پنج ترفند درباره قیمت اجرای نمای خشک ای کاش قبلاً می‌دانستید

اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، نگران نباشید چرا که این روش از زمانی که به ایران وارد شده، امتحان خود را در دوام و کیفیت به خوبی پس داده است. برای بسیاری از افراد هنوز هم این روش ناشناخته است و برای برخی دیگر قابل اعتماد نیست چرا که از ایمنی و دوام آن اطمینان کافی ندارند. در برخی از موارد این روشها به صورت سلیقهای و با توجه به امکانات موجود مانند بودجه و زمان در دسترس انتخاب میشود. این سازه که معمولا از جنس استیل یا گالانیزه است، در مقابل تنشهای به وجود آمده ناشی از زلزله، باد و تغییرات دما از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید، در انتخاب چسب حساسیت به خرج دهید و کیفیت آن را بررسی کنید. نماهای سنتی به مرور زمان جلوه خود را از دست داده و دچار فرسایش، ترک و حتی ریزش میشوند؛ اما با استفاده از نسل جدی نمای GFRC، میتوان این مشکلات را مرتفع کرد. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجر خشک می باشد، هم چنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه می باشد و معمولاً مورد استفاده قرار گرفته نمی شود.  C​ontent has been gen​er᠎ated by  https://behsaznama.com  ​Co᠎nt ent Gene᠎rator DE​MO!

۳- در روش نمای خشک ضایعات ایجاد شده بسیار ناچیز می باشد.

با توجه به سمت استانداردهای جدید محصول و ساز، نمای رومی پیش اسم و نمای رومی با مايه خانه را میتوان جایگزین نما رومی سنگی دانست. هزینه شستشو برای نمای سنگی و آجری از متری ۱۰ الی ۳۰ هزار تومان می باشد. از دیسکیلیر در نما های سنگی تیشه ای و مرمریت استفاده می شود. از این رو از نظر فراهم آوردن ایمنی کافی گزینه مناسبی است. 6. این روش جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بسیار مناسب است چرا که به صورت خشک اجرا میگردد. این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. ۳- در روش نمای خشک ضایعات ایجاد شده بسیار ناچیز می باشد. در فضای داخلی خود همچنین می توانید با استفاده از آجر سنتی فضاهایی کلاسیک و چشم نواز خلق کنید. برای مثال برای جلوگیری از اتلاف انرژی روش خشک بسیار مناسب است یا اینکه با این روش نما از وزن سبکتری برخوردار میگردد. Th​is c᠎on tent w as ᠎done with the  help of https://behsaznama.com Con᠎te᠎nt Generator Demover si on!

دیتیل اجرای نمای خشک

بعد از اینکه مواد را کاملا لولو اسباب مقاوله دادید مال را روال کنید و نفع 0 سطوح زمينه نگرش بکشید تا به طرف خوبی براق شود. 4. عاری بودن سطح آجر از هر گونه آلودگی به دلیل اینکه این روش اصطلاحا “خشک” است و ملاتی وجود ندارد که منجر به کثیفی نما شود. 2. بندکشی با دقت و ظرافت و به صورت اصولی انجام شود چرا که در غیر این صورت آب از درزها به زیر آن نفوذ میکند و در فصول سرد سال دچار یخزدگی و در نهایت کندن آجر از نما میشود. در این روش چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و ضربات و ارتعاشات وارده به ساختمان و نما را خنثی میکند. در صورتی که چندین سال از عمر ساختمان بگذرد و ما هیچ اقدامی در رابطه با شستشوی نما انجام ندیم جرم و الودگی سطح نمای اجر را میپوشاند و به ان نفوذ میکند و واتر جت به هیچ عنوتن از پس این همه جرم و کثیفی بر نمی اید که باید توسط واتر سندبلاست اقدام به لایه برداری و شستو کنیم.  This article h as been creat ed with  https://behsaznama.com   Conte᠎nt  Gener​ator ​DE MO᠎.

پس شباهت بسیاری به روش قبل دارد و فقط چسب جایگزین ملات شده است. سومین روش اجرای نمای آجری به صورت خشک است. با وجود این معایب کسانی که به دنبال اجرای نمای آجری خود با قیمتی مناسب هستند اما محدودیت زمانی ندارند، این راه گزینه مناسبی است. الیاف شیشه (Glass Fiber) خود را در دماهای بالا حفظ میکند، استحکام و سختی مناسبی دارد، خواص مکانیکی مقاومت به رطوبت و خوردگی مناسبی دارد و نسبتا ارزان است. اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که پلاستر سیمانی چیست؟ دومین روشی که برای اجرای نماهای آجری به کار میبرند، با استفاده از چسبهای مخصوص است که برای اتصال مصالح مختلف مانند کاشی و سنگ و آجر و… بنابراین باعث مقاومت نما و دیوار زیر کار نما میگردد. مراحل کار به این صورت است که ابتدا یک عایق حرارتی را با چسب به دیوار وصل میکنند. 3. امکان اجرا بر روی هرگونه قوس، گنبد و هر نوع دیوار با هر ساختاری وجود دارد. فراموش نشود که جهت پیادهسازی این روش اجرای نمای آجری ابتدا باید “پلاستر سیمانی” روی دیواری که محل نصب آجر است، اجرا گردد. This conte nt has been done ᠎by https://behsaznama.com Cont᠎en t Generator DEMO.

اجرای نمای خشک سرامیک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مطالب بشتر.

دیدگاهتان را بنویسید