پنج حقایق تکان دهنده درباره انواع نمای خشک که توسط یک متخصص گفته شده است

9- رنگهای روشن، با روح و متمایل به گستردگی هستند و در نتیجه اتاق را بزرگتر و روشنتر از آنچه هست نشان میدهند. رنگهای تیره گرم و فریبنده هستند و اتاقهای بسیار بزرگ، حالتی خودمانی و دوستانه میدهند. 11- نقصهای معماری را با استفاده از رنگهای خنثی در دیوار، سقف و کف اتاق به طوری که حالتی یکپارچه به خود بگیرند، برطرف نمایید. تیره کردن سقف هم میتواند چنین حالتی را ایجاد کند. نکته بسیار حائز اهمیت در این روش، بندکشی آجرها است که از نفوذ آب به پشتنما جلوگیری کند. برای ساختمان های بلند که کار را برای کارکنان سخت می کند نمای خشک سرعت بالا و امنیت بیشتری دارد. این امر باعث تخلیه دائمی بخار آب از داخل و خارج ساختمان می شود. با استفاده از این محصول به هیچ وجه اتلاف انرژی نخواهید داشت. 7- اگر برای هر اتاق رنگی مجزا در نظر دارید، فضاهای بین اتاقها مانند راهرو، ورودی و راه پله را به رنگ خاکستری ملایمی با ته رنگی از رنگ دیوار درآورید تا تبدیل رنگها به یکدیگر زیباتر شود. به عنوان مثال شما می توانید یک سیب، گلابی، پرتقال یا نارنگی یا هر میوه دیگری مانند آنها را به دو نیم تقسیم کنید و از سطح داخلی هر نیمه به عنوان مُهری برای چاپ فرم میوه انتخابی با انتقال همان بافت میوه استفاده کنید. ​This data has  been done by https://behsaznama.com Conte nt Ge᠎nerato​r  DE MO .

اجرای نمای خشک سرامیک

برای برخی سنگها مانند تراورتن به علت ضخامت کم (۱۰ الی ۱۲ میلیمتر) و مشکل بودن ایجاد شیار و احتمال شکستگی، از دستگاه فرز مینی سنگ استفاده مینمایند سپس دو سر آزاد را به هم گره میزنند، پس از نصب سنگ بر روی دیوار، دوغاب ماسه سیمان دورتادور مفتول را میگیرد. نوع دیگری از آجر نما آجر پلاک است که مقاومت خوبی در برابر تغییرات جوی دارد و در ضخامت های مختلف تولید می شود. تنها نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که سنگ مورد استفاده در این روش باید ضخیم باشد ، زیرا این روش نیاز به حفاری و ایجاد سوراخ در سنگ ، برای جاگذاری پیچ های فلزی ، دارد که در صورت نداشتن ضخامت کافی منجر به ایجاد ترک در سنگ می شود. در این حالت ، عملیات قالب گیری بصورت اتوماتیک انجام شده، اما مراحل خشک شدن گل بصورت سنتی انجام می بیشتر بخوانید گیرد.

اجرای نمای خشک آجر

در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر مسائل آب و هوایی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. بحث نما به مفهوم خاص آن از جایی شروع می­ شود که سطوح یا سطحی مهم و اصلی که به دلیل قرار گرفتن در معرض دید، بیشترین اطلاعات را در مورد حجم ساختمان ارائه می ­دهد، با آگاهی از خاصیت سطحی بودن و با فکر ارزش ­گذاری بر این خاصیت ایجاد می ­شود. یک قوطی رنگ ارزش امتحان کردن را به خصوص اگر نتوانید در ذهن خود طرحی را که میخواهید مجسم کنید، دارد. عاملهای دیگر هم بر مقدار رنگ تاثیر میگذارند مثلا اگر میخواهید دیوارها را بتونه کنید مقداری رنگ برای تعداد دفعات آستر در نظر بگیرید. 2- تمیز کردن: برای اینکه قلم موهای خود را تمیز کنید، از محلول آب و نرم کننده پارچه استفاده کرده و قلم موها را در آن حرکت دهید.هر ۲/۱ پیمانه نرم کننده پارچه با حدود ۴ لیتر آب، محلول مناسبی تشکیل میدهند. از تمیز بودن سطح دیوار قبل از رنگ مطمئن شوید.

شرکت اجرای نمای خشک

برای امتحان کردن یک سطح رنگ شده، یک گلوله پنبه را در آمونیاک خیس کرده و آنرا با یک چسب زخم بندی روی دیوار بچسبانید. حال با آغشته کردن سطح مُهر به رنگ به وسیله غلتک و یا قلم مو، مهر را به دیوار بزنید و چاپ را انجام دهید. برای ساخت مُهر با میوه جات راه های بسیار راحت و ابتکاری وجود دارد. اگر اثری از برق لب بر روی شیشه باقی بماند میتوانید محل رزا با سشوار گرم کرده و موم را با دستمال خشکی پاک کنید. برای انتخاب رنگ دیوار، لوازم منزل خود را در نظر بگیرید و با توجه به رنگهای موجود در آن، رنگی مناسب را انتخاب کنید. 16- از رنگهای جدید نترسید. پس از حدود یک ساعت، چسب و پنبه را بردارید. در نمای خشک دیگر احتیاج به ملات و سیمان نمی باشد و از گیره و چسب استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است چه از لحاظ انرژی و همینطور قیمت کمتر است. شستشوی آجر نما و کلیه سطوح با مواد شوینده مختلف استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید