پنج شیک ایده‌ها روی شما اجرای نمای خشک

بنابراین اگر به دنبال یک نمای ساختمانی مقاوم، زیبا و خوش قیمت هستید این متریال انتخاب مناسبی بهحساب میآید. در اجرای نمای خشک به خاطر محاسبات دقیق و اصولی که از همان بدو طراحی انجام میگردد به یک طراحی مهندسی میتوان دست پیدا کرد و از هدر رفت مصالح بهطور کامل جلوگیری نمود. از GFRC میتوان برای ساخت ستونها و ستونها، گنبدها، سقفهای تزیینی و دیوارها، مجسمهها، نردهها، قطعات تزیینی برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمانها، همچنین در ساخت سازههای دریایی مانند اسکلهها و پلهای شناور، کانالها برای کابل کشی، کانالهای آب، مخازن ذخیرهسازی و موارد دیگر. سیمان مورد نیاز مشابه انواع دیگر سیمان است و میتوان با افزودن حداکثر درصد پوزولان، حجم سیمان را کاهش داد. پیش از اجرا الیاف شیشه از یک سمت و دوغاب از سمتی دیگر دارد دستگاه ملاتپاش میشوند. همچنین به دلیل مقاومت بالا و قابلیت شکلپذیری و سبکی وزن در ساخت مبلمان شهری و پوشش گنبدها نیز کارایی ویژهای دارد. با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود.

قیمت آجر نما خشک

Welcome: Home: 009. مخصوصا وقتی که سنگها با سرعت زیاد به چرخش درامده و از چکش و رویه سندان در داخل آن استفاده میشود، این سایش مطابق سنگ شکنهای ثانویه، به قسمتهای مختلف آسیبرسان خواهد بود. قطعه حاصل ترکیبی با توزیع مناسب الیاف و بتن خواهد بود. ماسه مورد استفاده در این بتن ماسه طبیعی، بادی و سیلیسی و یا ترکیبی از آن است که با توجه به قطعه تعیین میشود. الیاف در حین ورود به دستگاه پاششی، برش میخورند. آخرین نسل الیاف شیشهای Ar-Glass هستند. در این فرآیند از نازل مخصوص اسپری برای اجرا و پاشش دوغاب بتن سیال و برش و پاشش همزمان الیاف شیشه استفاده میشود. اگر نمای ساختمان ساخته شده از GFRC در مقابل آتش قرا بگیرد، نمیسوزد، بلکه به عنوان یک تنظیم کننده در برابر آتش عمل میکند و از سطح ساختمان که در پشت آن قرار دارد، در برابر شعلههای آتش محافظت میکند. در حقیقت، دوام و مقاومت GFRC در برابر طوفان، سیل، آتش سوزی و زلزله در آزمایشگاه و همچنین در بسیاری از پروژهها ثابت شده است.

از طرف دیگر، از آنجایی که نمای کلاسیک دارای محفظه هوا یا عایق کاری نیست، عایق حرارتی و صوتی کمتری را ارائه می دهد، که این به معنی صرفه جویی کمتر در انرژی است. به عنوان عایق صوتی و حرارتی عمل میکند و به دلیل کنترل کیفیت بالای اجزای سازنده، نمای تمام شده حداقل تخریب و اتلاف مصالح ساختمانی را به همراه دارد. شستشو به صورت سندبلاست زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر کثیفی و جرم بسیار زیادی را دارا می باشد یا به نوعی جرم به خورد سنگ رفته است. وی با اشاره به فلسفه آرین اظهارکرد: این شرکت باید تا با بهکارگیری تکنولوژی، طبیعت و هنر، روح تعالی، نشاط و آرامش را برای تکتک مردم دنیا، با ارائه محصولات و خدمات مدرن و متنوع به ارمغان آورد. البته همانطور که اشاره شد متریال شیشه قابلاستفاده در هر ساختمانی نیست و باید بعد از تأیید کارشناس نسبت به اجرایی کردن مجموعه ها آن اقدام کرد.

اجرای نمای خشک سرامیک

تقویت کننده الیاف شیشه منجر به تولید محصولی با مقاومت خمشی و کششی بسیار بالاتر از بتن معمولی میشود و امکان استفاده از آن را در کاربردهای نصب نماهای نازک فراهم میکند. با استفاده از قالب بندی های خاص با طرح های ویژه می توان نماهای متفاوتی را با این متریال خلق کرد. از قابلیتهای ویژه این متریال ساختمانی میتوان به رنگهای زیبا، نصب سریع و راحت آن و همینطور قیمت مناسبش اشاره کرد. از جمله ویژگی های نصب خشک نما تراکوتا می توان مقاومت در برابر تغییرات دمایی ووجود حالت ارتجاعی در سیستم نصب خشک سفال تراکوتا نام برد. یکی از تکنیک های نصب پوششی تایل های سرامیکی به کارگیری سیستم سنتی تایل های سرامیکی با چسب یا ملات سیمانی به ساختمان است. خانه » سیستم های نمای خشک نمای سرامیک خشک چیست؟ از این رو بایستی اجرای نمای سنگ خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود. از آنجا که سطح GFRC با یک پلیمر خاص آغشته شده است، ترک، سابیدگی و خوردگی در سطوح نما دیده نمیشود. البته علاوه بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک، باید هزینهای که به طراح ساختمان برای ترسیم طراحی پیچیدهتر پرداخت میکنید نیز در نظر بگیرید. در روند اسپری کردن Spray-upبرای نمای خشک، از آنجا که دوغاب بتن مایع به قالب پاشیده میشود، عملکردی بسیار شبیه شاتکریت است. Content h as been g enerat ed  by https://behsaznama.com Cont ent ​Generato r DE᠎MO.

دیدگاهتان را بنویسید