پایین بودن اتصالات نمای خشک Exposur

اما در حال حاضر در بین این پوشش ها دو پوشش سرامیک و سنگ های نما گوی سرقت را از دیگران ربوده اند. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا است. اتصال مکانیکی و سبک مصالح نما با متریال مختلف، بدون نیاز به ملات و مواد اضافه ویژگی خاص و متمایز اجرای این نوع نمای ساختمان است. A​rticle was gen er᠎at ed  wi​th G SA​ C ontent Gene ra to​r DEMO!

نمای خشک: نخواهد بود همانگونه که شما مشکل است|چگونه نمای خشک را آنلاین پیدا کنیم|6 عصر جدید روش‌ها به نمای خشک}

در مقایسه با سنگ طبیعی، کاشی پرسلانی از یکنواختی بالایی برخوردار است و در برابر مواد شیمیایی مثل اسیدها و بازها مقاومت بهتری دارند، هم چنین به دلیل ضخامت کمتر نسبت به سنگ نصب آن راحت تر است و بار مرده کمتری به ساختمان تحمیل مينماید و روش نصب آن هم از نوع ریلی و بدون ملات است، بنابراین آسیبهاي احتمالی کمتر ميشود و نصب آسان و سریعی دارد. نمای خشک آجری نسبت به بسیاری مصالح نیز وزن کمتری دارد و بسیار راحت نصب میشود. باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است. باید بدانید که انتخاب نمای ساختمان کاری سخت است و سازندگان ساختمان باید بین گزینه های موجود بهترین گزینه را انتخاب نمایند. در واقع، آجر نسوز به دلیل طرحها و ویژگیهای خوبی که دارد تبدیل به گزینه جذابی برای استفاده در انواع نمای ساختمان مانند نمای تراکوتا شده است. This was created with behsaznama Co᠎nt​ent Ge᠎nera᠎to᠎r ​DEMO!

فروش تجهیزات نمای خشک

استفاده از سرامیک یا سنگ در نمای ساختمان تفاوت های زیادی دارد. استفاده از این نما در ساختمان مزایای زیادی دارد از جمله اینکه میتواند مقاومت یک ساختمان را در برابر فشار یا زلزله را بیشتر کند. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی ما باید سعی کنیم که بتوانیم از زمان حداکثر استفاده را بکنیم.استفاده از نما خشک این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که تا ۵۰ درصد در زمان صرفه حویی کنیم. همچنین جهت جلوگیری از نفوذ هوا پیچ های بست های مکانیکی باید در داخل پلاستیک فرو روند. تمامی اتصالات نمای خشک کرتین وال مدرن به واسطه پیچ و مهره و یا چفت و بست انجام می شود، به همین دلیل نما خشک نیز به آن می گویند. با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست. درصورت استفاده از نماهای کامپوزیت، پس از زیرسازی فولادی، قطعات آلومینیومی مورد نیاز نما، بوسیله پیچ و مهره و یا پیچ های سرمته به شاسی کشی فولادی متصل می گردد تا در نهایت، قطعات مورد نیاز نازک کاری نما به آنها متصل شود.

پس از تکمیل جوشکاری های شاسی کشی، حتما قطعات فلزی بوسیله ضدزنگ پوشانده شود تا از پوسیدگی آن جلوگیری بعمل آید. این عملیات با توجه به نوع مصالح نازک کاری نما، متفاوت خواهد بود و نیز می توان با توجه به طرح معماری مورد نظر، برجستگی ها و فرورفتگی های نما را بوسیله شاسی کشی فولادی ایجاد نمای خشک مدرن نمود. در نقشه های فاز 2 زیرسازی نما، تمامی مقاطع و مشخصات آنها، ضخامت و ابعاد پلیت ها، محل اتصال اصلی شاسی کشی به سازه اصلی، نوع و ابعاد جوش مورد نیاز آنها نیز مشخص خواهد شد. سیستم نصب می تواند از اجزای زیر تشکیل شده باشد: قلابهای قرار داده شده در نقاطی معین “اتصال دهنده موضعی، یک سازه اتصال دهنده گسترده. نوع اتصال زیرسازی به نما باید کاملا کنترل گردد و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کرد. سرامیک سایز بزرگ از مواد طبیعی ساخته میشود و تنها روش ساخت آن به صورت مصنوعی و تحت شرایط کنترل شده صورت میگیرد. This  post w᠎as ᠎do᠎ne by behsaznama C​onte nt Generat​or​ D emoversi on!

دیدگاهتان را بنویسید