پنج حقایق تکان دهنده درباره اجرای نمای خشک که توسط یک متخصص گفته شده است

به یکی از پرفروش ترین مصالح ساختمانی برای نمای ساختمان محسوب می گردد . آجر نسوز سفید رنگ نما یا White Brick Facade از زیبا ترین نماها برای ساختمان می باشد. در طراحی نمای داخلی یا خارجی ، قابلیت طراحی با آجرهای سفید بی انتها بوده و بی نهایت زیبا به نظر می رسند. نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. با توجه به جذابیت رنگ آجر سفید ، این محصول با ایجاد عمق در نما زیبایی چشم نوازی به نمای بیرون و داخل ساختمان می دهد .

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

Po​st w᠎as g​enerat ed ᠎by&nbsp https://behsaznama.com Content G​enerat​or Demover​si​on!

انواع نمای خشک

این آجر در رنگ های آجر سفید متمایل یه طوسی ، آجر سفید دانه دار و آجر سفید صدفی تولید می گردد . مراحل این روش شبیه حالت قبل هست با این تفاوت که مرحله ی خشک کردن آجر، در کوره های خشک کن با سوخت گاز طبیعی، نفت یا گازوییل انجام می گیرد. آجر نما نسوز سفید تداعی کننده گذشته ای است که سنگ هاس سفید چینی در نمای ساختمان ها به کار گرفته می شد . در واقع این روش برای اولین بار در دنیا در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا انجام شد و سپس در دهه 80 شمسی نیز در ایران برای اولین بار اجرا شد. این قابلیت در بسیاری از انواع نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن قسمتی از نما مجبور به تقبل هزینه ی زیادی برای تعویض کامل آن خواهید شد. از ویژگی های این سبک از نمای خشک می توان به اجرای تزئینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد. هم چنین این محصول به صورت آجر نسوز هم تولید می گردد . شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که پس از دیدن نمای آجر نسوز نما سفید احساس خوبی بدست آورید .

دتایل اجرای نمای خشک

از این آجر نسوز به دلیل رنگ سفید محشر و زیبایی که دارد در ساختمان لوکس مانند ویلاهای شخصی بیشتر استفاده می گردد . آجر نسوز سفید با توجه به زیبایی منحصر به فردی که دارد . این محصول یکی دیگر از انواع آجرنما بوده که دارای بیشترین میزان فروش در رنگهای زرد، نارنجی و قهوهای است. امکان انواع طرحها و سبکهای معماری با این آجرنما وجود دارد، باعث بهینهسازی مصرف انرژی میشود، کاملاً قابل اطمینان و مطمئن است . این روش برای سنگهایی که دارای امکان به وجود آوردن شیار در قطر سنگ هستند، مناسب است. این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. نمای ساختمان اولین چیزی است که برای ما مهم است و آن هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کاربردی مورد توجه بیشتر بخوانید است. زیبایی و جذابیت نما دارای اهمیت فراوانی است .

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. توصیه میشود به هیچ وجه از بایرامیکس بر روی سطوح چوبی،سطوح ناهموار،کف ساختمان ها ، حیاط ،استخر و بر روی سطوح بسیار گرم و در معرض مستقیم شعله (نظیر کوره ها و سطوح داخل شومینه ) استفاده نکنید زیرا به به کیفیت مناسب و قابل قبولی نخواهید رسید. اجرای نما ساختمان در انواع سبک های اجرایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی تخصص ماست. محصولات رسی امیران تماما دارا ضمانت عدم تغییر رنگ و حفط کیفیت می باشند. آجر نسوز سفید صدفی با ترکیب رنگ هایی مثل قرمز ، قهوه ای و مشکی جذابیت فوق العاده بالایی به نما می دهد . این محصول در برابر رطوبت مقاوم بوده و استحکام بالایی دارد. با یک نگاه در کلان شهرها و برج های بلند مرتبه متوجه این موضوع می شویم . آهنگ ، یک ساختار سازمان یافته می باشد که نحوه ی چینش آجر نما در نمای بناها را مشخص می نماید، بنابراین نما باید از نظم مخصوص و هماهنگی پیروی کند ، تا همه بخش های نمای آجری با هم سنخیت و هماهنگی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید