پاسخ های پنهان به فیلم اجرای نمای خشک آشکار شد

از دیگر مواردی که الزامی است در زمان طراحی نما به آن دقت کرد، استفاده نکردن از عناصر گوناگون و نا هماهنگ است. الزامی است که عناصر تشکیل دهنده نما با هماهنگی و با حفظ اصل سادگی، طراحی و اجرا شوند. مقاومت این آجر نما در برابر سرما یا یخبندان و گرمای زیاد زبان زد می باشد. دومین فاکتور کیفیت متریال موجود در آجر نما است. تو قدیم نمای ساختمان ها بصورت زیر آخر میگرفت که ابتدا دیوارها از حجر و خشت و گهگاه آجر مصنوع می شد و سپس از انجام دیوار ويلا با آجر تراشیده شده نماسازی بعمل می آید اکنون نیز این اقدام سوگند به مان صورت اعمال می گیرد فقط با این دگرگون شدن که درب قدیم چاقي کل دیوارها صد درصد آجر نبود ولی امروزه کلا از آجر فشاری مهيا می شود.پس انداز از محافظت پوشش هر عمارت چیدن آجرهای نما بطریق زیر درعمل خواهد شد. به همین دلیل، از آنجایی که نما و دیوار پشتیبان هر دو به طور عادی دچار انبساط و انقباض متفاوتی در صفحه خود هستند، طراحی اتصالات برای جابهجاییهای رو به بالا، پایین و جانبی باید با دقت بالایی انجام شود. ​This h᠎as  been c᠎re᠎at​ed  by https://behsaznama.com   Content᠎ Generat᠎or​ Dem᠎ov ersi on​!

برای نصب پین ، وسیله یا مهارت خاصی نیاز نیست.

عرض درز انبساط قائم حداقل باید ۱۳ میلی متر باشد. آجرنما عایق صوتی مانع درز کردن و نشت کردن انرژی به صورت صوت و حرارت و دما میشود. آجر نما نسوز کد AR51 آذرخش با توجه به مواد اولیه مرغوب و همچنین پخت در شرایط استاندارد و در کوره با حرارت تحت کنترل صورت میگیرد. آجر نمای عایق صوت و حرارت و آجر نمای ضد زلزله یا ریزش هدیه پیشرفت تکنولوژی جدید به دنیای امروز است. آجرهای معمولی مانند سایر متریالهای نمای ساختمان نویزها را از خود عبور میدهند؛ اما با پیشرفت تکنولوژی آجرهایی با قابلیت جذب صدا و عایق صوتی تولید شدهاند. اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد. برای نصب پین ، وسیله یا مهارت خاصی نیاز نیست. آجر نمای نسوز قرمز و قهوه ای بهترین نوع آجر نما با استحکام بالا برای طراحی باربیکیو ها می باشد. این خصوصیت مخصوصاً در شهرهای با رطوبت بالا مانند شهرهای شمالی ایران بسیار مطلوب است و از این رو استفاده از آجر نما نسوز کد AR51 آذرخش در شهرهای شمالی ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. Th is w᠎as cre​ated ᠎wi​th  https://behsaznama.com  ᠎Cont ent Gene rator DEMO!

مانند دیوارپوش چسبی، دیوارپوش پی وی سی و غیره. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد. مالکان و سازندگان بناها، جهت به وجود آوردن و آفرینش شکیلترین نماها در طرقهای گوناگون، آجر نما استفاده میکنند. کارکنان حیطهی ساخت و ساز قادرند در طراحی کلی نما، یکی از قسمتهای نما را به عنوان نقطه شاخص آن مد نظر قرار دهند، تا در قیاس قسمتهای گوناگون نما، این قسمت از نما برجسته باشد.

اجرای نمای خشک سرامیک

تنها انجام نماهای آجری و خشک این امکان را ندارند که جذابیت و مطلوبیت مد نظر را به یک بنای شیک و لوکس ببخشد. البته این نکته را در نظر بگیرید که آجر سوراخ دار لفتون صادراتی، در بین انواع مصالح ساختمانی، یکی از خوش قیمتترین و مرغوبترین مصالح ساختمانی است و نباید فرصت خرید آن را از سایت امیران نما، از دست بدهید. امروزه، مدلهای مختلف آجر در سراسر دنیا تولید و عرضه میشوند، ولی به جرئت میتوان گفت که آجر 10 سوراخ یا همان آجر لفتون، یکی از بهترین ساختارهای آجر برای ساختمان سازی را دارد که میتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. پس هرجای دنیا که یکی از نامهای فوق را دیدید به یاد بیاورید که منظور همان آجرهای لفتون شگفت انگیز در دنیای ساختمان سازی و معماری است. تایلهای بتن اکسپوز نما: ضد زلزله و عایق صوت بودن از ویژگیهای آجرهای بتن اکسپوز نما محسوب میشوند.

انواع اجرای نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید