان در این است که عملیات بازسازی کارهای بیشتر و پایه ای تری باید انجام بشود.نسبت به زمانی که ما قصد نوسازی نمای این مطلب ساختمان را داریم. با چوب، شما به طور کلی توسط ظاهر طبیعی مواد مانند چوب محدود می شود؛ در حالی که این را می توان رنگ کرد بیش از آن از زیبایی طبیعی مواد جدا شده است. This was gen erat ed by ​behsaznama Cont en t  Gene᠎ra to r DE MO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید