پایین بودن نمای کامپوزیت Exposur

اولین و مهمترین امتیاز این محصول وزن سبک آن و در نتیجه کمک قابل توجه به سبک سازی ساختمان می باشد. به طوری که در نتیجه این امر المانهای سازه ای ساختمان اقتصادی تر و بهینه تر طرح می شود که در واقع این امر جدا از مسئله خطر زلزله باعث سبکتر شدن مقاطع سازه ای می گردد . بر خلاف مصالح ساختمانی موجود، از حیث بهینه نمودن زمان و همچنین طرح اقتصادی پروژه ها، بسته به سطح کیفی و کمی پروژه و همچنین سطح حساسیت آن در کنار نوع کاربری و محل نصب، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی گستره وسیعی از انتخابها در مقابل دیدگان مصرف کننده قرار می دهد. اول از همه، مهم است که بدانید روکش آپارتمان چیست و نقش آن در ساخت هر ساختمان چیست. در واقع هسته پلاستیکی شامل عنصر ضدآتش بوده که سبب می گردد این ترکیب به سختی آتش گیرد، همچنین این قابلیت توسط استانداردهای خاص، آزمایش شده و گواهی کیفیت درجه یک را دریافت نموده است. Art ic᠎le w​as c᠎reat ed ​with the he lp ​of behsaznama C on​tent Gen​erat or ​DEMO .

نمای کامپوزیت ساختمان

ماده به دست آمده از هر یک از اجزای آن قوی تر و بادوام تر است. دریچه ای از ابتکار و زیبایی و همچنین کارایی و ماندگاری را باز کرده است. ۳- پوشش Nano-PDF: همانند رزین PVDF اجرا می گردد با این تفاوت که یک لایه سوم هم روی رزینPVDF اجرا می شود که از لحاظ ساختار مولکولی با رزین های عادی متفاوت است. زیرا یک دیوار سبز خوب محافظت شده در برابر آتش سوزی و همچنین از نظر زیبایی نیز دلپذیر است.از آنجا که حفظ یک دیوار سبز زنده می تواند گزینه ای پر هزینه باشد، دیوارهای سبز مصنوعی در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب هستند. ضمناً این ماده نسوز دارای ویژگی مناسبی بوده که در هنگام آتش سوزی هیچ گونه گاز مضری از خود متصاعد نمی نماید. ضخامت ورق آلومینیومی نمای کامپوزیت بسیار کم است بنابراین در برابر شرایط جوی نامطلوب مانند باد و طوفان شکل اولیه خود را از دست داده و بعد ازگذشت زمان کوتاهی تغییر شکل می دهد به همین علت از استقامت خوبی برخوردار نیست. کامپوزیت یکی از مهمترین متریال هایی است که در بازسازی و گاهی در طراحی نمای کلاسیک و اغلب نمای مدرن از آن استفاده میکنند مهمترین دلیل استفاده آن شکل پذیری، سیری ناپذیری خواص آکوستیک و مقاومت آن در برابر آتش است که معماران و طراحان نمای ساختمان از آن استفاده می کنند . Data was c​reat ed by behsaznama C ontent G ener ator DE​MO !

چنانچه این محصول در برابر شرایط جوی و اشعه ماوراء بنفش و همچنین شرایط اسیدی و قلیایی قوی، آلودگی ها و خوردگی و رنگ پریدگی در صورتی که از رزین PVDF (که شرح آن در پی می آید) مقاومت فوق العاده ای از خود بروز می دهد و سالیان متمادی بدون تغییر، خواص ظاهری و فنی خود را حفظ می کند. به صورتی که فاصله مولکولی توسط تکنولوژی نانو به کمتر از ۹-۱۰ می رسد که این خاصیت باعث عدم جذب آلودگی های محیطی از قبیل گردوغبار و ذرات روغنی معلق در فضا می گردد. همانطور که گفته شد؛ نوع روش نصب ورق کامپوزیت در قیمت اجرای نما بسیار مؤثر است. قیمت ورقهای 0?5 حدود 280? 2. موجودی انبار ورقهای کامپوزیت در هنگام خریدبا توجه به متراژ مورد نیاز کنترل گردد. این رزین به دلیل وجود لایه پلیمری و همچنین عنصر فلوئور باعث محافظت رنگ سطح ورق و دوام و پایداری آن در مقابل شرایط نامساعد جوی، اشعه ماوراء بنفش و شرایط اسیدی و قلیایی به طور کاملاً قابل اعتماد حداقل تا ۲۰ سال می گردد.

این نوع ورق در مقابل شرایط جوی، اسیدی و یا قلیایی بسیار آسیب پذیر بوده ، هیچ گونه تضمینی برای حفظ کیفیت آن در نمای خارجی ساختمان وجود ندارد و بطور کلی استفاده از آن برای نمای بیرونی ساختمان ممنوع بوده ولی برای دکوراسیون داخلی مناسب و به صرفه است. همچنین این ورقهها در مقابل خوردگی ناشی از آب و هوا و بارانهای اسیدی کاملا مقاوم هستند و عوامل جوی هیچ گونه تاثیری بر زیبایی و کیفیت نما نخواهد گذاشت. در خارج از ایران از رنگ استاتیک برای تولید این نما استفاده میشود؛ از همینرو ذرات معلق به هیچ عنوان جذب نما نمیگردد. ورقهای کامپوزیت برای اولین بار در کشور آلمان ابداع گردید و استقبال و کاربرد فراوان این محصولات به عنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان، بیانگر کیفیت مناسب و عدم وجود هر گونه محدودیت در طراحی و اجرای آن می باشد. این نوع ورق برای اولین بار توسط شرکت آلوباند در کشورمان ایران عرضه شده و به طور گسترده در حال استفاده است. لازم به ذکر است استاندارد A1 در مواد ضدحریق مربوط به مواد هموژن (غیرکامپوزیت) می شود. آلومینیوم کامپوزیت پانل طیفی (رنگی): آلومینیوم کامپوزیت پانل طیفی الهام گرفته از رنگهای موجود در طبیعت مثل رنگهای رنگین کمان می باشد. This a​rticle has been writt en by  GS A  Cont​en​t Gene᠎ra tor DEMO.

نمای کامپوزیت طرح چوب

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مطالب بشتر وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید