پنج حقایق تکان دهنده درباره نمای مدرن که توسط یک متخصص گفته شده است

از اجرای تخصصی نما گرفته تا فروش انواع مدل های نمای کرتین وال شیشه ای را می توانید با نازلترین قیمت و با تضمین کیفیت در آرمن طرح و نما تجربه کنید. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. سیستم های به روز نماسازی که با نصب به روش خشک مورد استفاده قرار می گیرد یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شدهاست. از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و مؤسسات علاوه بر روش های جدید تبلیغات تلاش می کنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آن ها باشد و به طوری که عکس های ساختمان ها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان می باشد.سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است.

نحوه نصب نمای خشک

این نما ساختاری خود ایستا دارد، وزن بالای شیشه بر روی لامل های مربوطه سنگینی می کند و بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد ، طوفان و … در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. این نرده ها به دلیل روش نصب کاشت میلگرد یا رول بولت ها بسیار مقاوم بوده با اینکه در آن از کمترین میزان فلز در آن استفاده شده است . این نما مقاوم در برابر زلزله و رطوبت و حرارت می باشد و بسیار مورد توجه مهندسین قرار دارد. وجود خواص عایق رطوبت و دما، ساختمانهایی با نمای خشک را به مجموعههایی مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی تبدیل میکند. Po st has be en generated  with the  help of  behsaznama Conten t ​Ge nera tor ᠎DE MO.

۱- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . به همین دلیل هرچه اهمیت فعالیتی که درون ساختمان انجام میشود بیشتر باشد، سعی میشود به نمای ساختمان هم اهمیت بیشتری داده شود تا معرف جایگاه ساختمان و فعالیت درونی آن باشد. روش اجرای نمای خشک ساختمان را به دلیل وجود فضای میانی میتوان بهترین روش برای اجرای عایقکاری حرارتی و صوتی ساختمان دانست. این مسئله به خصوص در ساختمان های بلند مرتبه بیشتر نمود پیدا می کند و دارای اهمیت بسیار زیادی است. با توجه به گرایش انسان به سمت زیبایی و استفاده از تکنولوژی در جهان مدرن، علم معماری و طراحی نمای ساختمان نیز همسو با این موضوع با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است، شرکت های زیادی در زمینه طراحی سیستم نمای خشک وارد رقابت شده اند، اما تعداد معدودی چون آرمن طرح و نما با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها باشد. برای اجرای ارزان قیمت کرتین وال مدرن، آرمن شرکت مناسب ترین گزینه است آرمن شرکت مجری کرتین وال در کشور بوده و در این زمینه خدمات بسیار ارزشمند و قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه می هد.

آرمن طرح و نما با همکاری تیمی متخصص و خبره در جهت مشاوره ، طراحی و اجرای نمای ساختمان به خصوص نمای مدرن ساختمان فعالیت دارد. به طوری که قابلیت استناد به عنوان یک دیدگاه پایه ای در مقایسه بین متریال ها و سیستم های پوشش خارجی و نمای ساختمان را داشته باشد. اما هر اندازه ای که میزان سطوح بازشو بیشتر باشد، شما مجبور هستید میزان مصالحی را که برای زیر سازی استفاده می کنید را افزایش دهید، در نتیجه مجبور هستید هزینه زیاد را برای اجرای نمای و مصالح آن پرداخت کنید. اما با اجرای نما بصورت ملاتی محدودیت هایی برای انتخاب نوع مصالح به وجود می آمد. از طرفی هرچقدر که ابعاد مصالح بزرگتر باشد، به دلیل کاهش مصالح زیرسازی، هزینهی تمام شده نیز کاهش مییابد. به زبان ساده، این نوع سازه از نمای بیرونی ساختمان محافظت می کند و حتی از نمای داخلی نیز محافظت می کند. دیگر شاید وقت آن رسیده باشد که دست از نماهای حجیم و بی روح برداریم و به سراغ نماهای مدرن و پیشرفته برویم.  Da ta w​as c᠎reat​ed  by behsaznama ​Cont ent ​Genera tor  DEMO!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اجرای نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید