پنج حقایق عجیب درباره اجرای نما

برای مثال در طراحی نما ویلا ، بدلیل آب و هوای معمولا مرطوب منطقه ساخت ، باید مصالح خاص مورد استفاده قرار گیرد. نمای ساختمان هر کشور، شهر و منطقه بنا به اقلیم و شرایط آب و هوایی، سبک و فرهنگ هر مکان متفاوت و منحصر به فرد است. برای هر خانهای متفاوت است. از نمای بیرونی ساختمان مسکونی سه طبقه گرفته تا نمای یک پاساژ لوکس، استفاده از سرامیک برای نمای ساختمان یکی از راههای متداول است. این متریال بسیار مستحکم، زیبا و بادوام است و یک گزینه بسیار مناسب برای تحمل شرایط بیرون ساختمان است. از اونجایی که سنگ نما مانند لباس، بدنه ی ساختمان شما رو می پوشونه و تاثیر بسیاری بر زیبایی ظاهری اون داره، بنابر این بهتر هست که اولین معیار شما در هنگام انتخاب، سلیقه و نظر شخصی شما باشه. سنگ نماها هر چه از جنس و مزیتهای بیشتری برخوردار باشند، گرانقیمتتر هستند. امروزه معماران و سازندگان ساختمانها با توجه به اقلیم و آب و هوای هر شهر بهترین و جدیدترین پیشنهادات را به مشتریان ارایه میدهند. میتوان برای اجرای نمای آجری استفاده کرد که هر کدام مزایای خودشان را به همراه دارند.

نما خشک: سامورایی وسیله

از مزایای این روش این است که در بیشتر موارد به دلیل تراز نبودن نمای ساختمانها در هنگام اجرا،استفاده از روش ملات باعث میشود تا میزان خطا کاهش یابد. در این مقاله همراه بساز و بچین باشید تا با هم تصاویری از نمای ویلاهای یک طبقه، ساختمانهای مسکونی همکف و نمای سرامیکی را بررسی کنیم. بنابراین اینکه اساسا نمای پست مدرن چیست و چه ویژگی هایی دارد ریشه در معماری یک منطقه یا کشور خواهد داشت. نمای پست مدرن در ویلا شامل هندسه و حجم های تعریف نشده و نامتقارنی می شود که هدف از اجرای آن ها بیان یک ایده، مفهوم یا طرز فکر است. طراحی نمای پست مدرن در ویلا می تواند به زیبایی هرچه تمام این مفاهیم ناب را در هیبت یک ساختمان به نمایش بگذارد. ساختمانهایی که تمام یا بیشتر نمای آنها شیشهای است بهتر است در مناطق گرم و خشک و سرد و زمستانی ساخته نشوند. ضمن اینکه در بیشتر موارد، هزینه نما خشک آجری نسبت به سایر متریالها مانند سنگ ارزانتر تمام میشود. استفاده از سنگ و سرستون ها در طراحی نما کلاسیک زیاد به چشم می خورد. بنابراین طراح می تواند پا را فراتر از حد و مرزهای طراحی کلاسیک و حتی طراحی مدرن بگذارد و اقدام به در هم شکستن قید و بندها نماید. ᠎Th​is c onte nt w as  do ne ​by behsaznama Content​ G​enerator Demov​er᠎sion᠎.

نمای مدرن یا نمای رومی؟ امروزه برای نمای ساختمانهای بزرگ و مدرن مانند نمای ساختمان رومی استفاده از روش خشک تمیزتر و سریعترین روش است. همانگونه که معماری مدرن به سادگی ، کارایی و عملکردی بودن ، زیبایی و حذف تزئینات اضافه و تجملات اشاره دارد ، نماسازی مدرن نیز از این الگو ها پیروی کرده است . در این سبک از طراحی نما پنجره ها اغلب به صورت نامتقارن طراحی می شوند و مینیمالیسم را می توان در جز به جز نمای ویلا رویت کرد. در این صورت میتوانید نمای بیرونی ساختمان ویلایی را به سلیقه خود به معماران سفارش دهید تا برای شما طراحی دقیق و کارشناسانهای را انجام دهند. طراحی نمای ساختمان، میتواند با بهره گیری از هنر ایرانی باشد و الزاما نیازی نیست که طراحی نمای کلاسیک به صورت اروپایی انتخاب شود. یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در زیبایی نمای ساختمان، نورپردازی ساختمان است. یکی از این گونه سیستمهای نمای ساختمان، سیستمهای نمای تهویه دار است. البته غیر از این هم نیست.

نمای سرامیکی جز نماهای خشک محسوب میشوند که البته امروز نمیخواهیم درباره معایب نمای خشک صحبت کنیم بلکه میخواهیم بگویم این نما مناسب انواع ساختمانهای مسکونی، اداری و تجاری هستند. تعادل اجتماع به این مسئله بستگی دارد. اینکه طراح به چه شکل بتواند یک نمای زیبا و جذاب با هویت ایرانی را طراحی کند، به توانمندی، مهارت و ذوق طراح کاملا بستگی دارد. در ادامه نیز پلان ویلای یک طبقه مدرن و نمای زیبای آنها را بررسی میکنیم. چه میزان با نمای پست مدرن در ویلا آشنایی دارید؟ اجرای نمای خشک که در مورد انواع سرامیک خشک و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک کاربردی است، بهعنوان تحولی بزرگ در صنعت ساختمان بهشمار میآید. این روش، برای اجرای سنگ های دارای ضخامت بیش از 2 سانتی متر توصیه می شود. روش سوم که کارایی ان برای از بین بردن ماسه شسته و تمیزی گرانیت و برخی از سنگ ها می باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک.

دیدگاهتان را بنویسید