پنج قدم آسان برای فروش بیشتر اجرای نمای خشک

ضمنا اجرای نمای خشک مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها مقاوت بالا در برابر باد می باشد. این نما با توجه به روند تولیدی که داشته، بسیار در برابر فشار، دما و.. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روش های سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخش های بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روش های قدیمی و سنتی دانلود فایل پاورپوینت نمای خشک. این نوع نمای خشک، با فواصل استاندارد از دیوارههای ساختمان اجرا شده و امکان قرارگیری تجهیزات و تاسیسات را نیز در فضای پدید آمده فراهم میآورد. این مواد موجود در کامپوزیت باعث انعطافپذیری بالای آن شده است که خود این انعطافپذیری نیز باعث شده این محصول به طرحهای مختلف تبدیل شود. همان طور که پیش تر نیز گفته شد، اجرای فضای سبز در نما از دیگر مواردی است که در طراحی امروزی نما به کار برده می شود.

دیتیل اجرای نمای خشک

پس نتیجه میگییرم که در بعضی از مواقع به دلیل محدودیت هایی مانند مصالح استفاده شده در نمای ساختمان امکان استفاده از سیلیس و دیسکلیر وجود ندارد. تمامی اتصالات در این مرحله باید با حداقل میزان خطا صورت بپذیرد ، هرچند که امکان رگلاژ در بعضی نقاط برای زیرسازی وجو دارد اما باید مطمئن شد تمامی اتصالات به صورت دقیق و با دقت بالا متصل شده اند. به طورکلی از شستشوی نما به صورت واتر جت بیشتر برای شستشوی سطوحی مانند:شستشوی نمای شیشه ای،کامپوزیتی،ترمووود،سنگی،سیمانی و همچنین آجری استفاده می شود. همچنین در هنگام شستشو از مواد شوینده مخصوص استفاده میگردد که یک روش به صورت شستشوی دستی وجود دارد که در آن از ابرو طی بهره گرفته میشود تا در انتهای کار شستشو با دستگاه، لکه های باقی مانده قطرات اب با ابر و طی از بین برده میشود. 2. شستشو به صورت سندبلاست شامل سطوحی مانند: نمای آجری، نمای سنگی، نمای سیمانی، بتنی، تیشه ای و…

شرکت اجرای نمای خشک

Th is c ontent w​as g᠎enerated  with  https://behsaznama.com  Content G enerator D em oversion.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اما خوشبختانه با شستشوی نما، تمامی الودگی ها از بین رفته و نمای ساختمان شما مثل روز اول درخشان و زیبا می شوند.حال می خواهییم نماهای مختلفی را که قابلیت شستشو و نماشویی را دارند نام ببریبم. امروزه به دلیل بهتر شدن سلیقه ها و همچنین بیشتر شدن تجهیزات جنس نماهای مختلفی در نماهای ساختمان ها مشاهده می کنید که بسیار زیبا و جداب می باشند.این نماها پس از مدتی به دلیل آلودگی ها و کثیفی ها جرم آلود می شوند و جرم های موجود در سطوح نما باعث کدری و چرک آلود دیده شدن نما می شود. حتما توجه نمایید که هزینه شستشو نما با توجه به جنس نمای ساختمان شما و نسبت آلودگی ها و همچنین متراژ نمای ساختمان مشخص می شود و پس از بازید نمای ساختمان فیمت نهایی مشخص می شود. در دستگاه واترجت از آب گرم و سرد استفاده میگردد که بستگی به نوع آلودگی و سطح دارد. شستشو نما به صورت واترجت زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر تقریبا آلودگی کم تری دارد و از گردوغبارها و دوده ها پوشیده شده است. Th᠎is has been gener ated by https://behsaznama.com ᠎ Conte​nt Gen​erator  Demoversion᠎!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

برای شستشوی سطوحی که دارای کثیفی بسیار بالایی بوده و از جرم ها و رسوبات پوشیده شده است نما را با استفاده از مواد سیلیس شستشو می دهند. این امر موجب بلند شدن کثیفی ها از روی سنگ یا آجر می شود و سطوح تمیزی که به اثر جرم ها پوشیده شده بودند نمایان می شوند و نمایی زیبا را برای شما به ارمغان میاورند. این روش نسبت به روش نمایان از زیبایی خاصی برخوردار است، در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می شود. زمانی که سطوح مورد نظر همراه با سیلسس شستشو می شوند تمامی کثیفی ها و جرم هایی که در روی سنگ یا آحر وجود دارد از بین می رفت زیرا مواد سیلیس یک لایه از سطح مورد نظر را برمیدارد و تمامی رسوبات کثیفی ها و جرم ها همرا با این مواد از بین می روند. شخص یا شرکت اجرا کننده نظافت نمای بیرونی ساختمان باید با نحوه پاکسازی و جرم زدایی انواع سطوح مختلف آشنا باشد و از برای تمیز کردن نما از مواد هایی استفاده کند که موجب آسیب رساندن به سطوح مجموعه ها نمای ساختمان نشود. ​Data h᠎as be en gener at᠎ed ​by https://behsaznama.com C ontent Gen erat or ​DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید