وقتی نما خشک رقبا خوب است

ضمن اینکه در بیشتر موارد، هزینه نما خشک آجری نسبت به سایر متریالها مانند سنگ ارزانتر تمام میشود. یکی از رایجترین روشهای نمای خشک ساختمان، استفاده از نمای خشک آجری است. یکی دیگر از روشهای نصب سنگ نمای خشک، استفاده از پروفیلهای ریلی است. طراحی نمای ساختمان درگذشته کار سخت و زمان بری بود، ولی امروزه به دلیل وجود روشهای اجرای نمای خشک که یک فناوری جدید در طراحی نما محسوب میشود، باعث گردید امکانات فوقالعادهای را در اختیار طراحان… در صورت عدم نصب اصولی، امکان بروز حادثه وجود خواهد داشت. این نمونه از سرامیک امروزه در طراحی سیستم نمای خشک بسیار مورد توجه قرار می گیرد و به دلیل عدم نفوذ پذیری و فرآیند ویژه تولید، استحکام بسیار بالایی را نما سرامیک دارا می باشد. اما این روش معایب خاصی هم میتواند داشته باشد که عمده آنها به عدم رعایت اصول نصب و همچنین استفاده از متریال نامرغوب مربوط میشوند. ۲۸۰۰ ( و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد.

اتصالات نمای خشک بهبود نمای خشک را اعمال کنید|ساخت روابط با نمای خشک}

برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . به همین دلیل اجرای یک نمای زیبا و کاربردی برای ساختمان بسیار مهم خواهد بود. برای آنکه دریابیم چگونه شرکتهایی میتوانند مجری این نوع نمای مدرن باشند، ابتدا بیان مقدمهای درباره این نوع نما، لازم است. همچنین ما راهنماییهای لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهیم. شاید بعضی افراد بدنبال قیمت حدودی اجرای نمای خشک ساختمان به دنبال عدد و رقم دقیق میگردند توصیه ما به این افراد این است که به منظور مشاوره نمای خشک و برآورد هزینه، با کارشناسان متخصص این امر در سایت آراز زرین ماندگار در ارتباط باشید. همراه ما باشید تا انواع نمای خشک را بررسی نماییم. تنوع رنگی نمای آجری نیز زیاد است و میتواند انواع سلایق را پوشش دهد. نمای خشک آجری و سنگی دو نمونه از متداولترین نماهای خشک هستند، اما در ادامه با انواع دیگری نیز آشنا میشویم. وزن پایین: وزن نمای خشک در مقایسه با نماهای سنتی به مراتب کمتر است. این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر میکند.

برای اجرای نمای ساختمان باید از متریالی استفاده شود که باکیفیت، زیبا و سبک باشد. البته باید کیفیت کار را ملاک عمل قرار دهید. باید در نظر داشت که سیستم کاملاً بستگی به نوع زیرسازهای مورد استفاده دارد، چرا که مواد چسباننده مناسب و تکنیک های نصب صحیح در اجرای نصب بسیار مهم است. این قیمت برآورد اولیه یک متر نمای سرامیک خشک جهت اجرای دیوار صاف و بدون پنجره است. عوامل متعددی وجود دارند که روی قیمت نمای خشک ساختمان تاثیر میگذارند. توجه داشته باشید که در اجرای نمای خشک ساختمان، فاصله کمی بین دیوارها و نما وجود دارد. علاوه بر نمای خشک آجری، اجرای نمای خشک آجری برای نماسازی حمام و شومینه نیز کاربرد دارد. این روزها، نمای خشک آجری، یکی از محبوب ترین نماهای خشک در بین شرکت های فعال در این حوزه است.نمای خشک آجری علاوه بر نماسازی ظاهری و بیرونی در نماسازی داخلی نیز به صورت انبوه استفاده می شود. شرکتهای معماری انواع نمای خشک را طراحی و تولید میکنند و از آن برای نمای بیرونی ساختمانها استفاده مینمایند. جزئیات نمای خشک و طراحی آن: فرم و حجم ساختمان و حتی تعداد و اندازه بازشوها در سطح نما بر روی میزان مصرف مصالح زیرسازی و در نتیجه هزینه تمام شده اثرگذار میباشند.

نمای مدرن را می توان با طراحی خلاقانه و جسورانه تشخیص داد و همیشه می توانید در آن انتظار شگفتی داشته باشید. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. از جمله این تغییرات میتوان به اجرای انواع نمای خشک اشاره کرد. نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. استفاده از همه مصالح نمای داخلی و خارجی ساختمان از ضخامت 5 تا 50 میلیمتر؛ از جمله ورق کامپوزیت آلومینیومی، سرامیک پرسلان، ورق HPL و ترموود (چوب طبیعی) و… آجر نسوز از جمله آجر هایی است که در این روز ها مورد استقبال زیادی از سوی معماران قرار گرفته است. نمای خشک از زمانی مورد استفاده قرار گرفت که معماران و طراحان ساختمان تصمیم گرفتند برای نمای سازههای خود از متریالی مقاومتر و بادوامتر استفاده کنند. مشتریان عزیز میتوانند با خیال آسوده پروژههای ساختمانی خود را به متخصصین کارووین بسپارند. ​This c ontent was gener ated by G᠎SA Conte nt​ Generator D emov​er᠎sion.

دیدگاهتان را بنویسید