پنج حقایق عجیب درباره نمای کامپوزیت

در مناطق گرمسیر و مرطوب استفاده ورق آلومينيوم کامپوزیت بهترین ایده است. در کشور ما مناطق گرمسیری و مرطوب فراوانی وجود دارد که بهراحتی از خدمات این نوع خاص از ورق آلمینیوم بهره بردهاند. کامپوزیت آلومینیوم یا آلومینیوم کامپوزیت عنصری است که علوم و فنون جدید در سایه تحقیقات گسترده توانسته آن را به بشری که تمایل دارد هرروز نسبت به گذشته شاهد پیشرفت و بالندگی باشد تقدیم نموده است. پلیاتیلن فشرده، در مرکز دولایه آلومینیوم ورق کامپوزیت بیبدیل بوده و چنان در برابر گرما خوب عمل میکند که علاوه بر عایق حرارتی آن را عنصری ضد حریق نیز میخوانند. هسته از پلیاتیلن و یا مواد معدنی مقاوم بوده به همین دلیل مقاومت در برابر حریق از ویژگیهای ذاتی این عنصر است که توانسته ورق کامپوزیت آلومینیوم را از مزایای زیادی بهرهمند نماید. نمای آلومینیوم کامپوزیت دارای مزایای بسیاری هستند. پانل های ACM دارای کاربردهای مختلف هستند؛ اصلی ترین می تواند پوشش داده شود. این تنوع بهراحتی نیازهای طیف وسیعی را پاسخ داده و کیفیت و کاربردهای معینی را از خود به نمایش گذاشته است. شرکت فنی و مهندسی طرح زیبا از بدو ورود نمای کامپوزیت در مسیر استفاده از آن قرار گرفت و برای اینکه کارفرمایان محترم بتوانند نسبت به توان مالی خود از این ورق کامپوزیت در ساخت ساز بهره کافی ببرند چند نوع از برندهای برتر نمای کامپوزیت را مورد استفاده قرار داده است. Th is artic᠎le has been w᠎ritten wi th the he lp of behsaznama Content Gener᠎at᠎or DE​MO !

ده آسان ایده‌ها برای استفاده نمای کامپوزیت برای پیشبرد رقبا شما

شما مشتریان محترم درتبریز جهت دریافت قیمت نهایی از پروژه که میخواهید طراحی و اجرا نما ساختمان انجام دهید می توانید از شرکت های ساختمانی اگهی دهنده در سایت خدمات جو استفاده کنید تا انها با بررسی و مشاهده پروژه قیمت نهایی را به مشتری محترم در تبریز اعلام کند. در ادامه کارشناسان تیم شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا به بررسی نمای آلومینیوم کامپوزیت پرداخته اند. نخستین بار در کشور آلمان نمای کامپوزیت تولید شد ولی از آنجایی که کیفیت لازم را نداشت و در زمان خودش محدودیت اجرا و طراحی برایش ایجاد شده بود از ادامه تولید باز ماند. در ادامه درز میان پانل ها را چسب از جنس ورق و لاستیک سیلیکونی پر می کنند. در حال حاضر نماهای مدرن جایگزین نماهای قدیمی شده اند که مورد استقبال فراوان قرار گرفتند و جایگاه ویژهای در بین عموم مردم دارند در گذشته از نمای کلاسیک استفاده میکردند اما امروزه کمتر کسانی هستند که علاقه به نمای کلاسیک دارند زیرا هزینه بیشتری نیز برای آن باید پرداخت کند کنند. دیگر باید قبول کرد که نماهای مدرن از مصالح رایجی چون سنگ، چوب و شیشه پا را فراتر گذاشته و عناصر جدیدی را به خدمت گرفته که باید الگوی استفاده صحیح، مشخصات فنی و مکانیکی، کم و کیف اصول استاندارد نصب و…

The Idiot’s Guide To نمای کامپوزیت توضیح داده شد

نمای بیرونی کانکس بیشتر از جنس کامپوزیت است اما در اغلب موارد نیز میتوان با نماهای دیگر به صورت ترکیبی اجرا کرد. بدین ترتیب میتوان کامپوزیت آلومینیوم را شامل چندلایه متفاوت بهحساب آورد که با تغییر مشخصات هر لایه ویژگیها نیز دارای تغییرات چشمگیری میشوند. اغلب این ورقها دارای دولایه از جنس آلومینیوم باضخامت ۳/۰ تا ۵/۰ میلیمتر و لایه میانی پلیاتیلنی با ضخامت ۳ الی ۵ میلیمتر، لایه رنگ PVDF، لایه چسب عایق ضد خش، پوشش محافظ ضد خش بوده و بدین ترتیب تمام آنچه را که یک ورق کامل و بینظیر احتیاج دارد تا در نما بتواند بهترین کاربری را به نمایش بگذارد دارا میباشد. نمای آلومینیوم کامپوزیت به دلیل سبکیاش، باید به دقت و با روش مناسب خود نصب شود تا دوام و استحکام بیشتری داشته باشد. همانطوری که بیان کردیم افراد بسیاری به علت مزایا و زیبایی هایی که نمای کامپوزیت دارد آن را بر روی ساختمان خود اجرا می نمایند. و به دلیل وجود مزایا و مزایای مشابه در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. مسلماً چندلایه بودن کامپوزیت آلومینیوم میتواند مزایای فراوانی را برای آن رقم بزند که مقاومت نسبت به تغییرات آب و هوایی محیطی چون رطوبت، حرارت و اشعه خورشید یکی از برجستهترین خصوصیات ورقهای نمای آلومینیوم کامپوزیت بوده و اگرچه به علت مقاومت بالا بدون محدودیت میتوان آن را در هر شرایط آب و هوایی مورداستفاده قرارداد اما مناطقی که به علت گرمای شدید و یا رطوبت بالا مصالح در اندک زمانی آسیبدیده و نابود میشوند، کامپوزیت آلمینیوم بهخوبی میتواند خودنمایی کرده و از عهده نبرد با چنین شرایطی برآید.

نمای کامپوزیت خانه

نمای آلومینیوم کامپوزیت امروز طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده و مزایای بی شماری دارد این نما مدرن در ساختمان های مختلفی مانند اداری تجاری تفریحی منزل و غیره استفاده می شود که زیبایی منحصر به فردی دارد اگر اجرای آن به درستی انجام شود باید بدانید که نما طول عمر بسیار طولانی خواهد داشت. نمای ساختمان اولین چیزی است که عابران پیاده و افراد هنگام عبور از کنار خانه، ساختمان اداری یا تجاری متوجه آن میشوند. پانل های آلومینیومی بعد از اینکه برش و خم داده شدند به صورت ریل کنار هم قرار می گیرند. کامپوزیت شوفو ( shofu ) ساخت کشور ژاپن می باشد که از دسته برند های با کیفیت مناسب در کنار هزینه مناسب شناخته می شود. حمل و نقل و جابهجایی پنلهای کامپوزیت با توجه به ابعاد استانداردشان راحت است. و همیشه در نمای مدرن مورد توجه معماران و طراحان قرار گرفته است. از برجسته ترین خصوصیات ورق های آلومينيوم کامپوزیت مقاومت نسبت به تغییرات آب و هوایی محیطی است. امروزه در این روش به جای چسب سیلیکونی از چسب پلی اورتان استفاده می شود که مقاومت بالاتری دارند و به مرور زمان سبب افتادن پانل های کامپوزیتی نمی شوند. دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر گشترس ترک های به وجود آمده است زیرا دارای فیلر تقویت شده است.

نماي كامپوزيتي مغازه

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بیشتر بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید