پنج سریع قصه‌ها شما نمی دانستم آشنایی با نمای کامپوزیت

8 – هزینه های جانبی و پیش بینی نشده: در برآورد ساخت بهتر است یک درصدی برای هزینه های بالاسری در نظر بگیریم. روکش کردن خود دارای دو مرحله مجزا است تا کیفیت محصول در حد عالی بهبود یابد. به همان میزان که علم توانسته عناصر جدید را به صنعتگران معرفی نماید، تنوع را نیز در حد عالی ارائه نموده است. همانطور که گفتیم نمای کامپوزیت به راحتی قابل سفارشی سازی و انطباق با نیاز های شماست. 1. جهت نصب ورقهای کامپوزیت به طراحی از پیش تعیینشده نیاز است. در بین تمام روش های نصب کامپوزیت نما، روش فیکس ارزان تر و راحت تر از سایرین است. با بررسی های به عمل آمده نمای کامپوزیت آلومینیوم حدود ۹۰% سبک تر از سنگ گرانیت، ۸۵% سبک تر از سیمان، ۷۵% سبک تر از شیشه و ۵۰% سبک تر از ورق معمولی است. به عمل آوردن پانل نمای کامپوزیت ازنظر طول و عرض و قطر باهدف مطابق نمودن با استانداردهای مربوط به پارامترهای مختلف مقررات ملی مرحله نهایی سازی را تشکیل میدهد که باعث میشود محصولی کاملاً صیقلی و صاف را مشاهده کنیم. Da​ta has  been g ener᠎ated by behsaznama Co nten t Ge ne ra tor DE​MO.

نمای کامپوزیت خانه

در حال حاضر نماهای مدرن جایگزین نماهای قدیمی شده اند که مورد استقبال فراوان قرار گرفتند و جایگاه ویژهای در بین عموم مردم دارند در گذشته از نمای کلاسیک استفاده میکردند اما امروزه کمتر کسانی هستند که علاقه به نمای کلاسیک دارند زیرا هزینه بیشتری نیز برای آن باید پرداخت کند کنند. ورق کامپوزیت نسبت به موادی مانند آهن، سنگ ، چوب معمولی و آلومینیوم در برابر هوا عایق می باشد و از تبادل گرما و سرما جلوگیری می کند. برای خود و هر کسی که با شما زندگی می کند یک طرح فرار از آتش بسازید. در این میان ورق کامپوزیت آلومینیومی نیز از این مقوله استثنا نبوده و انواع مختلف آن را میتوان یافت که با توجه به ضخامت, نوع آلیاژ آلومینیومی لایهها, نوع رنگ بکار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد بکار رفته در لایه میانی تنوع بالایی دارند. بدین ترتیب میتوان کامپوزیت آلومینیوم را شامل چندلایه متفاوت بهحساب آورد که با تغییر مشخصات هر لایه ویژگیها نیز دارای تغییرات چشمگیری میشوند. این بدان معناست که در هر مترمربع، وزنی معادل 5 تا 8 کیلوگرم خواهد داشت. هرگاه برای پوشش نهایی خود از ورق های آلومینیومی بهره بردید، این بدان معناست که نمای شما، آلومینیوم کامپوزیت است.

نماي كامپوزيتي مغازه

همانطور که گفته شد کامپوزیت دندان دارای انواع برند مختلفی است و صرفا نباید در شناخت کامپوزیت به کشور سازنده آن اکتفا کرد. ورق کامپوزیت از ابتدا به صورت وارداتی از کشور آلمان با برند آلوکوباند به ایران وارد شد و در پروژه های مختلف ساختمانی با جزییات اصلی اروپایی آن اجرا گردید به خصوص در ساختمان های فرودگاهی استقبال ویژه ای از آن شد پس از آن از کشورهایی دیگر مثل ژاپن و کره جنوبی هم ورق کامپوزیت های با کیفیت مناسبی وارد صنایع ساخت و ساز ایران گردید. و به دلیل وجود مزایا و مزایای مشابه در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. امروز از مصالح مختلف ساختمانی برای نما استفاده میکنند که هر کدام مزایا و قابلیتهای خاص خود را دارد اما باید با توجه به شرایط اقلیمی و بودجه آن را انتخاب کنید .نمای ساختمان های یک شهر با یکدیگر هماهنگ باشد در غیر اینصورت یکپارچگی در بافت شهری از بین می رود.

زیرسازی نمای کامپوزیت

پانلهای کامپوزیتی مقاوم در برابر آتش، پانلهای نانو، پانلهای ضد باکتری و پانلهای پلی استر از جمله پانلهای کامپوزیت هستند که از نظر پوشش لایه خارجی نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. اغلب این ورقها دارای دولایه از جنس آلومینیوم باضخامت ۳/۰ تا ۵/۰ میلیمتر و لایه میانی پلیاتیلنی با ضخامت ۳ الی ۵ میلیمتر، لایه رنگ PVDF، لایه چسب عایق ضد خش، پوشش محافظ ضد خش بوده و بدین ترتیب تمام آنچه را که یک ورق کامل و بینظیر احتیاج دارد تا در نما بتواند بهترین کاربری را به نمایش بگذارد دارا میباشد. ایسنا/آذربایجان شرقی در نخستین نگاه به فضای شهری تبریز میتوان ساختمانهای بیروحی را مشاهده کرد که در عمق یکدیگر همچون قارچهای سمی رشد کردهاند و تبریز کهن، نازیباتر از همیشه در انحصار آنها قرار گرفته است. در حال حاضر، عمدتاً در مجتمعهای تجاری و ساختمانهای شرکتی استفاده میشود. لزوم و حفظ ضرورت پاکیزگی نمای ساختمان ها و مراکز تجاری ،اداری ،صنعتی ،تفریحی وگردشگری ، هتل ها و بیمارستان ها با توجه به اهمیت در جذب مسافران و مردم موجب این می شود ، که صاحبان این ساختمان ها و مراکز دولتی به امر شستشوی نما و پاکیزگی نمای ساختمانشان با اهمیت و دقت بیشتری بپردازند .

نمای کامپوزیت ویلایی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید