پنج شیک ایده‌ها به شما اجرای نما

سقوط قطعات سنگ، آجر، چوب و دیگر مصالح نما علاوه بر ایجاد ظاهر بد و راهی برای نفوذ رطوبت به بخشهای داخلی، امنیت جانی عابران را نیز تهدید میکند. این سیستم با پنلهای رسی و سنگ، سرامیک، شیشه و کامپوزیت قابل اجرا میباشد. نمای ساختمان با استفاده از مصالح مختلفی ساخته میشود؛ سنگ، چوب، شیشه، کامپوزیت، سیمان و … 4. فاصله بین دو شمشه باید به گونه ای از ملات پر شود که ملات به دیوار چسبیده و بر روی آن با شمشه کشی بین دو کروم و تخته ماله تسطیح شود. قبل از استفاده از چسب، لازم است پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شود.چسب باید در قسمت پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به گونهای که هیچ قسمت چسب نگرفتهای در پشت قطعه وجود نداشته باشد. سفتکاری شامل پیکنی، پیریزی، اتصال ستون و تیر، دیوار چینی و احداث سقف است. 1. به منظور اجرای نمای کامپوزیتی در ابتدا باید عملیات های نصب شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ انجام گردد. به دلیل انجام عملیات سوراخ کاری، احتمال شکستن سنگ در حین انجام عملیات وجود دارد. به همین دلیل عمدتا برای محکم کردن سنگ نما ساختمان اکثر شرکت ها از این روش استفاده می کنند.

سرامیک پرسلانی

از سوی دیگر، نمای کلاسیک احساس عظمت را برای ساکنان و افرادی که از بیرون آن را تماشا می کنند به ارمغان می آورد. همچنین در صورت تمایل میتوانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و شما را بیشتر با خدمات “طرح تو طرح” آشنا کنند. که به دو صورت فنی و جوشی است. به همین دلیل نحوه اجرای نمای ساختمان و متریالهایی که در آن به کار میرود، بسیار حائز اهمیت است. نوع مصالح و میزان مرغوبیت مصالح مورد استفاده در کار. اجرای این بخش از کار با مصالح مختلف، متفاوت است. هدف این کار ایجاد بستر مناسب و سطوحی صاف برای اتصال مصالح نما است. انتخاب چسب مناسب که از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و… نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. 40) انتخاب میشود. اما نوع نبشی بیشتر از سایرین کاربرد دارد.

روش اجرای نمای خشک

این ورق ها را می توان به اشکال مختلف درنما وداخل ساختمان به کاربرد . در هر صورت طراح داخلی، می تواند ساختمان شما را به چیزی تبدیل کند که در نظر دارید. در صورت استفاده از روش فلزی باید پروفیلهای قوطی شکل به صورت عمود بر جهت نصب چوبها و با فاصله 50 سانتیمتر قرار گیرند. پروفیلهای مورد استفاده در زیرسازی تا حد امکان باید از آلیاژهای مقاوم انتخاب شوند البته استفاده از ضدزنگ موجب افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی، پوسیدگی و اجرای نمای خشک در ایران زنگزدگی میشود. در این نقشه تمامی اطلاعات مربوط به نما از قبیل پروفیلهای مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش درج شده است. زیرسازی یا شاسیکشی به عنوان مهمترین بخش از مراحل اجرای نمای ساختمان شناخته میشود. برای اطلاع از قیمت این خدمات، میتوانید با استفاده از بخش تعیین قیمت طراحی در طرح تو طرح، فوری و رایگان حدود هزینه طراحی پروژه خود را استخراج کنید.

به مهارت های نمای خشک خود ایمان داشته باشید اما هرگز از پیشرفت دست نکشید

قیمت نانو سنگ نما در ساختمان های مختلف و متراژ های مختلف متفاوت است. رنگ نما وینیل جزو رنگ های پایه آب محسوب می شوند که حاوی پلاستیک وینیل (vinyl plastic) در ترکیبات خود است و معمولا برای سطوح کف، دیواره ها و نمای ساختمان استفاده می شوند. به طور کلی با بروز این پدیده، تا حد قابل توجهی در ساختمان تنش ایجاد می شود. مواد نانو آب بند به صورت مایع است که به منظور آب بندی مخازن و واترپروف کردن سیمان و همچنین سازگاری بسیار بالا با سیمان و قابل افزودن به ملات های بتنی است. حسن این روش این است که پیوند نما و بدنه توسط سیمان، استحکام خوبی دارد و این روش اجرای نما برخلاف سایر روشها نیاز به مطالعات مهندسی قبل از اجرا ندارد و توسط استادکاران قابل اجرا خواهد بود. همخوانی داشته باشد مهم است و نیاز به مطالعات مهندسی دارد. طیف رنگی این محصول بسیار گسترده است چرا که فقط صدها مدل از آن وجود دارد که هر کدام شامل گسترهای از رنگها می شوند. سیستم نمای خشک از نظر اجرایی و با توجه به نوع قرارگیری اتصالات در کشور ما به دو دسته روش؛ نمایان و غیره نمایان دسته بندی می شود؛ که در ادامه توضیحی مختصر از هر یک را بیان خواهیم کرد تا شناخت دقیق تری درباره این نوع نما داشته باشید.

طرح نمای خشک

᠎A rticle has  been gener ated  wi th the ᠎help of G​SA᠎ Con᠎te​nt Generator᠎ Demov ersion .

دیدگاهتان را بنویسید