واقعیت زشت درباره اجرای نما

همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک مشخص است تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. در سیستم نمای خشک مصالح با زیرسازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی بنا اعمال می گردند و در نهایت باعث افزایش عمر نما می شود و اگر نصب آن اصولی و مهندسی باشد می توانید اطمینان حاصل کنید که در شرایط سخت جوی نیز به هیچ عنوان سقوط نکرده و آسیب نمی بیند، در نمای خشک نمای بنا دو پوسته می شود . در ساخت تمام ساختمان ها از آن استفاده می شود این محصول یکی از محصولات قدیمی به حساب میآید و بنابراین تاریخ بسیار ارزشمندی در ساختن ما از خود به جا گذاشته است این نمونه توسط ایرانی ها ساخته شده است و دارای طراحی زیبا هست این محصول مدل های فراوانی دارد و شما مطابق با سلیقه تان می توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این روش شما می توانید بهتر نما را نصب کنید این ظرفیت خاصی دارد و به راحتی تمیز می شود همچنین می توانید آن را در دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان انجام دهید. هر چقدر که این آجر ها به هم نزدیک تر باشند در برابر زلزله بادوام تر هستند همچنین دارای سرعت نصب بسیار بالایی هستند شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بست های مختلف باعث نصب این آجرها می شود مزایای نصب این آجرنما به این روش این است که وزن بسیار پایینی دارد.

محبوب ترین سیستم های مدرن نما

فاصله بین آجر و آهن بستگی به اندازه در هزینه و اتلاف انرژی دارد. این نوع پشم سنگ در سه نوع بدون فویل و فویلدار و با کاغذ کرافت تولید میشود و از دسته پرکابردترین نوع پشم سنگ است که تقریبا در تمام صنایع می توان از آن استفاده کرد. طراحی نما: توسط مهندس معمار انجام میشود و نقش مهمی در چشم انداز ظاهری یک سازه ساختمانی دارد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. معماری نسبت به سالهای گذشته خلاقانهتر و پویاتر شده است. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. Th is has  been gen᠎er​ated by G​SA C on​te nt Ge nerator  DEMO.

برای ساختمان های بلند که کار را برای کارکنان سخت می کند نمای خشک سرعت بالا و امنیت بیشتری دارد. این روش مثل اجرای ملات و دوغاب است با این تفاوت که به جای دوغاب از چسب استفاده میشه. اجرای آجر نما به وسیله آجر خشکی از راحت ترین روش ها به حساب می آید که هیچ گونه ملات و هیچ گونه چسبی برای نصب آن نیاز نیست و با استفاده از قطعات پیچ و مهره بر روی ساختمان اجرا می گردد. این آجر نیاز به مهندسی خاصی ندارد و توسط استادان صورت میگیرد همچنین باعث یکدست شدن و زیبای آجر ها می گردد. این رنگ ها باعث ایجاد هارمونی و تناسب در ظاهر فرد شده و زیبایی خاصی را در چهره ایجاد می کنند. معمولا برای انتخاب نما های ساختمانی به سلیقه هر فرد و مکان ساختمان و محدوده ساختمان نسبت به اب و هوای سازه توجه می کنند و به شرایط متعدد دیگری هم بستگی دارد. جلوی اتلاف وقت و انرژی را میگیرد جنسی که دارد باعث می شود که نور خورشید را به خود جذب کند و مانع از عبور آفتاب به داخل ساختمان شود همچنین علت جذب و بسیار بالایی دارد نیاز به رنگ کردن ندارد و با استفاده از چندین روش نصب می گردد قطعات آجر به راحتی چسبانده می شود با استفاده از چسب مخصوص ملات ماسه سیمان انواع پیچ و قطعات فلزی نصب می گردد بنابراین نصب آن بسته به اندازه بودجه فرد دارد.

یکی از بهترین و قدیمی ترین روش ها استفاده از آجر به وسیله ماسه و سیمان آست. نماهای خشک بیشتر در ساختمان های بلند سرویس های بهداشتی بیمارستانها آزمایشگاه ها بوستان ها اماکن ورزشی استفاده می شود که کارایی بسیار بالایی دارد. همچنين بسيار مقاوم در برابر رطوبت و خوردگي است و 100? در این نوع نما نیازی نیست که نگران نم و رطوبت ساختمان باشید زیرا به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی خشک شدن رطوبت از روی دیوارهی ساختمان به سرعت اتفاق می افتد. بنابراين علاوه بر صرفه جويي در هزينه هاي ساخت و ساز، داراي مزاياي طولاني در مصرف انرژي نيز هستند. اگر در زمینهی ساختمانسازی فعالیت دارید و هدف شما از ساخت ساختمان، فروش آن است، حتماً باید به دتایل اجرای سرامیک خشک دقت کنید، زیرا علاوه بر زیبایی ساختمان بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک نیز تأثیرگذار خواهد بود. خسارات کمتری در برابر زلزله به بار می آورد. با استفاده از اتصالات فلزی نصب میگردد و مانند یک پشتیبان از نما عمل می کند و در برابر باد بسیار مقاوم است به این صورت که در برابر باد و طوفان کنده نمی شود مزایای نصب آن این است که هزینه بسیار پایینی دارد نیاز به محاسبه دقیقی ندارد و به راحتی نصب می گردد پرتی مصالح بسیار زیاد است و اگر به درستی نصب نگردد می توان نمای کثیف ایجاد کند.

با نحوه اجرای نمای سرامیک خشک دیگر اشتباه نکنید

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه اجرای نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید