پنج چیز افراد نفرت درباره نمای خشک

فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته میشود. نوع تقویتی باعث تیره شدن سطع سنگ میشود که سطح سنگ به نظر “مرطوب” میاید. علاوه بر نکات فنی که در اجرای نمای خشک باید مد نظر قرار گیرد، این اجرا باید زیبایی نما و آسانی و سرعت و قیمت مناسب را هم شامل بشود. حال نوبت آن می رسد که مصالح نما در قاب های درست شده را نصب کنیم و اطراف آن ها درزگیرها را قرار دهیم. کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز اجراي پروژه یا توسط شرکت طراحی و با اعمال تمامی استاندارد هاي روز دنیا در مراحل مختلف تولید ساخته شده و در مواردي که ساخت آنها براي شرکت اقتصادي نبوده و یا تکنولوژي و امکانات ویژه اي که خارج از حدود وظایف و اهداف شرکت می باشد را نیاز داشته باشد، مستقیماً توسط شرکت از منابع معتبر خارجی تهیه و ارائه می گردد تا بتوانیم به مشتري خود با خاطري آسوده، ایمنی و آسایش را ارائه و هدیه دهیم. اجرای سیلر بر روی سطح سنگ تراورتن بسیار آسان است و باید در هنگام نصب و بعد از آن به صورت دوره ای ( معمولا هر ۳ تا ۵ سال) اجرا شود.

نصاب نمای سرامیک خشک

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی ما باید سعی کنیم که بتوانیم از زمان حداکثر استفاده را بکنیم.استفاده از نما خشک این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که تا ۵۰ درصد در زمان صرفه حویی کنیم. اجرای نمای خشک سرامیک یکی از رایج ترین انواع نمای خشک ساختمان است که این روزها به طور شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفته است. یک سر اسکوپ را بر روی دیوار و سر دیگر آن را روی شیار سنگ قرار می دهند به طوری که سوراخ اسکوپ در امتداد سوراخ سنگ باشد. ابعاد مصالحی که در ساختمان می خواهد به کار رود و همچنین برشکاری که آن ابعاد به آن نیاز دارند. سنگها قابلیتهای ویژهای دارند که آنها را از سایر مصالح ساختمانی متمایز میکند. برای برخی سنگها مانند تراورتن به علت ضخامت کم (۱۰ الی ۱۲ میلیمتر) و مشکل بودن ایجاد شیار و احتمال شکستگی، از دستگاه فرز مینی سنگ استفاده مینمایند سپس دو سر آزاد را به هم گره میزنند، پس از نصب سنگ بر روی دیوار، دوغاب ماسه سیمان دورتادور مفتول را میگیرد. در دو سر سنگ پلاک شیاری به وجود میآورند و مفتولی ترجیحاً گالوانیزه به قطر حداقل ۲ میلیمتر را از دو شیار عبور میدهند.

هزینه اجرای نمای خشک

در حالی که سیلرهای طبیعی بدون هیچگونه تغییری بر ظاهر سنگ از سطح آن محافظت میکند. به همین دلیل برای محافظت از زیبایی طبیعی سنگ لازم است که سطح آن با سیلر پوشیده شود. امروزه انواع مختلفی از سیلر ها موجود میباشد که شایعترین آنها نوع تقویتی و نوع طبیعی میباشد. ۵ – سیلر و طریقه و زمان اجرای آن بر روی سنگ تراورتن. طراحی و معماری داخلی ساختمان میتواند راهنمای خوبی برای اجرای طراحی خارجی باشد. شما میتوانید در این صفحه از سایت کالاساخت انواع سنگ نمای ساختمان داخلی و خارجی را در رنگ ها و جنس های مختلف مشاهده کنید. محتوا بعد از ترکیب بندی و طرح بندی رنگ شاید مهمترین بخش از کار یک بهترین شرکت طراحی سایت تهران محسوب شود؛ چرا که محتوا به خوبی میتواند با ذهن افراد ارتباط برقرار کند و هدف از ساخت سایت را به خوبی عنوان نماید و در این بین، انواع کلمات مهم و البته کلیدی می تواند نقش بسزایی در بهینه سازی و البته رشد عالی انواع سایت خصوصاً در شرکت طراحی وب در تهران ایفا کند؛ چرا که محتوا همیشه انتقال دهندهی پیام اصلی سایت به مخطبان است و بهتر است که در طراحی سایت همیشه از محتوای مفید و البته خلاصه که خواننده را خسته نکند استفاده شود و این گونه، میتوان یک بازدهی عالی را از طراحی سایت خود داشته باشید.

سنگ هایی که برای نمای مدرن ساختمان استفاده می شوند انواع مختلفی دارند. از طرفی نوع رابطه ای که چارچوب و سازه با هم دارند بسیار مهم است. طراحی سایت شرکتی سالهاست که از نیازهای اصلی شرکتها شده است . همانطور که گفته شد طراحی نما را می توان با توجه به متد های مدرن، سنتی و طراحی های لوکس نما به وسیله ی مصالح قیمتی دسته بندی کرد. چرا که در این نوع طراحی علاوه بر ایجاد یک فضایی زیبا و چشم نواز، راحتی مناسبی را نیز برای ساکنان آن به وجود می آورد. برای ساختمان های بلند به راحتی اجرا می شود. توجه داشته باشید که اندازه ماله مورد استفاده بستگی به اندازه سنگی که نصب می کنید دارد . بعد از آن بر روی صفحات به شکل L پروفیل های عمودی را به وسیله پرچ نصب می نماییم. در آغاز کار صفحاتی که به شکل L می باشند را در امتداد هم روی دیوار نصب می کنیم. بنابراین هنگامی که در مورد خانه هایی با نمای مدرن صحبت می کنیم، به مواردی اشاره می کنیم که مطابق با آخرین روش ها ساخته می شوند. نمای فایبر سمنت از پنل هایی تشکیل می شود که سیمانی بوده و دارای فیبر هستند. Post has been creat ed  by G SA Content Gen er​ator DEMO.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ساختمان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید